-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт по посиленню фундаменту будівлі Ліцею №9 ім. Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вул. Озерна, 87, м. Павлоград Дніпропетровської області
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 24.09.25 08:00)
24 020 820.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
02
год
40
хв
46
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
08.09.2025 14:05 - 21.09.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо прийнятної країни
Номер:
8bcbb825e1934e73b164d5f913487e76
Дата опублікування:
11.09.2025 16:17
Опис:
Пунктами 16 та 19 додатку 5 до тендерної документації передбачено надання учасником гарантійного листа у довільній формі, що Учасник зареєстрований у прийнятній країні. До зазначеного листа Учасник повинен надати витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та гарантійного листа у довільній формі, яким Учасник процедури закупівель гарантує, що походження товарів та/або матеріальних ресурсів в складі закупівель робіт є з прийнятних країн.
Просимо надати пояснення – які саме країни є для замовника прийнятними або надати посилання на законодавчий акт або розпорядчий документ, де учасник може ознайомитись з переліком прийнятних для Комунальної установи "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ країн.
Відповідь:
Шановний Учаснику, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне.
Вимоги, передбачені пунктами 16 та 19 додатку 5 до тендерної документації, розроблено з урахуванням положень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Під терміном «прийнятні країни» слід розуміти країни, з якими Україна має чинні міжнародні договори, ратифіковані Верховною Радою України, а також країни, щодо яких не застосовано заборон чи обмежень відповідно до Закону України «Про санкції», постанов Кабінету Міністрів України щодо заборони ввезення товарів з окремих країн, інших нормативно-правових актів, що встановлюють обмеження у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Таким чином, прийнятними для Замовника є країни походження товарів та/або матеріальних ресурсів, які не підпадають під дію заборон чи обмежень, встановлених законодавством України, зокрема щодо держави-агресора та інших країн, до яких застосовані економічні санкції.
Відтак, окремого переліку «прийнятних країн» Комунальною установою «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради не встановлювалось, оскільки Замовник керується виключно вимогами законодавства України.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:45
Відповідь надана
Щодо ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення
Номер:
4e6fe97ee2ee4de59397415318adc162
Дата опублікування:
11.09.2025 16:16
Опис:
Пунктом 20 Додатку № 5 до тендерної документації передбачено надання копії чинної ліцензії, отриманої учасником та/або субпідрядником, інформація щодо залучення якого зазначається учасником згідно п. 2.2.2. та/або ч. 17 цього розділу, та щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі, та виконання яких потребує наявності у їх виконавця вказаної ліцензії. У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі тендерної пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника та/або субпідрядника учасника видано відповідну ліцензію, або довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником та/або субпідрядником учасника в електронній формі.
Повідомляємо, що у складі робіт за закупівлею відсутні роботи протипожежного призначення.
Вважаємо за доцільне, виключення замовником даної вимоги із тендерної документації, так як підстави для надання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення за закупівлею відсутні.
Відповідь:
Шановний Учаснику, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне.
Замовником було проаналізовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі і виявлено, що у складі робіт відсутні роботи протипожежного призначення. Враховуючи зазначене, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність у Учасника та/або субпідрядника ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:44
Відповідь надана
Щодо локалізації
Номер:
b4b1b9f27b484f7bb05a14c62128ce6a
Дата опублікування:
11.09.2025 16:15
Опис:
З метою належного оформлення тендерної пропозиції для участі у закупівлі учасник ретельно проаналізував тендерну документацію та просить надати роз’яснення щодо наступного.
Неодноразово, у тендерній документації зустрічається вимога щодо підтвердження ступеню локалізації товарів.
Так, хочемо довести до відома замовника та наголосити на тому, що у переліку матеріальних ресурсів, необхідних для виконання комплексу робіт з капітального ремонту по посиленню фундаментів взагалі відсутні товари, які включені до переліку, передбаченого підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу замовника, на пункт 3.9 розділу ІІІ тендерної документації:
«При закупівлі робіт передбачено набуття замовником у власність товарів, включних у підпункт 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, до такого товару (устаткування) застосовується вимога щодо ступеня локалізації виробництва, який повинен бути підтверджено учасником шляхом надання документів, зазначених у додатку № 5 до цієї тендерної документації, а саме: Дизель-генератор в кожусі, IP23, 380B, 220 kBA у складі двигун DETROIT, в шумоізоляційному кожусі KATANA KD 220D1ꝸM-HTC з АВР дизель-генератор DETROIT – 1 шт.»
Виконання робіт за закупівлею не передбачає придбання дизель-генератора, що очевидно можна перевірити у Додатку № 1 та Продовженні додатку № 1.
Які документи та якого характеру та змісту має надати учасник відповідно даної вимоги?
Відповідь:
Шановний Учаснику, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне.
У складі предмета закупівлі відсутні товари, що підлягають локалізації відповідно до чинного законодавства. У зв’язку з цим, у межах даної закупівлі учасники не зобов’язані подавати документи щодо підтвердження ступеня локалізації, оскільки роботи не передбачають придбання відповідних товарів. Враховуючи зазначене, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги щодо надання документів на підтвердження ступеня локалізації.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:44
Відповідь надана
Щодо Додатку 8 до тендерної документації
Номер:
30f61c7f078649458987f4369ea0bd18
Дата опублікування:
11.09.2025 16:15
Опис:
З метою належного оформлення тендерної пропозиції для участі у закупівлі учасник ретельно проаналізував тендерну документацію та виявив, наступне.
У додатку 8 до тендерної документації існує примітка із застереженням наступного змісту: «1Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.»
Проте у пункті 14 наявна помилка, з якою учасник не має права погоджуватися, а саме:
«Ми погоджуємося з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 7 до Документації «Проєкт договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.».
Доводимо до відома замовника, що Додаток 7 до тендерної документації не містить основних умов Договору та не є Проєктом договору. Додатком 7 до тендерної документації передбачений «Лист-згода на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних».
Тобто учасник, не може надавати документ вищевикладеного змісту з вочевидь виявленою помилкою замовника у тендерній документації.
Просимо замовника усунути помилку у Додатку до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що у Додатку 8 до тендерної документації було допущено технічну помилку, яка буде усунута шляхом внесення Замовником відповідних змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до фактичного змісту документів.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:42
Відповідь надана
Щодо застави
Номер:
2f1b42721fcb4cebbf7876d8de9f3805
Дата опублікування:
11.09.2025 16:14
Опис:
З метою належного оформлення тендерної пропозиції для участі у закупівлі, просимо надати роз’яснення щодо пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації, а саме пояснити наступне.
Що має надати переможець процедури закупівлі у наступному розумінні «сканований оригінал платіжного доручення на перерахування застави забезпечення виконання договору про закупівлю»?
Оголошенням та умовами тендерної документації не передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а тим паче «застави».
Просимо замовника привести вимоги Додатку 6 у відповідність до умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги щодо надання сканованого оригіналу платіжного доручення на перерахування застави забезпечення виконання договору про закупівлю.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:46
Відповідь надана
Щодо забезпечення виконання договору
Номер:
654de1bf636d433a85ac4a8c3afb1b82
Дата опублікування:
11.09.2025 16:13
Опис:
Пунктом 13 Додатку 5 до тендерної документації передбачено надання учасником Гарантійний лист про те, що Учасник має фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі.
Дана вимого носить абсурдний характер, так як оголошенням про проведення закупівлі та тендерною документацією взагалі не передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Просимо замовника привести вимоги Додатку 5 у відповідність до умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги щодо надання гарантійного листа про те, що Учасник має фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:41
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
5298ec24dbd6453493e1ceaf4ece2c70
Дата опублікування:
11.09.2025 16:13
Опис:
Відповідно до пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати Проєкт договору за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою (за наявності) та документ, що підтверджує згоду з умовами договору про закупівлю (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Як потенційний учасник процедури закупівлі, перед тим, як погодитися з проектом та умовами договору, ми ретельно його проаналізували та виявили наступне:
Підпунктом 5.3.9. проєкту договору передбачено – «Забезпечити облаштування ділянки, за результатами виконаних робіт до її фізичного стану, що існував до початку робіт. За власний рахунок відновити наявність асфальтного покриття та супутній благоустрій території, на якій проводились роботи.»
У відомості обсягів робіт, що є Додатком 1 до тендерної документації не передбачено робіт з відновлення асфальтного покриття та супутній благоустрій території.
На підставі яких нормативних актів України замовник має право зобов’язувати Підрядника виконувати роботи не передбачені проєктом та й ще за власні кошти?
Просимо внести зміни у проєкт договору, з метою уникнення факту, передбаченого статтею 364 Кримінального Кодексу України, а саме, зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, а саме до проєкту договору з метою приведення його умов у відповідність до обсягів робіт, передбачених тендерною документацією.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:40
Відповідь надана
Щодо невідповідностей у проєкті договору
Номер:
d9f5699d11c34586a60e85ab0965a5e9
Дата опублікування:
11.09.2025 16:12
Опис:
Відповідно до пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати Проєкт договору за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою (за наявності) та документ, що підтверджує згоду з умовами договору про закупівлю (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Як потенційний учасник процедури закупівлі, перед тим, як погодитися з проектом та умовами договору, ми ретельно його проаналізували та виявили наступне:
- пунктом 1.2 проєкту договору передбачено «Основні параметри об’єкта реконструкції визначаються у відповідності до проектної документації.», проте предметом закупівлі та договору є об’єкт капітального ремонту.
- посилання на номери додатків по тексту проєкту договору не відповідають розділу 18 Договору, а саме: у п. 2.2 План фінансування – це Додаток 3, хоча у розділі 18 План фінансування є додатком під номером «2»; у п. 4.2 Календарний графік виконання робіт – це Додаток № 1, хоча у розділі 18 Календарний графік виконання робіт є додатком під номером «4».
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, а саме до проєкту договору з метою приведення його положень у відповідність до предмета закупівлі та коректного позначення додатків відповідно до розділу 18 Договору.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:38
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
cc3a780f868f4cc586728ea6d4f4e614
Дата опублікування:
11.09.2025 16:11
Опис:
Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі», проте видом предмету даної закупівлі являються роботи.
У розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункту 27 частини 1 статті 1:
«роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт»,
а відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1:
«послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації».
Крім того, визначення «послуги» внесено і в інші пункти тендерної документації, а саме: п. 2 Додатку 3, форма 2 Додатку 3, п. 1.4.3. розділу І, п.п. 22-25 ч. 3.1 розділу ІІІ, Додаток 1, п. 3.5, 3.7,3.15, 26-29 Додатку 5.
Просимо замовника привести вимоги тендерної документації у відповідність до визначеного у закупівлі виду предмета закупівлі, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, у встановленому Законом порядку.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації з метою приведення вимог у відповідність до фактичного виду предмета закупівлі – робіт, а також буде внесено і в інші пункти тендерної документації, а саме: п. 2 Додатку 3, форма 2 Додатку 3, п. 1.4.3. розділу І, п.п. 22-25 ч. 3.1 розділу ІІІ, Додаток 1, п. 3.5, 3.7,3.15, 26-29 Додатку 5 шляхом коригування (заміни "послуг" на "робот").
Дата відповіді:
12.09.2025 14:35
Відповідь надана
Щодо виду договірної ціни
Номер:
4f29591861104c24b633149cf42a5b10
Дата опублікування:
11.09.2025 16:11
Опис:
У тендерній документації виявлено наступні розбіжності:
Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України. Вид договірної ціни – тверда», проте у пункті 2.2. проєкта договору, що є Додатком 4 до тендерної документації зазначено, що договірна ціна є динамічною.
Дана розбіжність може потягнути за собою значні наслідки та порушення норм, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Просимо замовника визначитись, який саме вид договірної ціни – тверду або динамічну, він вимагає від учасників закупівлі та внести відповідні зміни у тендерну документацію, у встановленому Законом порядку.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Стосовно вашого звернення повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації з метою приведення умов щодо виду договірної ціни у відповідність, зокрема у Додатку №4 до тендерної документації вид договірної ціни буде змінено на тверду.
Дата відповіді:
12.09.2025 14:27