• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 25.09.25 01:00)

510 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
08
год
04
хв
52
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 12.09.2025 14:41 - 22.09.2025 00:00
Відповідь надана

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Номер: 42a5e7f2edaa4dd2be0c2e222cbbb33e
Дата опублікування: 16.09.2025 15:32
Опис: На сайті Мін’юсту для формування витягу необхідна ідентифікація з використанням КЕП, вами в обов'язковому порядку використовується КЕП для роботи на майданчику, тому жодної проблеми особисто перевірити дані в ЄДР у вас не має, а даний реєстр є у вільному доступі. Замовник може використовувати відкриті джерела на основі інформації з ЄДР, зокрема OpenDataBot та YouControl, для перевірки актуальних даних на дату подання тендерних пропозицій але якщо Замовник зауважує, що отримання даних з відкритих реєстрів не завжди гарантує їх актуальність на момент формування пропозиції то питання чи варто ними користуватися, якщо у Замовника є КЕП і 5 хвилин для офіційного сайту Мін’юсту.
Відповідь: Дякуємо за підказку щодо використання КЕП для перевірки даних у ЄДР. Ми перевірили інформацію на сайті Мін’юсту за допомогою нашого підпису та підтверджуємо її актуальність на дату подання тендерної пропозиції. Завдяки вашому коментарю тепер знаємо, як швидко та надійно перевіряти такі дані. Бажаємо вдалого та продуктивного дня!
Дата відповіді: 16.09.2025 15:53
Відповідь надана

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Номер: 40f0c7bd7a9f4cdfbacef86cf30396de
Дата опублікування: 16.09.2025 08:07
Опис: Ваша відповідь на попереднє питання про те, що Замовник враховує положення пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, однак зауважує, що отримання даних з відкритих реєстрів не завжди гарантує їх актуальність на момент формування пропозиції, тому встановлено додаткову вимогу, яка не порушує принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань формується учасниками на офіційному сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search і він буде абсолютно тотожним до того який Ви можете бешкотовно і без зусиль отримати самостійно. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана вимога була актуальною в 2022 та 2023 році, коли всі реєстри були закритими, наразі доступ до реєстрів вільний і безкоштовний, а отримання інформації займає 5 хвилин для Замовника. Також радимо ознайомитись з одним із рішень АМКУ щодо встановлення аналогічної вимоги (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-02-006916-a?oldVersion=true), впевнені, що аналогічне рішення буде прийнято і по скарзі у Вашій закупівлі. Не заятягуйте закупівлю своїми протиправними рішеннями
Відповідь: Шановний Замовнику! Враховуючи ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником буде внесено зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо подання витягу з ЄДР. Перевірка актуальних відомостей про учасників здійснюватиметься замовником самостійно. На сайті Мін’юсту для формування витягу необхідна ідентифікація з використанням КЕП, тому у вільному доступі його отримати неможливо. Замовник використовуватиме відкриті джерела на основі інформації з ЄДР, зокрема OpenDataBot та YouControl, для перевірки актуальних даних на дату подання тендерних пропозицій. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 16.09.2025 15:25
Відповідь надана

Вимога щодо надання сертифікатів ISO є дискримінаційною та незаконною

Номер: b784ca8a4e914e7c88af7d1fcfec0293
Дата опублікування: 15.09.2025 14:26
Опис: Доброго дня! Встановлення Вами у Додатку № 3 до тендерної документації вимога щодо сертифікатів ISO є дискримінаційною. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5), яка відповідно до чинного законодавства України є стандартизованим товаром, якість якого регламентується виключно положеннями національного стандарту. Згідно з наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 23.05.2024 №179, чинним національним стандартом, що визначає технічні характеристики електричної енергії, є ДСТУ EN 50160:2023, який набрав чинності з 01.03.2025. Зазначений стандарт є гармонізованим з європейським EN 50160 і встановлює фізико-технічні параметри електричної енергії, зокрема межі допустимого відхилення напруги в діапазоні 207–253 В. Це єдиний нормативний документ, який визначає вимоги до якості електроенергії як товару, і він не передбачає наявності у постачальника жодних сертифікатів ISO. Варто окремо звернути увагу на офіційну позицію національного регулятора — Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), викладену в офіційному повідомленні від 24 квітня 2024 року. У зв’язку з численними зверненнями постачальників та споживачів щодо необхідності сертифікації електричної енергії для цілей публічних закупівель, НКРЕКП прямо зазначила, що Законом України «Про ринок електричної енергії» не передбачено норм щодо сертифікації електричної енергії. Отже, обов’язок учасників процедури публічних закупівель надавати сертифікати відповідності ISO у контексті закупівлі електричної енергії не передбачений ані профільним законом, ані Ліцензійними умовами, ані чинним нормативно-правовим регулюванням з боку уповноваженого органу державного нагляду у сфері енергетики. Встановлена Замовником вимога про обов’язкове надання сертифікату є юридично необґрунтованою, виходить за межі предмета закупівлі, та її включення до тендерної документації має всі ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі електричної енергії замовник не має права застосовувати пункти 1 і 2 частини другої статті 16 Закону. Крім того, зазначеним пунктом прямо заборонено встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Отже, встановлення Вами вимоги щодо наявності сертифікату ISO виходить за межі повноважень, порушує імперативні приписи законодавства та є дискримінаційним по суті. Таким чином, будь-які вимоги, які виходять за межі технічних характеристик предмета закупівлі, визначених виключно національним стандартом (у даному випадку — ДСТУ EN 50160:2023), у тому числі вимоги щодо наявності у учасників сертифікату ISO, є незаконним, дискримінаційним та такими, що порушую норми чинного законодавства. Згідно з частиною другою статті 22 Закону, замовник має право зазначати у тендерній документації лише ті кваліфікаційні критерії, вимоги до предмета закупівлі та способи їх підтвердження, які прямо передбачені законом. Установлення додаткових вимог, не передбачених ані законом, ані відповідним стандартом до предмета закупівлі, є порушенням принципу законності та призводить до дискримінації учасників. Крім того, зазначена вимога є дискримінаційною не лише з точки зору її невідповідності чинному законодавству у сфері публічних закупівель, а й у зв’язку з тим, що жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку для постачальників електричної енергії мати такий сертифікат. Як наслідок, взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які вже мають відповідний документ або понесуть додаткові витрати на його отримання виключно з метою участі в конкретній процедурі закупівлі. Це значно звужує конкуренцію та ставить потенційних учасників у нерівні умови. Така вимога порушує принципи публічних закупівель. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності сертифікатів ISO. У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України з метою оскарження Ваших дій як замовника, а також — звернення до інших контролюючих органів щодо перевірки правомірності організації даної закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, Дякуємо за Ваше звернення та зауваження щодо встановленої у Додатку №3 до тендерної документації вимоги щодо сертифікатів ISO. Повідомляємо, що замовником встановлено вимогу про наявність сертифікатів ISO з метою забезпечення відповідності постачальників певним міжнародним стандартам управління якістю, що є звичною практикою у випадках закупівель, де критично важлива надійність та якість послуг або товарів. Водночас звертаємо увагу, що відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначати у тендерній документації кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, за умови, що вони пропорційні предмету закупівлі та спрямовані на забезпечення його належної якості. На підставі наведеного у Вашому зверненні, замовник перевірив положення чинного національного стандарту ДСТУ EN 50160:2023, а також позицію НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії. За результатами перевірки: 1. Стандарт ДСТУ EN 50160:2023 регламентує фізико-технічні характеристики електричної енергії; 2. Законодавством та Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку наявності сертифікатів ISO для постачальників електроенергії; 3. Встановлення додаткових вимог до учасників, які не передбачені національним стандартом або законом, може розцінюватися як звуження конкуренції. У зв’язку з цим, замовник переглянув вимогу щодо наявності сертифікатів ISO та підтверджує, що для участі у закупівлі наявність такого сертифікату не є обов’язковою, а тендерна документація буде приведена у відповідність до чинного законодавства та норм національного стандарту. Дякуємо за увагу та активну позицію, що сприяє дотриманню принципів законності та рівності у публічних закупівлях.
Дата відповіді: 16.09.2025 15:38
Відповідь надана

гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2022 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного»

Номер: d8f38bf87b7846f782bb57925ade096c
Дата опублікування: 15.09.2025 13:12
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 5 до тендерній документації міститься вимога про те, що учасники повинні надати «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2022 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку» та «Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога тендерною документацією щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Відповідно до абз.1 п.28 Особливостей - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в ч.3 ст.5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, щодо обов’язкової наявності відсутності факту набуття Учасником статусу «переддефолтний» з 01.01.2022 року по день подання пропозиції. Також радимо ознайомитись з рішеннями АМКУ з даного питання (АМКУ стає на сторону учасників) в наступних закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-04-007010-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-014163-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-008934-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-000797-a?oldVersion=true https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-28-000847-a?oldVersion=true Враховуючи викладене просимо прибрати з Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимогу щодо надання учасником «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2022 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку» та «Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена» Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення враховане у Тендерній документації зі змінами від 17.09.2025. Дякуємо за зацікавленість у нашій закупівлі! Миру та згоди Вам!
Дата відповіді: 17.09.2025 11:29
Відповідь надана

п.19 Особливостей

Номер: ad66c71c6de14373b137737c49787674
Дата опублікування: 15.09.2025 10:02
Опис: Постановою КМ № 1067 від 01.09.2025 внесено зміни до Особливостей, ознайомтесь з ними та приведіть тендерну документацію та проект договоу у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що тендерна документація та проєкт договору буде приведена у відповідність до вимог Постанови КМУ № 1067 від 01.09.2025 та чинного законодавства України. Відповідні зміни будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 15.09.2025 18:24
Відповідь надана

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Номер: c7f344283ef84df5a53edbf9079ce211
Дата опублікування: 15.09.2025 09:37
Опис: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник не вимагає документального підтвердження інформації яка міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. За посиланням (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) на офіційному сайті Міністерства юстиції України Ви самостійно можете отримати відомості з Єдиномого державномого реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. До того ж обмежувати строк (не раніше 30 календарних днів від дати оголошення цієї закупівлі) є протиправним, якщо вам так необхідно щоб Учасник надав такий документ, то пропишіть отриманий в 2025 році, до того ж щодо обмежень по строкам є практика АМКУ, і вона не на користь Замовників. Щоб не затягувати закупівлю скаргами до АМКУ внесіть зміни, та приберіть непотрібні уточнення, а саме: "не раніше 30 календарних днів від дати оголошення цієї закупівлі."
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення та висловлені зауваження. Повідомляємо, що вимога щодо надання учасником відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у строк «не раніше 30 календарних днів від дати оголошення закупівлі» встановлена Замовником з метою підтвердження актуальності інформації про учасника на дату подання тендерної пропозиції. При цьому Замовник враховує положення пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, однак зауважує, що отримання даних з відкритих реєстрів не завжди гарантує їх актуальність на момент формування пропозиції, тому встановлено додаткову вимогу, яка не порушує принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді: 15.09.2025 17:48
Відповідь надана

Господарський кодекс втратив чинність

Номер: ed66daafe5864db5a2b978ba62d4bac8
Дата опублікування: 15.09.2025 09:13
Опис: Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. у разі придбання товарів, робіт та послуг у спосіб згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей, такі договори укладаються, зокрема відповідно до ЦК України та з урахуванням особливостей, визначених у тому числі пунктом 19 Особливостей. Отже, посилання на Господарський кодекс після втрати його чинності є порушенням. Вам необхідно привести у відповідність тендерну документацію та проект договору про закупівлю, оголошення про проведення торгів оприлюднено після втрати чинності ГКУ, тому маєте вилучити всі посилання на положення ГКУ замінивши їх на відповідні положення ЦКУ або інші закони, що регулюють відповідні правовідносини.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за уважність та звернення. Ваші зауваження щодо втрати чинності Господарського кодексу України, у зв’язку з набранням чинності Законом України від 09.01.2025 № 4196-IX, розглянуті Замовником. Повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації та проєкту договору про закупівлю з метою приведення їх у відповідність до чинного законодавства. Зокрема, посилання на норми Господарського кодексу України будуть виключені та замінені на відповідні положення Цивільного кодексу України або інші нормативні акти, що регулюють відповідні правовідносини. Відповідні зміни будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Дата відповіді: 15.09.2025 17:27