• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015- 80520000-5 Навчальні засоби (наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах «Абетка українська» (демонстраційний); наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах «Абетка англійської мови»; демонстраційний набір моделей геометричних тіл та фігур; танграм дерево Головоломка; танграм магнітний; магнітний прилад «частки та дроби»; набір лічильного матеріалу з рахункових паличок Кюізенера та блоків Дьенеша; абакус Рахівничка; модель механічного годинника, настінна (демонстраційна); набір годинників пісочних; глобус-модель «Будова Землі»; мікроскоп дитячій; дошка мобільна, обертова; фліпчарт; крісло мішок «Груша»; крісло мішок «Інжир»; танграм; набір «Муляжі овочів»; набір «Муляжі фруктів»)

Завершена

167 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 839.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2018 17:31 - 01.11.2018 17:36
Відповідь надана

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"

Номер: ca235bd134f34c15903913fe5b1c70c0
Дата опублікування: 31.10.2018 12:01
Опис: Замовник вимагає документ(у складі своєї пропозиції ) та тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі: - Відгук повинен бути не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою.......................................... Питання: ЯКЩО Участник надає Відгук 6-70денної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою? Тендерна пропозиція участника буде відхилина?
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, ураховуючи, що закупівля товару здійснюється для діток з особливими освітніми потребами, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, в достатньо великому обсязі, а також те, що процедура закупівлі проводиться наприкінці поточного року, і як наслідок, в учасника обмежений термін поставки якісного товару, тому замовнику необхідно документальне підтвердження, що учасник є сумлінним та відповідальним, який може в обмежений термін здійснити поставку якісного товару без затримок та перешкод. Таким чином, надання відгуку не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості поставлених (проданих) товарів та факт позитивного виконання умов договору саме на час проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Дата відповіді: 02.11.2018 10:43
Відповідь надана

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"

Номер: 2da82d8b50d44a3bbf1cc3c7e5c65e8f
Дата опублікування: 31.10.2018 11:54
Опис: Замовник вимагає документ(у складі своєї пропозиції ) та тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі: - якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання Питання: ЯКЩО У виробника не має представников !!! Можливо не надавати лист авторизації виробника (або його офіційного представника)?
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Дата відповіді: 02.11.2018 10:42
Відповідь надана

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"

Номер: 2afaef6d5e824111b2d1217342b80c0a
Дата опублікування: 31.10.2018 11:43
Опис: Питання: На пiдставi якого документа? замовник вимагає тим самим обмежує кількість учасників в закупівлі у складі своєї пропозиції документ: - якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання
Відповідь: Доброго дня, розглянувши ваше питання, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, на підставі вищенаведеного, замовником в тендерній документації встановлена вимога: «якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання». Тобто, якщо учасник є виробником товару, то йому не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, а якщо учасник не є виробником товару, то для підтвердження статусу офіційного представника виробника учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на обладнання, що пропонується до постачання. На підставі вищевикладеного, дії замовника повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель, нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Дата відповіді: 02.11.2018 10:41