-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09310000-5 «Електрична енергія». Електрична енергія на 2025 рік
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 2 робочих дні
480 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
17.09.2025 12:17 - 22.09.2025 00:00
Відповідь надана
ЦРС
Номер:
4418794951c14baf8240b2ffe4c5e03c
Дата опублікування:
18.09.2025 11:23
Опис:
Шановний Замовнику! В Розділі 10 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 12 в наступній редакції: "10.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 10.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 10.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику закупівлі, по перше дякуємо Вам за звернення та можливість виправити помилки. На Ваше звернення відповідаємо, що Замовником внесено зміни до проекту договору та викладено у новій редакції.
Дата відповіді:
19.09.2025 10:51
Відповідь надана
Зміни до Особливостей
Номер:
9d4c2ef2f14b4680b7c9ddc73c62892c
Дата опублікування:
18.09.2025 11:23
Опис:
Доброго дня! Постановою КМУ від 01.09.2025 № 1067 внесено зміни до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. 04.09.2025 постанова № 1067 набула чинності. На підставі вищевикладеного, просимо привести свою тендерну документацію та проект договору у відповідність до внесених змін до Особливостей .
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику закупівлі, по перше дякуємо Вам за звернення та можливість виправити помилки. На Ваше звернення відповідаємо, що Замовником внесено зміни до проекту договору та викладено у новій редакції.
Дата відповіді:
19.09.2025 10:51