• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо

Найменування закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо. Кількість: 1600 тонн. Місце поставки: відповідно до тендерної документації. Термін поставки: 60 календарних днів з дати укладання договору. Мова подання тендерної пропозиції: українська.

Призупинено

19 840 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 09.09.2025 12:05 - 14.09.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: 9e4aef05931c4d20a8d6ce23c06e7849
Дата опублікування: 12.09.2025 15:52
Опис: Наявність фінансової спроможності а саме вимога Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. “Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва” (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або “Податкова декларація про майновий стан та доходи” (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або “баланс” та “Звіт про фінансові результати” (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначені Законом України від 16 липня 1999 року Nº 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями. Принципи складання, форма і склад статей фінансової звітності, вимоги до визнання і розкриття її елементів визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 Nº 73 (далі - П(С)БО 1). Відповідно до п. 1 розділу ІІ П(С)БО1, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Пункт 2 Розділу ІІ П(С)Б01 визначає, що для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону Nº 996, непідприємницьких товариств, представництв іноземних субʼєктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року Nº 39. Відповідно до ч.1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Як можна побачити ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності обсяг річного доходу (виручки) в учасника повинен становити не менше, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Як уже зазначалося, наше підприємство є новоствореним суб'єктом господарювання. Це означає, що ми почали свою діяльність відносно нещодавно, і, відповідно, наша фінансова історія наразі є обмеженою. У зв'язку з цим, ми маємо можливість надати виключно квартальну фінансову звітність, яка відображає наш фінансовий стан на поточному етапі функціонування.Важливо підкреслити, що обсяг нашого річного доходу (виручки), з об'єктивних причин, буде меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Це безпосередньо пов'язано з тим, що ми ще не розпочали активну господарську діяльність. На наш рахунок ще не надходили жодні кошти від замовників, оскільки процес налагодження бізнес-процесів та укладання перших контрактів перебуває на початковій стадії. Для повного підтвердження цього факту та демонстрації прозорості наших фінансових операцій, ми надамо виписку з банківського рахунку. Цей документ чітко покаже відсутність надходжень від господарської діяльності за вказаний період. Ми зобов'язуємося додати цю виписку до скарги одразу після її отримання від банку. За таких умов, наше право на участь у цій закупівлі виявляється обмеженим. Це пов'язано з тим, що тендерні умови передбачають участь лише тих суб'єктів господарювання, у яких обсяг річного доходу (виручки) становить не менше, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На жаль, через наше нещодавнє створення та відсутність активної комерційної діяльності, ця вимога наразі не відповідає нашому поточному стану. Таким чином, ми не можемо задовольнити даний критерій, що створює перешкоди для нашої участі
Відповідь: Дякуємо за звернення. Інформуємо Вас, що згідно проекту договору п. 3.4. Попередня оплата за цим Договором Замовником не передбачена. З метою своєчасного виконання договору Постачальник повинен бути фінансово спроможним виконати всі умови договору. Принагідно повідомляємо, що тендерна документація розроблена згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей. Згідно Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі п. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Дата відповіді: 12.09.2025 16:02
Відповідь надана

роект договору не відповідає постанові КМУ №1178 від 12.10.2022

Номер: 21745249c2084c7d948d51abcfdf9457
Дата опублікування: 11.09.2025 02:11
Опис: Ця закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями (у воєнний стан). Проте проект договору не відповідає постанові КМУ №1178 від 12.10.2022 (якою запроваджено особливості публічних закупівель в період воєнного стану). Зокрема, звертаємо увагу на такі моменти: що проект договору складений в супереч положень Постанови №1178 та ст. 41 Закону. Зокрема, чи не передбачена можливість коригування ціни товару у випадку істотного здорожчання вугілля на ринку? Проект договору має містити збалансовані умови щодо відповідальності постачальника і замовника. Умовами договору передбачені штрафні санкції (пені) за прострочення поставки товару та за прострочення оплати товару. Відповідно до ст. 231 ГКУ та бюджетного законодавства, за порушення умов договору сторона сплачує пеню (звичайно 0,1% за кожен день прострочення) і можливо і штрафна неустойка. В договорі передбачено лише відповідальність постачальника, але нічого не сказано про відповідальність замовника за затримку оплати, це ставить сторони в нерівні умови. Проект договору має містити збалансовані умови щодо відповідальності постачальника і замовника. Проте проект договору не відповідає постанові КМУ №1178 від 12.10.2022 і підлягає коригуванню
Відповідь: Дякуємо за звернення. Проект договору буде приведено у відповідність до останньої редакції постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Дата відповіді: 12.09.2025 15:11
Відповідь надана

Про внесення змін до проекту договору щодо способу повідомлення постачальника.

Номер: 63b1ec87cb34441ab2f4dc1a8f7e8a4a
Дата опублікування: 11.09.2025 02:01
Опис: У розділі 6 договору (в редакції після змін) описано порядок приймання товару та зазначено, що у випадку розбіжностей у масі вугілля замовник надсилає постачальнику телеграму про виклик представника для спільного зважування (протягом 24 годин) (див. текст змін до п.6.9 договору). Принагідно повідомлю що використання телеграфного повідомлення сьогодні є застарілим і практично недоступним варіантом. Відповідно до ч.1 ст. 179 ГКУ сторони можуть визначати будь-який зручний спосіб комунікації. Тож доцільно додатково дозволити сучасні засоби зв’язку – електронну пошту, факс, телефонограму – для оперативного повідомлення постачальника. Це не суперечить законодавству і спростить процес урегулювання розбіжностей. Тому маємо Запитання до замовника: Про внесення змін до проекту договору щодо способу повідомлення постачальника. Щоб було можна замінити або доповнити «телеграму» на сучасні засоби зв’язку (офіційний e-mail, факсимільне повідомлення тощо) для оперативності та реалістичності виконання цієї умови?
Відповідь: Дякуємо за звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 12.09.2025 15:12
Відповідь надана

Чинне законодавство зобов’язує замовника приймати еквіваленти стандартів

Номер: bfd84f52b94043fe913cb78c7649e084
Дата опублікування: 11.09.2025 00:16
Опис: Щодо еквівалентності стандарту. Просимо уточнити, чи будуть допускатися до розгляду пропозиції вугілля, яке не сертифіковане саме за ДСТУ 7146:2010, але має аналогічні або кращі якісні показники. Чинне законодавство зобов’язує замовника приймати еквіваленти стандартів. Зокрема, якщо учасник пропонуватиме імпортне вугілля з сертифікатом за іншим стандартом, що підтверджує відповідність параметрам ДСТУ 7146, чи буде така пропозиція розглядатися? Просимо внести зміни до документації і доповнити формулювання «або еквівалент» при посиланні на ДСТУ, щоб уникнути дискримінації та унеможливлення участі потенційних постачальників
Відповідь: Згідно РОЗДІЛУ 7. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, розділу ІІІ. Перелік документів що надається учасником для підтвердження технічних та якісних вимог до предмета закупівлі: п. 3. вказано наступне: У разі, якщо Учасником запропоновано на дані торги еквівалент товару (наприклад – вугілля європейського походженням), то підтвердженням технічних та якісних характеристик буде надання ним копії паспорту якості або сертифікату відповідності або протоколу випробування (тощо) з усіма показниками, відповідно до технічних вимог Замовника з перекладом на українську мову.
Дата відповіді: 12.09.2025 15:18
Відповідь надана

Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу визначену пунктом 4 частини 3 розділу 7 додатку 1

Номер: 83424ce369724470a97d1a53eadaeed0
Дата опублікування: 10.09.2025 22:52
Опис: Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу визначену пунктом 4 частини 3 розділу 7 додатку 1, а саме: Скан-копії з оригіналів документів, чинних на момент подання пропозиції, а саме: «Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Система управління якістю. Вимоги” та Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, що видані Учаснику закупівлі відповідно до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України та підтверджують впровадження системи управління якістю, екологічного управління в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно оптової торгівлі паливом, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також скан-копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Відповідно до ч. 2 п. 29 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту (твердого палива), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). ДСТУ 7146:2010 не передбачає наявність у постачальника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Відповідно до зазначеного дана вимога є такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Просимо внести зміни.
Відповідь: Дякуємо за звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 12.09.2025 15:19
Відповідь надана

Дескримінаційні вимоги

Номер: 88d06b4effb14a699c5fb8227154a267
Дата опублікування: 10.09.2025 15:10
Опис: Добрий день. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"№922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами та доповненнями, постанови Кабінету Міністрів України. Замовник немає права вимагати в учасника наступні документи, а саме: Скан-копії з оригіналів документів, чинних на момент подання пропозиції, а саме: Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Система управління якістю. Вимоги” та Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, що видані Учаснику закупівлі відповідно до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України та підтверджують впровадження системи управління якістю, екологічного управління в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно оптової торгівлі паливом, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також скан-копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Просимо внести зміні до ТД. В іншому випадку будемо змушені звернутись АМКУ
Відповідь: Дякуємо за звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 12.09.2025 15:19