• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стільці складні та крісла офісні за кодом ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 12 годин (до 26.09.25 09:30)

92 725.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
12
год
58
хв
53
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період уточнення: 17.09.2025 13:27 - 23.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: ced0fce846074f79a1a6a09ae590b23a
Дата опублікування: 18.09.2025 16:45
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 9.6. з проекту Договору. Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, збільшення суми визначеної в договорі більше ніж на 10% є неможливим враховуючи положення чинного законодавства України, а тому встановлювати відповідальність у випадках передбачених пунктом 9.6. проекту Договору є недоречним. Також, як було зазначено вище, може бути збільшена лише вартість певної одиниці товару, а не загальна сума договору. Таким чином, положення пункту 9.6. проекту Договору суперечать чинному законодавству України, а тому мають бути виключені з проекту Договору.
Відповідь: Шановний учасник, доводимо до вашого відома, що укладання договору за результатами проведеної закупівлі здійснюється відповідно до вимог п. 17 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі – Особливості) з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону. Також повідомляємо, що типова форма проєкту договору закупівлі затверджена внутрішнім розпорядчим документом по підприємству і зміни в проєкт договору про закупівлю товару вноситися не будуть.
Дата відповіді: 19.09.2025 15:23
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: cbea30ccf3dd4afaad7ebf0d9be01272
Дата опублікування: 18.09.2025 14:29
Опис: Шановний замовник! В Додатку № 1 є вимога про Надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору , де Ви вказуєте , що Під аналогічним договором, слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі, а саме Стільці складні та крісла офісні за кодом ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них». Чи можливо надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на кожний предмет закупівлі окремо, а саме Стільці складні за кодом ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них». - один договір, та Крісла офісні за кодом ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»-другий договір. Стільці складні та Крісла офісні, щоб закуповувалися разом- це велика рідкість. Якщо так, прохання внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, під аналогічним договором слід розуміти будь-який повністю виконаний договір за кодом закупівлі ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них». Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
Дата відповіді: 18.09.2025 15:38