-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
С_25П-466_71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за будівництвом об’єкту «Капітальний ремонт існуючої котельні на території виробничої бази Полтавського ВБР БУ «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування» (м. Полтава, Полтавської області))
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 14 днів назад
370 415.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
05.09.2025 16:32 - 19.09.2025 00:00
Відповідь надана
Про уточнення розділу Договору по ШТРАФАМ
Номер:
96ff23cf8249403cb4e1ae0d10970309
Дата опублікування:
10.09.2025 09:54
Опис:
Прошу надати роз"яснення, щодо підстав настання умов, для накладання ШТРАФІВ:
П. 7.3. За неякісне виконання робіт в тому числі не надання або не своєчасне надання щотижневих звітів) Виконавець сплачує штраф у розмірі 20% від від суми оплати за поточний місяць із врахуванням ПДВ з подальшим виправленням недоліків неякісно виконаних робіт та компенсує Замовнику всі витрати та збитки, які виникли у зв’язку з неякісним виконанням робіт (ПДВ враховується, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Питання: як визначається сума за поточний місяць, від якої рахується 20%?
7.4. У разі порушення з вини Виконавця строків виконання робіт або невиконання робіт загалом, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від вартості робіт із врахуванням ПДВ, з яких допущено прострочення виконання робіт за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості із врахуванням ПДВ (ПДВ враховується, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Питання: як юридично та документально фіксується дата порушення строків виконання робіт?
7.5. У разі прострочення Виконавцем строку виконання робіт, Замовник має право відмовитись від приймання виконання робіт.
Питання: як юридично та документально фіксується просрочення строків виконання робіт та за який період Замовник має право відмовитися від приймання робіт від Виконавця?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі.
Ми уважно розглянули ваші запитання та надаємо наступну відповідь:
Питання: «як визначається сума за поточний місяць, від якої рахується 20%?».
Відповідь: сума за поточний місяць визначається відповідно до пункту 3.2 Договору «Сума щомісячної оплати пропорційна відношенню вартості будівельно-монтажних робіт на об’єкті, виконаних за поточний місяць, до кошторисної вартості БМР (згідно графи 2 додатку № 2), та нараховується за формулою….».
Питання: як юридично та документально фіксується дата порушення строків виконання робіт?
Відповідь: Відповідно пункту 5.1 Договору «Початок виконання робіт: впродовж 3 календарних днів з моменту письмового повідомлення Замовником про необхідність виконання робіт з технічного нагляду», відповідно дата порушення строків відраховується після закінчення строку вказаного в пункті 3.2 та строку передбаченому пунктом 5.4 Договору.
Питання: як юридично та документально фіксується прострочення строків виконання робіт та за який період Замовник має право відмовитися від приймання робіт від Виконавця?
Відповідь: Строки та порядок виконання робіт передбачені розділом V Договору. Пунктом 6.3.16. Договору передбачено «За запитом Замовника, надавати Замовнику письмово та/або на електронну адресу відповідального менеджера проекту Замовника та АТ «Укргазвидобування», інформацію щодо ходу виконання робіт, протягом всього строку виконання робіт, а саме: - інформацію щодо дотримання календарного графіка виконання робіт та фото-фіксацію проведення будівельно-монтажних робіт на об’єкті Замовника (за запитом, по кожному об’єкту Замовника, Виконавець надсилає на електронну пошту Замовника, не менше 5-ти фотографій, які повністю відображають всі обсяги виконаних робіт за вказаний в запиті період та обов’язково всі приховані роботи), в тому числі відхилень від проектних рішень; - інформацію щодо фактичної чисельності працівників і наявної автотранспортної техніки Підрядника на об’єкті, згідно з Робочим звітом (Форма визначена в Додатку №1 «Робочий звіт (форма)» до цього Договору, який є його невід’ємною частиною); - витяг інформації з відповідних журналів, вказаних у пункті 6.3.8 даного договору.» Відповідно строки виконання або не виконання розраховуються від дат надання або не надання вказаних вище звітів.
Дата відповіді:
12.09.2025 11:55
Відповідь надана
СС
Номер:
202594c2bdaf49bd84254658fe887a16
Дата опублікування:
05.09.2025 22:21
Опис:
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі.
В технічному завданні до закупівлі зазначено:
8. Вимоги до виконання робіт:
Обов’язкова Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт за класом наслідків СС1 і вище.
В проекті договору зазначено :
1.2. Вид робіт – роботи з технічного нагляду за будівництвом об’єктів за класом наслідків СС1 (далі – роботи).
Дата відповіді:
08.09.2025 17:27