• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Коригування. Дніпрогес-1. Заміна силового трансформатора ГТ-5 філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Торги не відбулися

9 442 099.51 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.09.2025 10:33 - 12.10.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо уточнення стсовно наявності матеріально-технічної бази

Номер: 44708cc0a4944503a08d400e603e7f14
Дата опублікування: 09.10.2025 11:06
Опис: Шановний Замовнику! П.1.1. Додатку №1 передбачено надання Учасником довідки у формі заповненої таблиці, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт із зазначенням форми власності (власна або орендована). Інформуємо, що для виконання робіт Учасником планується залучення субпідрядної організації, яка має у власності зазначене облданання. Просимо надати роз'яснення, яку форму власності Учасник має зазначити, якщо вказане облданання є власністю субпідрядної організації та не буде орендоване.
Відповідь: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами п. 1.2. таблиці №1 Додатка №1 тендерної документації передбачено, що у разі залучення до виконання робіт субпідрядника(ів), учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці складеної у відповідності до вимог п. 1.1. за підписом керівника (уповноваженої особи) субпідрядника(ів), про наявність у субпідрядника(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, на які залучається (у разі відсутності такого обладнання, матеріально-технічної бази у учасника). Крім того, п. 1.4. таблиці №1 Додатка №1 тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/субпідрядника(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/субпідрядника(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці 1.1., або укладені учасником/субпідрядником(ами) договір/договори оренди.
Дата відповіді: 09.10.2025 13:58
Відповідь надана

Щодо уточнення Технічного завдання

Номер: e1c5a36c16384b838d1757dea4d55062
Дата опублікування: 06.10.2025 10:32
Опис: Шановний Замовник! У Додатку№6 Технічне завдання наведені посилання на креслення (специфікації) та кабельні журнали, але вказані документи відсутні у складі тендерної документації. Для коректної підготовки пропозиції та визначення обсягу робіт, що передбачений даною закупівлею, просимо Вас надати проект із заміни силового трансформатора ГТ-5, виданий проектувальною організацією. Заздалегіть вдячні!
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення інформуємо, що для формування цінової пропозиції в локальних кошторисах зазначено повний обсяг необхідного обладнання та матеріалів. Кабельний журнал, креслення та проект із заміни силового трансформатора ГТ-5, який розроблений генпроектувальником, буде наданий в разі підписання договору.
Дата відповіді: 09.10.2025 13:55
Відповідь надана

Щодо подовження терміну подання Тендерної пропозиції

Номер: 57e5ca2ffe744c3d83dc495e2eb4a402
Дата опублікування: 26.09.2025 11:42
Опис: Шановний Замовнику! У зв’язку з великим обсягом інформації та обробки матеріалів тендерної документації, просимо Вас подовжити строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів для більш коректного та якісного розрахунку тендерної пропозиції. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 29.09.2025 16:16
Відповідь надана

щодо помилкового звернення

Номер: 7f3742f5feff43a78632c6683a4d4566
Дата опублікування: 25.09.2025 17:15
Опис: Просимо вважати помилково опублікованим попереднє звернення
Відповідь: Зрозуміло.
Дата відповіді: 26.09.2025 11:06
Відповідь надана

Зміна умов оплати

Номер: 4c8b31306b68422fa2c20da0157346eb
Дата опублікування: 25.09.2025 17:11
Опис: Шановний замовнику! Наша компанія є професійним учасником ринку будівельної діяльності і спеціалізується на виконанні електромонтажних робіт. Ми плануємо взяти участь у даній закупівлі та здійснили ретельний аналіз Тендерної документації (далі по тексту - ТД), та встановили наявність в проекті значної кількості обладнання іноземного виробництва, вартість якого складає значний відсоток вартості об'єкту, а безпосередньо його виготовлення та поставка на межи митної території України потребує тривалого часу. Оскільки договірні зобов’язання мають довготривалий характер, встановлення еквіваленту в іноземній валюті коливання курсу валют може значно вплинути на вартість імпортного Обладнання. Це допомагає зберегти реальну вартість грошового зобов'язання, уникнувши втрат Підрядника через девальвацію гривні (зменшення її офіційного курсу). Встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті – це дієвий механізм захисту від курсових коливань, що забезпечує стабільність ціни та захист інтересів сторін договору в умовах нестабільного валютного ринку. Враховуючи викладене, просимо Вас розглянути питання щодо внесення змін до ТД та до проекту договору і передбачити можливість встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті для імпортного обладнання, передбачити перегляд ціни імпортного обладнання у випадку зміни курсу, та переглянути умови оплати, а саме : 1) встановити можливість визначення учасником у комерційній частині тендерної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) шляхом зазначення ним інформацію про те, що: «запропоноване обладнання іноземного виробництва та імпортна складова у структурі ціни в тендерній пропозиції розрахована за курсом української гривні по відношенню до Євро (EUR) за офіційним курсом, встановленим Національним банком України на дату проведення електронного аукціону». Перерахунок ціни імпортного обладнання здійснюється у випадку зміни курсу іноземної валюти від базового, зазначеного у тендерній пропозиції учасника. Всі випадки перерахунку, мають супроводжуватись укладенням додаткової угоди до договору, якою встановлюється нова ціна у гривні. Курсова залежність встановлюється виключно за офіційним курсом НБУ, (www.bank.gov.ua). 2) встановити можливість визначення грошового еквіваленту в іноземній валюті для обладнання, яке є предметом імпорту та доповнити пункт 2.1. проекту Договору підпунктами 2.1.1 та 2.1.2 наступного змісту (як приклад): 2.1.1. У зв’язку з тим, що частина Обладнання є предметом імпорту, з метою виконання даного Договору, Сторони застосовують для розрахунків офіційний курс Національного банку України (НБУ) гривні до Євро), надалі іменується – «офіційний курс», визначений за посиланням - www.bank.gov.ua, відповідно до визначеного даним Договором порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу. 2.1.2. Імпортна складова даного Договору становить _______________ грн. (_________ грн. _____ коп.) без ПДВ (20 %) і є еквівалентною ________ Євро (__________Євро) і встановлена з урахуванням офіційного курсу станом на ___.___.202__, що становив __________грн. за 100 Євро (курс на дату розкриття тендерної пропозиції Підрядника).* *Зазначені умови застосовуються сторонами виключно у випадках, якщо у структурі ціни тендерної пропозиції є імпортна складова. 3) встановити Порядок зміни (перерахунок) ціни Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти, у зв’язку з чим доповнити пункт 2.6. проекту Договору підпунктами 2.6.1 та 2.6.2 наступного змісту (як приклад) : 2.6.1. Оплата вартості імпортного обладнання протягом __ (_________) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури, розрахованого наступним чином: А = С2*70%*К1, де: С2 – загальна ціна Обладнання в Євро, визначена п.2.1.2. цього Договору; К1 – курс гривні до Євро, встановлений Національним Банком України на дату виписки Підрядником рахунку-фактури на отримання авансу; 2.6.2. Сторони домовилися, що при зміні офіційного курсу гривні, встановленого Національним Банком України (далі – НБУ) по відношенню до євро на дату проведення митного оформлення такого обладнання, ціна за одиницю обладнання / залишок ціни за одиницю обладнання у разі сплати авансового платежу, змінюється пропорційно зміні такого курсу. При цьому, ціна за одиницю обладнання що імпортується, розраховується в такому порядку: Ц = А + С2*30%*К2 де: А – сума авансового платежу, яка підлягає сплаті згідно пункту 2.6.1. цього Договору; С2 – загальна ціна обладнання в євро, визначена п.2.1.2. цього Договору; К2 – офіційний курс гривні до євро, встановлений Національним банком України на дату митного оформлення поставки обладнання. У такому випадку Підрядник надсилає Замовнику письмовий запит з відповідними розрахунками, підтверджуючими зміну ціни документами та двома примірниками підписаної Підрядником додаткової угоди. Замовник розглядає вищезазначені документи протягом 10 (десяти) календарних днів та, у випадку відсутності зауважень, підписує відповідну додаткову угоду. Перегляд ціни вівдбувається до поставки обладнання. 4) переглянути умови оплати Обладнання та передбачити, що оплата обладнання здійснюються на умовах авансу в розмірі 70%, а решта вартості 30% 5) передбачити договором, що сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється після його передачі Замовнику, а не по факту завершення будівельно-монтажних робіт в цілому, у зв’язку з чим доповнити проект договору підпунктом 2.4.1 наступного змісту (як приклад): 2.4.1 Сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється протягом ___ (______) календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі обладнання, в порядку, передбаченому розділом 6 Договору. 6) відповідно до розділу 6 проекту договору поставка (умови та строки) Обладнання на Об’єкт Замовника здійснюється на підставі Специфікацій. При цьому, в тендерній документації відсутні зразки специфікацій та перелік Обладнання. Просимо визначити в ТД перелік обладнання, яке підлягає поставці за розділом 6 Договору. З повагою
Відповідь: Шановний Учасник! Враховуючи Ваше наступне звернення, що надійшло 25-09-2025, 17:15 год., дане вважається помилково опублікованим.
Дата відповіді: 26.09.2025 11:05