-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
72410000-7 Послуги провайдерів Послуги зв'язку мережі Інтернетом (Апарат управління)
Завершена
42 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 427.00 UAH
мін. крок: 1% або 427.00 UAH
Період уточнення:
02.10.2018 16:33 - 19.10.2018 11:00
Відповідь надана
Питання щодо тендерної документації
Номер:
bc315691b8a348f29926f97d769bb5b7
Дата опублікування:
05.10.2018 16:13
Опис:
1. Згідно умов Договору п.3.1.1. Оплата за надану послугу здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів через банк протягом __________ банківських днів з дати підписання Замовником актів здачі-приймання наданої послуги (щомісячно)
Пропущена кількість банківських днів протягом яких має бути здійснена оплата. Прохання надати інформацію
2. Пункти 3.4. і 5.5. Договору суперечать одне одному:
3.4. Замовник здійснює оплату за послугу в порядку, визначеному Договором та з урахуванням, що така оплата здійснюється після
реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог ст. 201 Податкового кодексу України.
5.5. Підписання Замовником Акту є підставою для проведення Виконавцю оплати за послугу.
Коли буде здійснюватись оплата послуг:після підписання Акту чи після реєстрації податкової?
3. п.6.3. Договору суперечить ч.3. статті 40 Закону України "Про телекомунікації": Питання відшкодування завданих споживачеві фактичних
збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання оператором, провайдером телекомунікацій обов’язків за
договором про надання телекомунікаційних послуг вирішуються в судовому порядку.
Прохання внести зміни в пункт.
4. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації є вимога пункту 2.12. Підписання додаткової угоди (SLA) “Про рівень якості послуг”
яка відсутня,прохання надати текст угоди.
5. Пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації : 1.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання
договору аналогічного предмету закупівлі протягом 2015р.-2018р. (із зазначенням предмету договору, його № та дати, найменування,
адреси та контактних даних замовника). Чи достатньо 1 договору, який був виконаний в цей період?
Відповідь:
Доброго дня Шановний Учасник!
1. До тендерної документації буде внесено зміни та викладено п.3.1.1 Проекту договору в наступній редакції: «п.3.1.1 Оплата за надану послугу здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів через банк протягом 25 банківських днів з дати підписання Замовником актів здачі-приймання наданої послуги (щомісячно) (далі – Акт), та за наданим Виконавцем (після підписання зазначених актів) Рахунків-фактур, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України».
2. Відповідно до вимог ст. 201.10. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
3. Внесення змін до п.6.3. Проекту договору не вбачається можливим, так як даним пунктом відшкодування збитків виокремлено від штрафних санкцій.
4. Технічна угода SLA надається виконавцем виходячи зі своїх технічних можливостей та має детальний опис сервісу, в тому числі перелік параметрів якості, методів і засобів їх контролю, часу відгуку виконавця на запит від замовника, а також штрафні санкції за порушення цієї технічної угоди. Параметри угоди мають бути не гірше вимог технічного завдання, яке є у тендерної документації на закупівлю.
5. Достатньо 1 договору, але якщо в наявності у Учасника є більше договорів, аналогічних предмету закупівлі, Ви також можете їх надати.
Дата відповіді:
10.10.2018 14:21