• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії, не менше 1,5 Тесла)

НК 031:2024: Z11010901 - ІНТЕГРОВАНІ СИСТЕМИ МАГНІТНОРЕЗОНАНСНОЇ ТЕРАПІЇ

Завершена

555 405 714.29 UAH без ПДВ
Період уточнення: 19.09.2025 16:29 - 26.09.2025 00:00
Відповідь надана

Продовжити термін подання

Номер: 81cdab7cc5a742498e24cc757ac031d9
Дата опублікування: 24.09.2025 01:14
Опис: Ми просимо замовника продовжити термін подання на 3 дні
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Інформуємо, що терміни проведення процедури закупівлі визначені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). При оголошенні даного предмету закупівлі врахована специфіка предмету закупівлі та необхідність взяття фінансових зобов'язань до кінця поточного бюджетного року. Подальше відтермінування підвищує ризик несвоєчасного укладення договору та здійснення оплати, що, в свою чергу, поставить під загрозу забезпечення нагальних потреб кінцевих набувачів товару.
Дата відповіді: 26.09.2025 20:29
Відповідь надана

Звернення усунути порушення: «додаткові підстави відхилення» у ТД, що не відповідають п. 44 Особливостей

Номер: 2baa9dfca1c0404a849c39a40db9418c
Дата опублікування: 23.09.2025 15:38
Опис: Шановний тендерний комітет! Дякуємо за відповідь щодо посилання на Рамкову угоду між Україною та ЄС (Ukraine Facility, ратифікована Законом № 3786-IX від 06.06.2024). Водночас звертаємо увагу на таке. Процедури публічних закупівель, які проводяться у Prozorro, здійснюються за національним законодавством України, у т.ч. за Особливостями, затвердженими постановою КМУ № 1178 (далі — Особливості). Перелік підстав для відхилення є вичерпним і визначений п. 44 Особливостей. Умови тендерної документації мають відповідати цим нормам. Ми поважаємо пряму дію міжнародних договорів: ратифіковані договори є частиною національного законодавства і, у разі колізії, мають пріоритет над підзаконними актами. Однак застосування договору має ґрунтуватися на конкретних нормах прямої дії, а механізм їх імплементації у процедурі закупівлі має бути чітко визначений і узгоджений із Prozorro/Особливостями. Просимо надати посилання на конкретні статті/пункти Рамкової угоди, які: прямо встановлюють додаткові підстави відхилення пропозицій у процедурах закупівель; визначають порядок їх застосування у відкритих торгах Prozorro, відмінний від п. 44 Особливостей. Без наведення таких норм включення в ТД «додаткових підстав відхилення» виглядає як довільне розширення переліку, передбаченого Особливостями. Якщо Рамкова угода вимагає дотримання певних умов (наприклад, відповідність вимогам фінансування ЄС, відсутність санкцій/обмежень тощо), просимо: або чітко імплементувати їх у ТД у форматі кваліфікаційних вимог/критеріїв відповідності з прозорим механізмом перевірки та посиланням на конкретні норми Угоди; або вилучити з ТД «додаткові підстави відхилення», що не корелюють із п. 44 Особливостей. З метою уникнення правової невизначеності, потенційних скарг і затримок процедури просимо привести тендерну документацію у відповідність до національного законодавства (у т.ч. п. 44 Особливостей) або надати юридично вивірене обґрунтування (із конкретними нормами Рамкової угоди), яке дозволяє застосувати додаткові підстави саме в межах процедури відкритих торгів у Prozorro. Просимо надати уточнення/оновлену редакцію ТД у визначені законом строки.
Відповідь: Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка набрала чинності для України з 20.06.2024 (далі – Рамкова угода). Згідно з частиною четвертою статті 2 Рамкової угоди закупівлі згідно з Компонентом I Ukraine Facility повинні здійснюватися відповідно до законодавства України тією мірою, якою вони відповідають вимогам, визначеним у цій Рамковій угоді. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Відповідно до частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Всі закупівлі, які відбуваються для виконання заходів Плану України в межах відповідних бюджетним програм, здійснюються з урахуванням, зокрема статей 2, 3, 5, 16, 17 Рамкової угоди, у відповідності до Закону та Особливостей. Окремо звертаємо увагу, що Міністерство економіки України як уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель 14 липня 2025 року надало лист № 3323-04/48400-07 із детальними роз’ясненнями щодо особливостей закупівель, що фінансуються в межах програми Ukraine Facility. Таким чином, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Статтею 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 3 розділу V тендерної документації (Інструкції) встановлено додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції (у межах виконання Рамкової угоди) щодо Учасника процедури закупівлі. З огляду на вищенаведене, в тому числі в додатку 5 до тендерної документації у разі непідтвердження вимоги щодо прийнятності учасника закупівлі, походження товару, та його складових та/або його комплектуючих, що пропонуються до постачання, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Дата відповіді: 26.09.2025 20:28
Відповідь надана

Про надання роз’яснень стосовно додаткових причин відхилення, не передбачених п.44 Особливостей

Номер: 768db0d138f847f79e5aba3fdec1bdcc
Дата опублікування: 22.09.2025 11:29
Опис: Шановний тендерний комітет, Ми ознайомилися з тендерною документацією закупівлі UA-2025-09-19-012030-a. У Частині 3 Розділу V зазначені “додаткові причини відхилення” тендерної пропозиції, які не збігаються з переліком підстав, визначеним пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель (Постанова № 1178). Просимо надати роз’яснення: На якій правовій підставі введені ці додаткові причини відхилення? Чи означають вони, що тендерна пропозиція може бути відхилена за підставами, які не передбачені законом / Особливостями? З метою уникнення ризику юридичних спорів і забезпечення прозорості процесу, просимо переглянути ці додаткові положення або привести тендерну документацію у відповідність з законодавством.
Відповідь: У тендерній документації додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у зв’язку з виконанням міжнародних зобов’язань України, а саме Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (ратифікованої Законом України № 3786-IX від 06.06.2024). Зазначені додаткові підстави для відхилення є не довільним розширенням переліку, наведеного у пункті 44 Особливостей (Постанова № 1178), а обов’язковою вимогою міжнародного договору, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України. Відповідно до статті 9 Конституції України та статті 19 Закону України «Про міжнародні договори України», міжнародні договори, ратифіковані Верховною Радою, є частиною національного законодавства. Отже, у разі здійснення закупівель за кошти ЄС у межах інструменту Ukraine Facility, замовник зобов’язаний застосовувати не лише норми національного законодавства (у тому числі Особливості, затверджені Постановою № 1178), а й положення Рамкової угоди, які мають пряму дію. Таким чином, додаткові підстави для відхилення встановлені виключно для забезпечення відповідності закупівель вимогам Рамкової угоди та умовам фінансування з боку ЄС.
Дата відповіді: 22.09.2025 17:24