• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Крани в асортименті», код 42130000-9 за ДК 021:2015 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»

Завершена

1 789 960.26 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.09.2025 21:54 - 14.09.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо переліку документів до тендерної пропозиції

Номер: 203c74984dc64f87963332bcd9436f2d
Дата опублікування: 10.09.2025 10:57
Опис: Шановний Замовнику. В п4.4. Додатку1 до тендерної документації зазначено, що учасником надається гарантійний лист від виробника щодо гарантованої поставки продукції у повному обсязі з посиланням на номер оголошення (котрий зазначається на prozorro.gov.ua) цієї закупівлі. Але якщо виробник знаходиться не в Україні, чи достатьно буде надати гарантійні листи від /дилера/дистриб’ютора товару, з підтвердженням їхнього зв'язку з виробником. ( листів про наявність в них статусу дилера/дистриб’ютора/уповноваженого представника від виробника)
Відповідь: Доброго дня! До закупівлі внесено зміни.
Дата відповіді: 11.09.2025 16:49
Відповідь надана

умови

Номер: c3c313ec3996436a8c955c0440d98d2f
Дата опублікування: 09.09.2025 11:08
Опис: Замовнику, ваші вимоги: 1.1.2.2 наявність приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. НАявність даної вимоги говорить про те що, у вас вже є домовленість із постачальником про поставку товару, а проведення закупівлі - це технічна процедура. Просимо скасувати дану вимогу. В противному випадку вимушені звернутися до Антимонопольного комітету
Відповідь: Доброго дня! Згідно умов тендерної документації про наявність приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя, не обов’язково мають бути власними, дозволяється право користування. На території м. Запоріжжя є можливість користуватися офісами, складами та іншим, укласти договори щодо права користування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги. Згідно з пунктом 30 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників матеріально-технічна база, так і користувачів (орендарів) таких приміщень. Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Дата відповіді: 11.09.2025 16:49