• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картридж до багатофункціонального пристрою для друку

Торги не відбулися

13 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 09.09.2025 17:59 - 15.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо інформаційного листа від виробника

Номер: 0886722bda2f427c9f5952ece3aaf07d
Дата опублікування: 11.09.2025 17:45
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання інформаційного листа від виробника: "- оригінал або завірену копію інформаційного листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та після гарантійного обслуговування. У разі, якщо пропонується товар не власного виробництва, учасник повинен подати інформаційний лист від виробника згідно до офіційної корпоративної форми листа авторизації від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні. Інформаційний лист від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері." , яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа від виробника, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до інформаційного листа від виробника із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за звернення, до тендерної документації будуть внесені зазначенні зміни
Дата відповіді: 13.09.2025 13:39
Відповідь надана

Чи розглядаєте еквівалентні (сумісні) картриджі

Номер: 1db3d6e8e806492082ae83a30437ee63
Дата опублікування: 10.09.2025 16:56
Опис: Шановний замовник прошу поясніть що саме ви хочете придбати? Ваш бюджет в 13000,00грн говорить що ви хочете придбати еквівалентні картриджі, але вимога що у вашій тендерній документації, а саме: "- у разі, якщо пропонуються неоригінальні витратні матеріали, надати оригінал або завірену копію листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника обладнання в Україні (виробника пристроїв, витратні матеріали до яких пропонуються для використання) для підтвердження сумісності з обладнанням, та відповідності технічно-якісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 3 до даної тендерної документації. Лист повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері." унеможливлює поставку еквівалентних картриджів так як будь-який виробник друкуючого пристрою не підтвердить сумісність еквівалентного картриджа зі своїм обладнанням, крім того в інструкції по експлуатації чітко вказано які картриджі можна використовувати. Тому росимо видалити даний пункт з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за звернення, до тендерної документації будуть внесені зазначенні зміни
Дата відповіді: 10.09.2025 18:07
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 732621f811684099b7db9ea72e3b8736
Дата опублікування: 10.09.2025 16:31
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи (інформаційний лист від виробника)" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого інформаційного листа від виробника з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за звернення, до тендерної документації будуть внесені зазначенні зміни
Дата відповіді: 10.09.2025 18:08