• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія з розподілом на 2025 рік

Торги не відбулися

171 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.09.2025 09:51 - 15.09.2025 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавста

Номер: eea5f85615654bb0bae98ebc11efcb2c
Дата опублікування: 11.09.2025 15:58
Опис: Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника на те, що не вказує в своєму Проекті договору про закупівлю випадки змін його умов , зокрема повний його перелік , пропускаючи пп.2 п.19 Особливостей, а саме : «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;» Якщо немає механізму зміни ціни — то це тягне за собою порушення прав сторін і створює фінансові ризики , в першу чергу для Постачальника, оскільки наявність неповного переліку змін умов договору обмежує можливості потенційного Постачальника, в подальшому на законне внесення змін до договору у разі наявності реального документально підтвердженого коливання ціни електричної енергії. Прохання привести Проект договору у відповідність.
Відповідь: Доброго дня.Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до проекту Договору з проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю електричної енергії (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-08-001245-a) .Оновлену редакцію проекту Договору буде оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro у строки, встановлені чинним законодавством.Дякуємо за Ваше звернення та зауваження, які сприяють підвищенню прозорості та якості проведення процедур закупівель. Гарного дня.
Дата відповіді: 12.09.2025 09:21
Відповідь надана

Звертаємо Вашу увагу на норми законодавства та суперечність вашим вимогам в тендерній документації

Номер: 7e473100afd146c9b791f1ef09bc64a8
Дата опублікування: 09.09.2025 13:46
Опис: Доброго дня. В Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» встановлено надати Оригінал довідки від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» видану у поточному місяці публікації закупівлі про те, що Учасник з початку роботи ринку електричної енергії – з 01.07.2019 року не знаходився в статусі «Дефолтний» та зазначена інформація не оприлюднювалась на сайті оператора системи передачі (НЕК «Укренерго»), відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (зі змінами). Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не може містити вимог щодо документального підтвердження інформації, яка є відкрито доступною у державних реєстрах або у формі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Інформація щодо присвоєння статусу «дефолтний» є відкритою та регулярно оновлюється на офіційному сайті НЕК «Укренерго»: https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj Крім того, згідно з пунктом 6 Положення, затвердженого наказом Міненерго №148 від 13.04.2022, під час дії воєнного стану статуси «дефолтний» та «переддефолтний» не застосовуються до постачальників універсальних послуг, що створює нерівні умови участі та порушує принцип недискримінації, передбачений частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пунктів 1.7.1 та 1.7.4 Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП №307 від 14.03.2018, статус «переддефолтний» має попереджувальний, тимчасовий характер та може бути скасований протягом двох робочих днів. Він не впливає на правосуб’єктність учасника та не може бути підставою для обмеження участі у процедурах закупівель. Звертаємо вашу увагу на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: • Рішення від 11.12.2023 № 19867-р/пк-пз (UA-2023-11-23-016305-a); • Рішення від 19.12.2023 № 20477-р/пк-пз (UA-2023-12-01-016612-a); • Рішення органу оскарження у справі UA-2024-12-03-015025-a та UA-2024-11-28-002895-a. Практика Антимонопольного комітету України свідчить про те, що подібні вимоги, встановлені замовником, є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. Тендерна документація у чинній редакції не відповідає вимогам частини 4 статті 22, частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 29 Особливостей, затверджених постановою КМУ. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо надання гарантійного листа про відсутність статусу «дефолтний» — як таку, що є незаконною, дискримінаційною та такою, що обмежує участь учасників у закупівлі. У разі невиконання даної вимоги буде підготовлена офіційна скарга до Антимонопольного комітету України з метою оскарження Ваших дій як замовника, а також звернення до інших контролюючих органів щодо перевірки правомірності організації цієї закупівлі.
Відповідь: Доброго дня.Інформація щодо статусу «Преддефолтний» на сайти НЕК Укренерго надається на поточну дату. Тому дана інформація не міститься у відкритому доступі та замовник не має змоги перевірити що учасник перебував у статусі «Преддефолтний» у минулому. Вимогами тендерної документації не передбачено відхилення тендерної пропозиції учасника у разі якщо він набував в статусі «Преддефолтний» у минулому, тому учасник може надати гарантійний лист в якому зазначити що станом на поточну дати не перебуває в статусі «Преддефолтний» або «Дефолтний», але зазначити що протягом 2022 року набував в статусі «Преддефолтний» із зазначенням причини. Дана інформація не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дякуємо за запитання. Гарного дня
Дата відповіді: 09.09.2025 16:05
Відповідь надана

Дискримінаційна, необґрунтована вимога, що суперечить законодавству України

Номер: 873911da83a14fdb824a5d90111f6398
Дата опублікування: 09.09.2025 13:34
Опис: Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника на те, що в Додатку 6 до тендерної документації встановлено дискримінаційну, необґрунтовану та таку, що суперечить вимогам чинного законодавства України, умову щодо надання листа від НЕК Укренерго з підтвердженням реєстрації представника учасника на інформаційно-комунікаційній платформі Датахаб в ролі постачальника електричної енергії. Зазначена інформація є відкрито доступною та публічною, зокрема через офіційний вебсайт НЕК «Укренерго» (https://ua.energy/datahub/), на якому оприлюднюється перелік зареєстрованих на платформі Датахаб постачальників, включно з даними про відповідальних осіб. Таким чином, вимога щодо надання окремого листа від НЕК «Укренерго» дублює вже наявну у відкритому доступі інформацію, не має об’єктивного підґрунтя. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не може містити вимог щодо подання документального підтвердження відомостей, які є відкрито доступними у державних реєстрах або оприлюднені у формі відкритих даних. Закон прямо забороняє встановлювати до учасників вимоги про надання документів, якщо така інформація доступна у вільному доступі. Крім того, згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, якщо вона є публічною, оприлюднена у формі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», міститься у відкритих публічних електронних реєстрах з вільним доступом або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом автоматичного обміну з іншими державними інформаційними системами та реєстрами. Отже, встановлена у тендерній документації вимога про обов’язкове надання листа від НЕК «Укренерго» з підтвердженням реєстрації представника на платформі Датахаб є такою, що не відповідає вимогам законодавства, порушує принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. У зв’язку з викладеним, вимагаємо виключити відповідну вимогу з тендерної документації та привести її положення у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178.
Відповідь: Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації з проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю електричної енергії (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-08-001245-a) у частині виключення вимоги про надання листа від НЕК «Укренерго» з підтвердженням реєстрації представника учасника на інформаційно-комунікаційній платформі Датахаб у ролі постачальника електричної енергії. За результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану (затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, зі змінами) замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі, у тому числі до підтвердних документів, за умови, що такі вимоги не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію. 2. Встановлена у тендерній документації вимога щодо надання листа від НЕК «Укренерго» з підтвердженням реєстрації представника учасника на платформі Датахаб була передбачена з метою перевірки актуального статусу учасника у зазначеній системі та підтвердження його технічної готовності до виконання умов договору. 3. Разом з тим, беручи до уваги, що інформація про реєстрацію учасників на платформі Датахаб є відкритою та загальнодоступною (зокрема через офіційний вебсайт НЕК «Укренерго»), а також враховуючи принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), Замовником проведено повторний аналіз доцільності зазначеної вимоги. 4. За результатами аналізу встановлено, що зазначену інформацію замовник може перевірити самостійно у відкритих джерелах, без обов’язкового надання учасниками відповідного листа від НЕК «Укренерго». Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення про внесення зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо обов’язкового надання учасниками листа від НЕК «Укренерго» про підтвердження реєстрації на платформі Датахаб. Оновлену редакцію тендерної документації буде оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro у строки, встановлені чинним законодавством. Дякуємо за Ваше звернення та зауваження, які сприяють підвищенню прозорості та якості проведення процедур закупівель.
Дата відповіді: 10.09.2025 08:56