• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт території (благоустрій) біля приміщення ЦНАП за адресою: вул. Б. Хмельницького, 52 в м. Калуші Івано-Франківської області

Код роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – (45233000-9) - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Завершена

1 912 517.80 UAH з ПДВ
Період уточнення: 11.09.2025 13:30 - 25.09.2025 00:00
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: 17e0fca3f4f3472fb66167283acb7406
Дата опублікування: 24.09.2025 20:19
Опис: Добрий день. Звертаємо увашу Замовника на недотримання норм законодавства України. Замовник зобов'язаний оприлюднювати проектно-кошторисну документацію (ПКД) на капітальний ремонт при проведенні відкритих торгів, якщо ця документація розробляється та існує. ПКД є невід'ємною частиною закупівель робіт з капітального ремонту, тому її слід долучати до тендерної документації для забезпечення прозорості та уникнення непорозумінь між учасниками. Чому це необхідно: Стаття 21 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагає від замовника завантажувати до тендерної документації проектну документацію для будівництва (навіть якщо це ремонт). Забезпечення конкуренції: Оприлюднення ПКД надає потенційним учасникам повне уявлення про обсяг робіт, технічні вимоги та очікувану вартість, що дозволяє їм подавати більш точні та вигідні пропозиції. Прозорість процесу: Це допомагає уникнути необґрунтованих запитів про уточнення та зменшує ризик корупційних ризиків, адже всі учасники мають доступ до однакової інформації. Дотримання вимог: Відсутність ПКД може призвести до скасування тендера та накладення штрафів на замовника. Просимо надати відповідь щодо дотриманнязаконодавства Україна та внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище питання, повідомляю, наступне. Закон України "Про публічні закупівлі", (надалі – «Закон») не містить прямої норми, яка б зобов’язувала Замовника у складі тендерної документації оприлюднювати проектно-кошторисну документацію. Відтак твердження про "недотримання норм законодавства України" є безпідставним. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. На виконання наведеної вище норми Замовником в складі тендерної документації надано «ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ», яка розроблена на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт території (благоустрій) біля приміщення ЦНАП за адресою: вул. Б. Хмельницького, 52 в м. Калуші Івано-Франківської області» та містить всі необхідні відомості, що дозволяють потенційним Учасникам сформувати тендерну пропозицію для участі у даній закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, підстав для внесення змін до тендерної документації у Замовника – немає.
Дата відповіді: 26.09.2025 11:08
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: c8a2a34c8316444a9e829aef8d758a67
Дата опублікування: 24.09.2025 15:47
Опис: Добрий день. 1. Відповідно до п. 1 Статті 41 Закону: "Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.» На етапі подачі тендерної пропозиції та підписання договору Підряднику необхідно здійснити моніторинг ринку та визначити матеріали, які зобов’язується використовувати та поставити на об’єкт для виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної документації. Визначені матеріали погоджуються з замовником та оформлюєтся додаток до договору, що має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Просимо оприлюднити для ознайомлення відомість ресурсів для коректного складання тендерної пропозиції. 2. Визначені матеріали погоджуються з замовником та оформлюєтся додаток до договору, що має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. У зв’язку з сьогоднішньою ситуацією в країні та на ринку, в процесі виконання робіт можуть виникнути ситуації, коли постачальник не може поставити матеріали визначеної країни походження в додатку, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. В результаті Підрядник буде вимушений закупити аналогічний товар іншої країни походження. Дана зміна не призведе до зміни назви матеріалу, його кількості та ціни, тобто керуючись п.7 ст. 41 Закону не є істотною умовою договору та причиною внесення змін до договору про закупівлю, про ціни на матеріальні ресурси та коригування проектно-кошторисної документації. Тому, звертаємось до вас з проханням надати роз’яснення та механізм дій підрядника в наступних питаннях: 1. Чи зобов’язаний підрядник купувати матеріали саме тієї країни походження, яка визначена в додатку до договору, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси? 2. Чи потрібно вносити зміни до договору та додатку до договору, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у випадку зміни країни походження товару, без зміни назви, кількості та ціни на нього? 3. Чи повинен підрядник надавати підтвердження країни походження матеріалів та обладнання при здачі актів виконаних робіт Замовнику та в якому вигляді?
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище питання, повідомляю, що «Інформація про ціни на матеріальні ресурси по об’єкту «Капітальний ремонт території (благоустрій) біля приміщення ЦНАП за адресою: вул.Б.Хмельницького, 52 в м.Калуші Івано-Франківської області» є Додатком 3 до Договору (Додаток 3 до тендерної документації) та заповнюється переможцем під час підписання договору на виконання підрядних робіт, (в подальшому – «Підрядник»). В даному додатку Підрядник повинен зазначити найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, поточну ціну за одиницю, відпускну ціну, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати та країну походження товару. У разі виникнення необхідності внесення змін до Договору, у тому числі до Додатку 3, який є його невід’ємною частиною, такі зміни здійснюються у порядку, передбаченому умовами Договору та чинним законодавством України. Все, що повинен надавати Підрядник Замовнику під час виконання робіт зазначено в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації). Для складання тендерної пропозиції Учасникам у повній мірі достатньо інформації, що надана Замовником в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ», яка розроблена на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт території (благоустрій) біля приміщення ЦНАП за адресою: вул. Б. Хмельницького, 52 в м. Калуші Івано-Франківської області» та містить всі необхідні відомості, що дозволяють потенційним Учасникам сформувати тендерну пропозицію для участі у даній закупівлі.
Дата відповіді: 26.09.2025 11:18
Відповідь надана

Уточнення щодо Додатку 3

Номер: 8d7d5161954049a085049c9868fdc6db
Дата опублікування: 22.09.2025 19:29
Опис: Добрий день. Просимо уточнення щодо дій Замовника в частині опублікування тендерної документації та невід"ємних додатків до тендерної документації. Чому Замовником опублікований Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - зі змінами , якщо згідно Тендерної документацїї Замовником вказана процедура закупівлі - Відкриті торги в порядку, визначеному Особливостями (далі – відкриті торги)?
Відповідь: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення в Додаток 3 до тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді: 23.09.2025 10:01
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: 3897b5fb94b4439da6b564c4dfe56258
Дата опублікування: 21.09.2025 15:07
Опис: Добрий день. Просимо надати відповідь щодо п.5.4. Додатку 1 до тендерної документації, що саме Замовник вимагає в інформаційній довідці під "іншими вимогами"? ДОДАТОК 2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, а де загубилися інші вимоги ? Просимо привести у відповідність зміст п.5.4 Додатку 1 до тендерної докуменації відповідно до назви Додатку 2 до тендерної документації . Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище звернення повідомляю, що відповідно до пункту 5.4. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати оригінал інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації із гарантуванням їх виконання. Тому, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати саме таку довідку, яка зазначена у пункті 5.4. Додатку 1 до тендерної документації. Вносити зміни в Тендерну документацію, а саме в Додаток 1 Замовник не вбачає необхідності.
Дата відповіді: 22.09.2025 11:01
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: d3afc96fc55940a79dec8e333d3938c9
Дата опублікування: 19.09.2025 10:56
Опис: Добрий день. Просимо вилучити п.20.4 проекту договору в звязку з тим що Замовник та Підрядник не наділені повноваженнями щодо обробки персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних". Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище звернення, повідомляю, що пункт 20.4 є обов’язковим для включення в проєкт Договору та не підлягає виключенню, оскільки, його наявність забезпечує відповідність договору вимогам чинного законодавства України, зокрема положенням Закону України «Про захист персональних даних» згідно з яким, будь-яка обробка персональних даних фізичних осіб без їхньої згоди є незаконною. Це означає, що перевірка повноважень представників сторін, фіксація та зберігання копій документів (паспорт, ІПН, довіреність), комунікація в межах договору – не можуть здійснюватися без прямої згоди на обробку персональних даних. Відсутність даного пункту унеможливлює юридично правильне підписання договору, робить його виконання ризиковим та оспорюваним, створює підстави для юридичних претензій з боку контролюючих органів. Виключення пункту 20.4 автоматично ставить під сумнів законність договору в цілому. З огляду на вищевикладене, пункт 20.4 залишається в тексті договору без змін.
Дата відповіді: 22.09.2025 10:48
Відповідь надана

Запитання

Номер: 78f08a53777e4b6e9421067f40a55f32
Дата опублікування: 19.09.2025 10:43
Опис: Добрий день. Звертаємо увагу замовника що зміст п.12.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної закупівлі зі змінами) повністю дублюється в пункті 3.6 проекту договору. Просимо надати відповідь навіщо в проекті договору два рази внесений один і той же пункт під різними номерами? Також провимо надати відповідь щодо п.5.4.17 з суперечливим змістом відносно п.5.4.28. Яким саме з вище перелічених пунків повіинен керуватися підрядник?
Відповідь: Добрий день! Розглянувши Ваше звернення, щодо дублювання пункту 12.1 проєкту договору з пунктом 3.6 наголошуємо про те, що, розділ 3 проєкту Договору передбачає «Ціну договору та умови розрахунків», а розділ 12 - порядок «Фінансування робіт». Оскільки, ці два розділи стосуються умов фінансування тому проєктом Договору в даних розділах і зазначено пункти 12.1. та 3.6., а саме «Фінансування робіт здійснюється за кошти місцевого бюджету». Що стосується пункту 5.4.17, то даним пунктом передбачено, що У РАЗІ НЕОБХІДНОСТІ Підрядник повинен здійснити експертну перевірку, випробовування робіт, матеріалів та конструкцій, устаткування тощо, які використовуються для виконання Робіт та повідомити про це замовника в 3–х денний термін. А пункт 5.4.28 встановлює прямий обов’язок Підрядника здійснювати вхідний контроль якості матеріалів, що надходять на об’єкт на відповідність вимогам Держстандарту, технічних вимог, робочих креслень. Таким чином пункт 5.4.17 не суперечить змісту пункту 5.4.28 та Підрядник зобов’язаний їх дотриматися.
Дата відповіді: 22.09.2025 10:44
Відповідь надана

Запитання

Номер: 7096332fb5984824839c9030ec5151bf
Дата опублікування: 18.09.2025 12:40
Опис: Добрий день. Звертаємо увагу Замовника на п.20.2 та п.5.4.16 проекту Договору (Додаток3 - зі змінами), а саме п.20.2 встановлює права та обовяки Сторін, а п.5.4.16 встановлює односторонню заборону Підряднику зі сторони Замовника, однак такої односторонної заборони зі сторони Підрядника по відношенню до Замовника в проекті Договору не вказано. Окремо хочемо звернути увагу на п.5.4.26 в якому такоє Замовником встановлюється заборона. Пункт 5.4.16, 5.4.26 прямо суперечать пункту 20.2 та статті 5 Закону України "про публічні закупівлі"
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище звернення, повідомляю, що проєкт Договору (Додаток 3 до тендерної документації) розроблено з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – «Закон») постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Цивільного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005р. № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», (надалі – «Постанова») та Закону України від 19.09.2024 № 3988-IX “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (надалі – «Прозоре будівництво»)”. Так, Постановою визначено загальні умови укладення договору підряду, істотні умови договору підряду, права та обов'язки сторін, забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду, забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією, організація виконання робіт, приймання-передача закінчених робіт (об'єкта будівництва), проведення розрахунків за виконані роботи, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення виявлених недоліків (дефектів), відповідальність сторін за порушення зобов'язань за договором підряду та порядок урегулювання спорів, внесення змін у договір підряду, його розірвання та інше. Щодо пунктів 5.4.16. та 5.4.26. котрі на вашу думку прямо суперечать пункту 20.2. та статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" хочемо повідомити наступне. Пунктами 5.4.16. та 5.4.26. проєкту Договору передбачено обов’язки Підрядника, оскільки, це визначено умовами укладення договору підряду згідно Постанови. Що стосується пункту 20.2. «жодна із сторін не вправі передавати свої права і обов'язки, а також інформацію за Договором третім особам без письмової згоди другої сторони», то даний пункт захищає сторони від несанкціонованої передачі своїх прав і обов'язків, що можуть призвести до небажаних наслідків та порушення умов Договору. Стосовно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», то дана стаття регламентує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію УЧАСНИКІВ. Жодним чином дана стаття не врегульовує правові відносини, які виникають між Замовником та Підрядником. Таким чином пункти 5.4.16. та 5.4.26. проєкту Договору не суперечить пункту 20.2., а тим більше статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки, дані пункти не встановлюють жодних дискримінаційних вимог до Учасників зі сторони Замовника. Також, хочу додати, що при розробленні тендерної документації Уповноваженою особою повністю враховано та дотримано всі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників.
Дата відповіді: 19.09.2025 15:55
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: c1b31949ea624e128c500a32dfddc705
Дата опублікування: 16.09.2025 11:34
Опис: Доброго дня. Звертаємо увагу замовника на п.12.1 проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації) який очевидно не містить завершення речення. Також просимо зазначити в п.14.2 проекту Договору хто є балансоутримувачем демонтованих матеріалів. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведені вище питання повідомляю, що по першому питанню в Додаток 3 до тендерної документації внесено зміни. Що стосується другого питання, то балансоутримувачем демонтованих матеріалів є КП «Калушавтодор». Вносити зміни в пункт 14.2. Додатку 3 до тендерної документації (проєкт Договору) Замовник не вбачає доцільності.
Дата відповіді: 18.09.2025 16:32
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: 894b89e137e94ec69dd25952f4f41908
Дата опублікування: 15.09.2025 13:11
Опис: Добрий день. Просимо привести у відповідність проект Договору викладений в Додатку 3 до тендерної документації, а саме пункт 13.8 суперечить пункту 3.4 Також надайте відповідь чи буде Замовник отримувати дозвіл на початок будівельних робіт по даному об"єкту?
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище питання, повідомляю, що в Додаток 3 до тендерної документації внесено зміни. Що стосується отримання Замовником дозволу на початок будівельних робіт по даному об’єкту, то згідно з Постановою КМУ № 406 від 07.06.2017 (зі змінами) на роботи з капітального ремонту та благоустрою території дозвіл на початок будівельних робіт не передбачено. При виконанні робіт підрядна організація керується умовами договору та проектно-кошторисною документацію. Також пунктами 5.4.18. та 5.4.21. Договору вказано, що отримання дозволів, необхідних для виконання робіт є обов’язком Підрядника.
Дата відповіді: 17.09.2025 10:59
Відповідь надана

Запитання Замовнику

Номер: cdc2af21eda042b2934ac3ce80d7a3cf
Дата опублікування: 15.09.2025 12:57
Опис: Добрий день. Просимо надати відповідь щодо Додатку 5 до тендерної документації в колонці "Орієнтовна вартість робіт субпідрядника/співвиконавця у відсотках (%) до ціни пропозиції" адже відповідно до п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації -Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, згідно Додатку 5, якщо планується залучити субпідрядника/ співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків( наприклад від 10 до 19 відсотків) від вартості пропозиції?
Відповідь: Добрий день! Розглянувши наведене вище питання повідомляю, що згідно вимог пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації у разі залучення Учасником до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, згідно Додатку 5 до тендерної документації. Якщо Учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, оскільки вимога пункту 2.1. Додатку 1 та Додатку 5 до тендерної документації стосується залучення субпідрядника/ співвиконавця саме в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Дата відповіді: 16.09.2025 10:51