• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стільці офісні, крісла комп’ютерні

Призупинено

745 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 09.09.2025 15:53 - 14.09.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога (скан титульного листа ТУ, розроблених для виробника.)

Номер: 53b40bcfa105456dafbefae62c20fe1f
Дата опублікування: 13.09.2025 02:24
Опис: У тендерній документації Замовника міститься вимога надати у складі пропозиції скан титульного листа ТУ виробника, зареєстрованих у регіональному органі сертифікації та стандартизації та внесених до бази даних «Технічні умови України». Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки фактично обмежує участь лише виробниками продукції. Обґрунтування Порушення принципів Закону: 1. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. 2. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 3. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Обмеження кола учасників Технічні умови (ТУ) є внутрішнім документом виробника і не надаються у вільному доступі дистриб’юторам, дилерам або іншим постачальникам. Вимога фактично позбавляє таких учасників можливості взяти участь у закупівлі, що штучно звужує конкуренцію. Непропорційність вимоги Замовник має право вимагати підтвердження якості товару, однак мета може бути досягнута менш обмежувальними способами — наприклад, наданням сертифікатів відповідності, паспортів якості, висновків санітарної експертизи тощо. Вимога саме про титульний лист ТУ не є необхідною та ставить учасників у нерівні умови. Просимо: Внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу про надання титульного листа ТУ виробника, замінивши її на інші документи, які підтверджують якість та безпечність продукції, без необґрунтованого обмеження конкуренції.
Відповідь: Шановний(а) Учаснику! Дякуємо за звернення та зауваження щодо вимоги про надання титульного листа ТУ виробника. Повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни. З метою недискримінації учасників і розширення конкуренції вимогу про обов’язкове надання титульного листа ТУ вилучено. Просимо керуватися останньою редакцією тендерної документації, опублікованою в системі як окремий файл (Додаток 2 - технічні характеристики зі змінами.docx).
Дата відповіді: 15.09.2025 13:26
Відповідь надана

Щодо розмірів крісла

Номер: ec74a5cb81ab4675aef51a76c86a6632
Дата опублікування: 12.09.2025 11:23
Опис: Шановний Замовник! В відповіді на наше запитання стосовно розмірів крісла Ви зазначаєте, що тендерна документація дозволяє пропонувати товари з незначними відхиленнями від вказаних параметрів. Просимо вказати ці незначні відхилення ( допустимі розміри) крісла з якими воно буде розглядатися як таке, що відповідає вимогам.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за ваше запитання та інтерес до участі у даній закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації, в описі предмета закупівлі зазначено, що вироби повинні максимально відповідати кресленню та фото. Це означає, що допускаються незначні відхилення у розмірах, якщо вони не впливають на функціональність використання виробу та не призводять до зниження якості та довговічності меблів. Оскільки різні виробники можуть мати особливості конструкції, замовник не встановлює фіксованих граничних значень у міліметрах чи відсотках. Остаточна оцінка прийнятності пропозиції здійснюватиметься на підставі поданих документів та відповідності вимогам тендерної документації. Рекомендуємо учасникам у складі пропозиції надати повний опис технічних характеристик, креслення та фото товару для підтвердження відповідності.
Дата відповіді: 15.09.2025 13:28
Відповідь надана

Крісло комп'ютерне у шкірозаміннику

Номер: 1f98b44cfb0246f1b26b27fa54906732
Дата опублікування: 10.09.2025 16:31
Опис: Шановний Замовник! В додатку 2 до ТД ви встановлюєте наступні вимоги до крісла комп’ютерного у шкірозаміннику - «Крісло має металеву базу на роликах з пластиковими накладками. База має пластикові ролики. Механізм гойдання – TILT. Має регулювання висоти посадки та регулювання глибини сидіння. …» Яким саме чином повинна регулюватися глибина сидіння у даному кріслі?
Відповідь: Шановний Учаснику! Зміни будуть внесені в технічний опис.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:55
Відповідь надана

Крісло комп'ютерне у шкірозаміннику

Номер: 107450c3c09a430e8fb627b2dd4e1162
Дата опублікування: 10.09.2025 16:16
Опис: Шановний Замовник! В додатку 2 до ТД Ви встановлюєте розміри, тим самим обмежуючи конкуренцію, що суперечить принципам здійснення закупівлі, оскільки технічні параметри прописані під одного конкретного виробника. Враховуючи, що це є порушення норм діючого законодавства та з метою усунення зазначених порушень просимо внести наступні зміни щодо Крісла ком’ютерного у шкірозаміннику: Висота спинки: від 590 до 650 мм; Висота сидіння в піднятому положенні: від 580 до 660мм; Висота сидіння в опущеному положенні: від 490 до 530мм; Висота підлокітників у піднятому положенні: від 780 до 830мм
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація не встановлює жорсткі, незмінні розміри, які б виключали будь-які варіації. Навпаки, вона дозволяє пропонувати товари з незначними відхиленнями від вказаних параметрів, за умови, що такі відхилення не впливають на комфорт використання, ергономіку, якість матеріалів та загальну функціональність стільців. Такі допуски є стандартною практикою в публічних закупівлях, оскільки дозволяють участь широкого кола виробників, без необхідності точного копіювання розмірів однієї моделі. Якщо запропонований товар відповідає еквівалентним характеристикам з урахуванням відхилень і не погіршує комфорт чи якість, він буде розглядатися як такий, що відповідає вимогам. Тому запропоновані зміни до тендерної документації не є необхідними, оскільки чинна редакція вже передбачає гнучкість у оцінці пропозицій на основі суттєвих критеріїв, а не жорстких метричних меж. Товар повинен бути максимально схожий на фото із допустимими розмірами.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:54
Відповідь надана

Щодо Сертифікату відповідності

Номер: 639bc1d1164b4b51946bd540822e3348
Дата опублікування: 10.09.2025 15:52
Опис: Шановний Замовник! Чи може Учасник у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат відповідності з посиланням на відповідні ДСТУ з окремими пунктами стандартів, які поширюються на дану категорію товару згідно предмета закупівлі? А саме: -ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (п. 5.2.4, 5.2.7, 5.2.21, 5.2.29, 5.2.30, 5.2.21, 5.4); -ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (п. 5.2.15, 5.2.16, 5.4). Для приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та забезпечення рівного доступу всіх учасників, просимо внести зміни до технічного завдання та доповнити його посиланням на відповідні ДСТУ з окремими пунктами стандартів, які поширюються на на дану категорію товару згідно предмета закупівлі: -ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (п. 5.2.4, 5.2.7, 5.2.21, 5.2.29, 5.2.30, 5.2.21, 5.4) ; -ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (п. 5.2.15, 5.2.16, 5.4).
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що вимоги тендерної документації в частині відповідності запропонованого товару державним стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016, сформульовані чітко та відповідають чинному законодавству України, включаючи Закон України "Про публічні закупівлі". Документація передбачає можливість надання учасниками Сертифікатів відповідності чи інших документів, що підтверджують відповідність зазначеним стандартам, без необхідності конкретизації окремих пунктів. Це забезпечує гнучкість для учасників і не обмежує їх у виборі документів, які підтверджують якість товару. Внесення додаткових посилань на окремі пункти стандартів до технічного завдання не є необхідним, оскільки чинна редакція вже охоплює вимоги до якості, безпеки та ергономіки товару, що відповідає меті закупівлі. Таким чином, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:52
Відповідь надана

Щодо надання ТУ

Номер: 562dc76d40ce4a5bb15f7b01ff041037
Дата опублікування: 09.09.2025 18:45
Опис: Шановні замовники. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу, зазначену в Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, щодо необхідності надання учасником закупівлі «ТУ виробника, скан титульного листа ТУ, розроблених для виробника. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України»», оскільки дана вимога обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі. Саме ця дискримінаційна вимога зупиняє нас і перешкоджає поданню нашої пропозиції. По-перше, вимога щодо надання титульного листа ТУ (Технічних умов) виробника є надмірно специфічною та ускладнює можливість участі для більшості потенційних виробників та постачальників меблів, в тому числі і нашій компанії. Більшість українських виробників цієї категорії товару Стільці офісні, Крісла комп’ютерні, особливо ті, хто працює в межах стандартних виробничих процесів, не мають ТУ, що створює бар'єр для їх участі в тендері, а виготовляють продукцію по державним стандартам, у відповідності до ДСТУ або ДСТУ ГОСТ, які ви самі зазначаєте: ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Ця категорія товару Стільці офісні, Крісла комп’ютерні має державні стандарти для оцінки якості (ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016), і НЕ ПОТРЕБУЄ НІЯКИХ ДОДАТКОВИХ ТУ. Ваша вимога надати ТУ відображає упередженість даної закупівлі, і її підготовку під одного учасника, який має НАВІТЬ НЕ ТУ на свою продукцію, а ТИТУЛЬНИЙ ЛИСТ від ТУ!!! По-друге, вимога щодо реєстрації ТУ в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесення їх до бази даних «Технічні умови України» є вимогою, що не стосуються безпосередньо якості або безпеки самого продукту (меблів), а лише ставлять на перший план документообіг і адміністративні процедури, що не є обов'язковими для оцінки технічних характеристик меблів. Ці додаткові вимоги є непропорційними та не відповідають предмету закупівлі, оскільки вони стосуються внутрішніх процедур сертифікації, а не відповідності меблів до технічних чи безпекових стандартів. Враховуючи зазначене, вимога Замовника щодо надання специфічних документів, а саме ТУ, не стосуються безпосередньо якості меблів, тому є дискримінаційною і порушує принципи прозорості та рівності умов для всіх учасників тендеру. Вона ускладнює можливість участі більшості виробників та постачальників, що не мають відповідних ТУ, а виготовляють меблі, керуючись державними стандартами якості у відповідності з ГОСТ, ДСТУ ГОСТ, що фактично обмежує конкуренцію та порушує права потенційних учасників. Згідно з ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", всі вимоги до учасників повинні бути пропорційними меті закупівлі і не можуть обмежувати конкуренцію, якщо ці вимоги не мають прямого відношення до предмета закупівлі. Вимоги, що не передбачені нормативно-правовими актами або технічними регламентами, є дискримінаційними, оскільки вони не відповідають меті забезпечення якості товару і створюють нерівні умови для учасників. У звязку з вищезазначеним, вимагаємо внести зміни до ТД, прибрати дискримінаційні вимоги щодо надання учасниками закупівлі «ТУ виробника, скан титульного листа ТУ, розроблених для виробника. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України»» або викласти дану вимогу в іншій редакції, що дасть можливість прийняти участь в закупівлі більшому колу учасників, а не одній компанії: «Виробництво меблів має відповідати ТУ виробника або державним стандартам ДСТУ, ДСТУ ГОСТ, які діють на дану категорію товару» У разі відмови ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав до відповідних органів та максимально привернути увагу суспільства до цієї закупівлі, особливо до її переможця.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми уважно розглянули Ваші зауваження стосовно вимоги, зазначеної в Додатку № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", щодо надання учасником "ТУ виробника, сканкопії титульного листа ТУ, розроблених для виробника, які повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» та повідомляємо наступне. Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:51
Відповідь надана

Стільці офісні

Номер: 34f5df28389147b68fcb71b59845c2df
Дата опублікування: 09.09.2025 17:42
Опис: Шановний Замовник! Стілець офісний, за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Найбільшими виробниками цього стільця на території України є ТОВ «АМФ УКРАЇНА» (Торгова марка AMF), торгові марки Новий Стиль та Прімтекс Плюс, які у публічній плоскості декларують розміри своїх виробів. Слід зазначити, що всі виробники пропонують стільці для відвідувачів Ізо з глибиною сидіння в межах від 40см (Примтекс) до 42см (АМФ Україна), шириною сидіння від 47см (всі виробники), висотою від пола в межах 44 см (Новий Стиль) до 50см (Примтекс), висотою виробу від 81см (Новий Стиль) до 82см (Примтекс), висотою спинки від 34см (AMF) до 37см (Новий Стиль), габаритною шириною від 53,5см (AMF) до 54,5см (Новий Стиль), габаритною глибиною від 56см (AMF) до 60см (Новий Стиль), що підтверджується інформацією із офіційних сайтів виробників. Посилання на офіційні сайти виробників, зазначених вище: https://amf.ua/stul_izo_chernyjj_a01/p011007/ https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black https://primteks.ua/ua/product/iso-black Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати можливість допустимих розмірів щодо виробників.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми уважно розглянули надану Вами інформацію, включаючи посилання на офіційні сайти виробників (ТОВ «АМФ УКРАЇНА», "Новий Стиль" та "Прімтекс Плюс"), проаналізували вказані розміри стільців моделі ISO (або аналогічних) та повідомляємо наступне. Спочатку зазначимо, що тендерна документація складена з метою забезпечення якості, комфорту та функціональності предмету закупівлі, враховуючи потреби Замовника як кінцевого користувача. Вимоги до технічних характеристик, включаючи розміри, не спрямовані на обмеження конкуренції, а направлені на задоволення обґрунтованих потреб у стандартизованих офісних меблях, які відповідають ергономічним нормам і забезпечують довготривале використання без шкоди для здоров'я користувачів. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Згідно з п. 31 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. З огляду на вказані норми вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики, строки поставки та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників. З огляду на викладене, Замовником встановлено саме ті вимоги до предмету закупівлі, які б відповідали його інтересам. Ви зазначаєте, що модель стільця ISO є стандартною, з розмірами, які варіюються в межах від 40см (Примтекс) до 42см (АМФ Україна), шириною сидіння від 47см (всі виробники), висотою від пола в межах 44 см (Новий Стиль) до 50см (Примтекс), висотою виробу від 81см (Новий Стиль) до 82см (Примтекс), висотою спинки від 34см (AMF) до 37см (Новий Стиль), габаритною шириною від 53,5см (AMF) до 54,5см (Новий Стиль), габаритною глибиною від 56см (AMF) до 60см (Новий Стиль). Ми перевірили цю інформацію за наданими посиланнями та підтверджуємо, що наведені Вами дані загалом відповідають дійсності на основі публічно доступних специфікацій виробників. Однак, тендерна документація не встановлює жорсткі, незмінні розміри, які б виключали будь-які варіації. Навпаки, вона дозволяє пропонувати товари з незначними відхиленнями від вказаних параметрів, за умови, що такі відхилення не впливають на комфорт використання, ергономіку, якість матеріалів та загальну функціональність стільців. Такі допуски є стандартною практикою в публічних закупівлях, оскільки дозволяють участь широкого кола виробників, без необхідності точного копіювання розмірів однієї моделі. Якщо запропонований товар відповідає еквівалентним характеристикам з урахуванням відхилень і не погіршує комфорт чи якість, він буде розглядатися як такий, що відповідає вимогам. Тому запропоновані зміни до тендерної документації не є необхідними, оскільки чинна редакція вже передбачає гнучкість у оцінці пропозицій на основі суттєвих критеріїв, а не жорстких метричних меж.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:51