• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Садова в с. Хотів, Обухівського р-н, Київської області

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 07.10.25 00:00)

3 076 632.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
01
год
27
хв
47
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 22.09.2025 10:13 - 04.10.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо протоколів про перевірку знань

Номер: ceb3c696d4294a73a590093243eb3856
Дата опублікування: 23.09.2025 09:57
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про Інженерно-технічних працівників учасник повинен надати зокрема: на підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж трьома працівниками учасника чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення; на підтвердження перевірки знань з загального курсу охорони праці не менше, ніж трьома працівниками учасника чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення; діюче посвідчення та протокол про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009); НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Чи буде вважатись достатнім підтвердженням вищезазначених вимог, якщо учасник в складі тендерної пропозиції надасть: на підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж трьома працівниками учасника та на підтвердження перевірки знань з загального курсу охорони праці не менше, ніж трьома працівниками учасника витяги з протоколів про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, а також діюче посвідчення та витяг з протоколу про перевірку знань виконавця робіт з НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009); НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження договірних відносин з виробником асфальтобетонної суміші передбачена тендерною документацією з метою забезпечення належної якості матеріалів, їх відповідності чинним стандартам та можливості використання сертифікатів чи інших документів виробника у складі пропозицій. Замовник, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», має право визначати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Водночас усі положення документації були сформовані з урахуванням принципів законності, відкритості та недискримінації. Таким чином, зазначена вимога є обґрунтованою та спрямована на забезпечення належного виконання робіт та поставки якісної асфальтобетонної суміші на обєкт.
Дата відповіді: 27.09.2025 10:16
Відповідь надана

щодо перевантажувача асфальтобетонної суміші

Номер: 95a352e7cea1426194c4d0e881f423b8
Дата опублікування: 23.09.2025 08:36
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації учасник зокрема повинен підтвердити наявність перевантажувача асфальтобетонної суміші. Згідно п. 20.8 ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина II. Будівництво «при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетонних сумішей на міжнародних автомобільних дорогах І категорії потрібно обов’язково застосовувати перевантажувач. Доцільність застосування перевантажувача на інших автомобільних дорогах визначається техніко-економічним обґрунтуванням. Перевантажувач має забезпечувати відсутність механічного контакту асфальтоукладача з автосамоскидом та примусове перемішування суміші перед подачею в асфальтоукладач». Зважаючи на те, що автомбільна дорога за предметом закупівлі не належить до міжнародної автомобільної дороги I категорії, просимо вас обгрунтувати доцільність застосування перевантажувача шляхом оприлюднення техніко-економічного обгрунтування або усунути дискримінаційну вимогу щодо підтвердження наявності перевантажувача асфальтобетонної суміші.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження наявності перевантажувача асфальтобетонної суміші є обґрунтованою, необхідною та такою, що не має ознак дискримінації. 1. Норми ДБН В.2.3-4:2015 (п. 20.8) прямо передбачають застосування перевантажувача як обов’язкове на міжнародних автомобільних дорогах І категорії та можливе – на інших об’єктах будівництва, за рішенням замовника на підставі техніко-економічної доцільності. Замовник прийняв рішення про обов’язковість використання перевантажувача саме у цій закупівлі з метою забезпечення належної якості покриття та строку його служби. 2. Техніко-економічне обґрунтування застосування перевантажувача полягає у наступному: - гарантування однорідності асфальтобетонної суміші та відсутності сегрегації; - виключення прямого контакту автосамоскидів з асфальтоукладачем, що знижує ризик ушкодження та деформації; - мінімізація дефектів покриття (холодні шви, колійність, передчасне руйнування); - зменшення витрат на подальший ремонт і обслуговування дороги. 3. Замовник вправі визначати технічні характеристики предмета закупівлі з урахуванням власних потреб (ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Встановлення даної вимоги забезпечує принципи ефективності та максимальної економії (ст. 3 Закону), а також відповідає державним будівельним нормам.
Дата відповіді: 27.09.2025 10:16
Відповідь надана

Підтвердження на АБЗ

Номер: a6687e6da0cd4557b0147e9b5762ca38
Дата опублікування: 23.09.2025 08:36
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати, зокрема: - сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником; - договір з виробником або довіреність виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях. Закон не зобов'язує підрядників у будівництві і ремонті бути офіційними представниками виробників матеріалів. Так само відсутні зобов'язання про те, що має бути окремий договір або довіреність від виробників покупцям для можливості купувати товар (матеріали) щоб виконати роботи. Договір постачання є достатнім підтвердженням спроможності учасника виконати роботи за предметом закупівлі в разі перемоги. Договір постачання цілком підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію за ст. 16 Закону. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат чи договір що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником або сертифікат чи дилерський договір Учасника з виробником та договір з виробником або довіреність виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях, що є дискримінаційним та звужує конкуренцію. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, порушуючи вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи аналогічну ситуацію по процедурі UA-2025-08-04-001063-a та прийняте Вами рішення щодо внесення відповідних, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо надання у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) сертифікату чи договору, що підтверджує офіційне представництво виробника в Україні Учасником та сертифікату чи дилерського договору Учасника з виробником та договору з виробником або довіреносі виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження договірних відносин з виробником асфальтобетонної суміші передбачена тендерною документацією з метою забезпечення належної якості матеріалів, їх відповідності чинним стандартам та можливості використання сертифікатів чи інших документів виробника у складі пропозицій. Замовник, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», має право визначати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Водночас усі положення документації були сформовані з урахуванням принципів законності, відкритості та недискримінації. Таким чином, зазначена вимога є обґрунтованою та спрямована на забезпечення належного виконання робіт та поставки якісної асфальтобетонної суміші на обєкт.
Дата відповіді: 27.09.2025 10:17
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо сертифікату та посвідчення про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 на інженера з охорони праці

Номер: b81ad43d020245379c1e93fd71bd660f
Дата опублікування: 23.09.2025 08:35
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації потенційний учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на інженера з охорони праці чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Стаття 16 ЗУ «Про стандартизацію» пише, що стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі (частина друга). Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям(частина третя). СОУ – це стандарт організацій України. СОУ-С-001:2016 прийняті Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація експертів будівельної галузі» (http://budex.org.ua/) і цього стандарту навіть немає в вільному доступі щоб ознайомитись з його текстом. Право власності на стандарт належить згаданій громадській організації і розроблений для її комерційної діяльності з добровільного навчання осіб які самостійно забажали його для себе здобути. Вимога замовника є обмеженням конкуренції ще і тому, що за СОУ-С-001:2016 навчає лише одна організація ОСП БГ ВГО «Асоціація експертів будівельної галузі» https://ospbg.org.ua/. Так виходить, що суб'єкти, які не проведуть навчання у ОСП БГ ВГО «Асоціація експертів будівельної галузі» позбавляються права на участь у закупівлі. Одночасно це є примушуванням купувати навчальні послуги у ОСП БГ ВГО «Асоціація експертів будівельної галузі». Законодавство не містить обов'язкових умов наявності для посади інженера з охорони праці копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016«Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі»). За таких обставин участь в закупівлі зможуть взяти лише суб'єкти, які мають у інженера з охорони праці копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016«Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі». Дана вимога несе у собі корупційні ризики, порушуючи вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи сталу практику колегії АМКУ (рішення за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2025-07-17-009875-a.b1, UA-2025-08-01-000998-a.a1), вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо надання на інженера з охорони праці чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, та внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Замовником у Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання на інженера з охорони праці чинного сертифіката, виданого відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», а також відповідного кваліфікаційного посвідчення до сертифікату на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Зазначена вимога є правомірною та не суперечить чинному законодавству України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить ознак дискримінації. Замовник, виходячи з предмету закупівлі та специфіки виконання будівельних робіт, має право встановлювати вимоги до кваліфікації учасників і до залученого ними персоналу для забезпечення належного та безпечного виконання робіт. Наявність у інженера з охорони праці відповідного сертифікату та кваліфікаційного посвідчення є підтвердженням його спеціальної підготовки та спроможності виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що прямо пов’язано із забезпеченням безпеки праці та збереженням життя і здоров’я працівників. Вимога щодо підтвердження кваліфікації персоналу не обмежує коло потенційних учасників, оскільки не встановлює обов’язку здобувати сертифікат виключно в одній організації, а лише вимагає наявності чинного сертифіката відповідно до стандарту СОУ-С-001:2016, який застосовується у будівельній сфері. Таким чином, дана вимога є пропорційною меті та несе виключно превентивний характер для запобігання аварійності та забезпечення належного рівня охорони праці на об’єктах будівництва. Отже, вимога замовника не є дискримінаційною, не обмежує конкуренцію та не порушує положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 27.09.2025 10:15
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо акту огляду об'єкту

Номер: f27bcc8c740e40ff9fb71f8be5bac906
Дата опублікування: 23.09.2025 08:35
Опис: Шановний замовнику, згідно додатку №1 до тендерної документації потенційний учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та за результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкту в довільній формі про огляд об’єкту, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Дана вимога порушує право учасника на конфіденційність інформації та несе у собі корупційні ризики, порушуючи вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи сталу практику колегії АМКУ (рішення за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a), вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Акту обстеження об’єкта та внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Дякую за зауваження, дана вимога буде прибрана
Дата відповіді: 27.09.2025 10:14