• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

світлодіодний консольний світильник для зовнішнього освітлення

світильник консольний вуличний світлодіодний

Завершена

797 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 975.00 UAH
Період уточнення: 31.10.2018 18:19 - 05.11.2018 19:00
Відповідь надана

порушення законодавства

Номер: 8b5027d1b26a4b3f8a02da7ea531a103
Дата опублікування: 05.11.2018 16:43
Опис: Тендерною документацією передбачено, що «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору» (стор.25). Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Тобто зазначене в тендерній документації суперечить нормам законодавства!!!
Відповідь: Положення ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" регулює лише істотні умови договору, які не повинні змінюватись. Згідно ч.4 Розділу 6 тендерної документації, істотні умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю визначені замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та включені до проекту договору, який передбачено у додатку 5 даної тендерної документації. Тому проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору
Дата відповіді: 08.11.2018 10:48
Відповідь надана

дата поставки товару

Номер: 2b8a408f310f4eb397139bf9d9ab0436
Дата опублікування: 05.11.2018 16:41
Опис: Відповідно до п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з моменту укладення договору по 31.12.2018 р. В Додатку №5 «Договір поставки товару» п.10.1 визначено, що «Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє по 31.12.2017 року, а в частині виконання грошових зобов’язань за цим Договором – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх зобов’язань за цим Договором.». Внесіть зміни та визначіться з датою це 2017 рік чи 2018 рік.
Відповідь: Згідно розділу п.4.4 Розділу 1 Тендерної документації Замовнико чітко прописано , що строк поставки товарів-з моменту укладення договору по 31.12.2018 р. В Додатку 5 міститься лише проект договору, на стр. 25 тендерної документації міститься посилання "** Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти." В п.10.1 проекту договору в частині дії до 31.12.2017 року є формальною помилкою, а саме опискою, де замість 2017, вірним є 2018 року.
Дата відповіді: 08.11.2018 10:42
Відповідь надана

Внесення змін в тендерну документацію

Номер: 9051c71c95b44d4e9996c3ed685a7834
Дата опублікування: 05.11.2018 16:40
Опис: В зв’язку із ознаками змови з певним постачальником вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині ваги світильників. Згідно Закону України «Про запобігання корупції», корупція – використання особою, яка уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди посадовій особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. За корупцію в Україні передбачена дисциплінарна, адміністративна та КРИМІНАЛЬНА відповідальність. Згідно норм Кримінального кодексу України до кримінальної відповідальності можна притягнути посадову особу, за такі діяння: - привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем; - викрадення, привласнення, вимагання документів, штампів, печаток, заволодіння ними шляхом шахрайства чи зловживання службовим становищем або їх пошкодження; - зловживання владою або службовим становищем; - зловживання повноваженнями службовою особою юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми; - перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу; - зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги; - прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою; - незаконне збагачення; - зловживання впливом; - декларування недостовірної інформації та інше. Кримінальна відповідальність передбачена не лише для чиновника, який вимагає чи отримує неправомірну вигоду, але й для громадянина, який її пропонує. Згідно ст. 369 Кримінального кодексу України, пропозиція чи обіцянка службовій особі надати їй або третій особі неправомірну вигоду, а так само надання такої вигоди за вчинення чи не вчинення службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає таку вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища – караються штрафом від п’ятисот до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 8500 до 12750 грн.), або обмеженням волі на строк від двох до чотирьох років, або позбавленням волі на той самий строк. Громадянин звільняється від кримінальної відповідальності, якщо у нього вимагали надання неправомірної вигоди, і він про це повідомив правоохоронні органи. Перечитайте в вільний від корупцій схем час КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ.
Відповідь: Питання розробки тендерної документації розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідно до вимог Закону та відповідних рекомендацій, вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Окрім того, рекомендуємо ознайомитись із статтею 383 Кримінального кодексу України. Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину.
Дата відповіді: 08.11.2018 10:29
Відповідь надана

Техзавдання тендеру

Номер: 9a972246d54645f39a87e59cc76eced8
Дата опублікування: 01.11.2018 13:54
Опис: При порівнянні паспортних даних світильників, що пропонуються місцевим вінницьким виробником, з вимогами техзавдання даного тендеру, одразу помітне співпадіння по кільком параметрам, зокрема певна вага світильника, певний діапазон робочих напруг світильника, певна величина пікової напруги пристрою грозозахисту. При цьому стандартизовані, усталені, мінімальні якісні показники світильників в галузі вуличного освітлення відрізняються від зазначених в ТЗ цього тендеру. Зокрема, вага світильника (за ТЗ не більше 6,5 кг) при його потужності 130 Вт не буде меншою 8,5 кг - це просто закони теплодинаміки, які ігноруються некваліфікованими виробниками з метою штучного конкурентного здешевлення продукції, яка в результаті втрачає довгострокову якість. Пікова напруга пристрою грозозахисту (в ТЗ зазначено 10 кВ) не може бути нижчою за 15 кВ, інакше цей захист в більшості випадків не виконує свого завдання. Особливу цікавість викликає вказаний в ТЗ діапазон робочих напруг світильника (160В – 300В). За діючими стандартами, діапазон відхилень напруги в мережі живлення 220 В має бути в межах 187 до 275 В, на що повинні бути розраховані блоки живлення всіх без винятку споживачів. Таким чином, вимоги ТЗ як мінімум суперечать держстандартам. А вимога підтвердження технічним паспортом світильника (а не протоколом відповідних випробувань, підставу для яких в плані ігнорування держстандартів треба чимось аргументувати) містить ознаки змови з певним постачальником. Чи не прописане технічне завдання тендеру під конкретного виробника?
Відповідь: При поставленні Вашого питання було вказано на співпадіння по кільком параметрам з певним виробником, однак не взято до уваги відмінність по іншим параметрам, що унеможливлює можливість "змови" або дискримінації інших виробників, як вітчизняних, так і іноземних. Для підтвердження відповіності продукції необхідна сукупність усіх необхідних параметрів та характеристик. Вага світильника впливає на збереження цілісності кріплення при погіршенні погодніх умов , тому визначено відповідну вагу виходячи із досвіду експлутатції даної продукції. Після обстеження ринку світлодіодних світильників, встановлено, що існує досить багато, як вітчизняних так і іноземних виробників, які пропонують світильники із вказаними характеристиками, в тому числі із необхідною вагою. У випадку, якщо Ваша продукція відповідає необхідним характеристикам, це не буде підставою для відхилення Вашої пропозиції. У разі відповідності пропонованої Вами продукції якісним та технічним характеристикам предмету закупівлі це не буде підставою для відхилення пропозиції.
Дата відповіді: 05.11.2018 12:50
Відповідь надана

Вага

Номер: 71cdf4cf2278453585bb258fdbb8cb86
Дата опублікування: 01.11.2018 12:54
Опис: Поясніть, що важливіше в закупці світильника вага яка не повинна перевищувати 6,5кг чи якісні світлотехнічні показники та термін експлуатації світильника? Світильник потужністю в 130Вт не може мати вагу менше 6,5кг. та при цьому задовільнити технічні та якісні характеристики, які запитуються. З метою проведення конкурентного тендеру вважаємо, що вимогу вага світильника не більше 6,5кг. потрібно виключити.
Відповідь: Для підтвердження відповіності продукції необхідна сукупність усіх необхідних параметрів та характеристик. Вага світильника впливає на збереження цілісності кріплення при погіршенні погодніх умов , тому визначено відповідну вагу виходячи із досвіду експлутатції даної продукції. Після обстеження ринку світлодіодних світильників, встановлено, що існує досить багато, як вітчизняних так і іноземних виробників, які пропонують світильники із вказаними характеристиками, в тому числі із необхідною вагою. У випадку, якщо Ваша продукція відповідає необхідним характеристикам, це не буде підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Дата відповіді: 05.11.2018 12:33