-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
С_25Т- 819_44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту) (Лот №1 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту); Лот №2 -44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту)
Торги не відбулися
4 997 034.36
UAH з ПДВ
Період уточнення:
05.09.2025 10:57 - 17.09.2025 00:00
Відповідь надана
габаритні розміри споруди
Номер:
848b3cbe47174226853a678958a614a0
Дата опублікування:
16.09.2025 12:57
Опис:
Шановний Замовнику, змінивши пункт габаритних розмірів споруди і вказавши однаковий розмір ділянки під встановлення в двох різних локаціях (Харківській та Львівській обл. ) 12м х 4м ви вдалися до змови з конкретним учасником. Це корупційна складова. Вимагаємо повернутись до попереднього зазначення зовнішнього габаритного розміру, не менше: 2,75м х 4м х 10,4м (ВхШхД).
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що встановлений розмір ділянки зроблено для уніфікації монтажу на різних локаціях та забезпечення можливості встановлення споруди без додаткових будівельних робіт. При цьому зовнішні габарити самої споруди можуть бути меншими, але не повинні перевищувати зазначені межі, щоб гарантувати її розміщення на відведеній території. Такий підхід відповідає вимогам чинних нормативів (ДБН В.2.2-5:2023, ДСТУ 9195:2022) і не обмежує конкуренцію, оскільки не встановлює конкретної конструкції чи виробника, а лише визначає технічні умови для безпечного та ефективного розгортання захисної споруди. Дякуємо, за увагу до даної закупівлі.
Дата відповіді:
18.09.2025 11:12
Відповідь надана
Точний розмір ділянки під споруду в змінах до ТД - дискримінаційна вимога
Номер:
2fea0aff2ebe485cb79b137bc6b6d6d3
Дата опублікування:
12.09.2025 18:21
Опис:
Шановний замовник! В запропонованих вами змінах до тендерної документації додана дискримінаційна вимога щодо розміру ділянки (Розмір ділянки під встановлення: 12м х 4м) під встановлення швидкоспоруджуваної споруди. Зазначений вами точний і зменшений розмір ділянки обмежує кількість учасників, і наводить на думки про написання вимог з точними габаритними розмірами під конкретного учасника.
Прохання для збереження умов добросовісної конкуренції повернути габаритні розміри до зазначених розмірів споруди в початковій редакції, а саме: Зовнішній габаритний розмір, не менше: 2,75м х 4м х 10,4м (ВхШхД).
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення уточнюємо, що встановлений розмір ділянки є наслідком об’єктивних просторових обмежень місця розташування споруди на обох локаціях та умов безпечної експлуатації. Ця вимога не визначає габарити самої споруди під конкретного учасника, а встановлює максимально доступний простір для її розміщення і монтажу. Вона однакова для всіх потенційних учасників і не спрямована на звуження конкуренції. Первинні орієнтовні габарити споруди (В×Ш×Д) використовувалися для попереднього опису потреби. Після уточнення планувальних рішень за результатами обстеження місць встановлення визначено саме розмір монтажного майданчика, який відображає реальні межі ділянок. Це не змінює суті технічних вимог та не є дискримінаційним, оскільки кожен учасник може запропонувати рішення, що відповідає встановленим функціональним параметрам у межах 12 м × 4 м.
Дата відповіді:
15.09.2025 17:06
Відповідь надана
Невідповідні розміри ділянок для лотів 1,2 під споруди необхідної міцності
Номер:
beb881a4fb61471ba24d6d94c6634604
Дата опублікування:
12.09.2025 17:57
Опис:
Шановний Замовнику!
Розмір споруди, яка відповідає діючим вимогам до ПМУ для розміщення 30 людей, не вкладається у вказаний Вами розмір ділянки під встановлення: 12м х 4м. Зменшуючи майданчик, Ви забороняєте доступ до тендеру спорудам з більшою товщиною стін і більшими контрфорсами, тобто Ви виключаєте міцні і ставите приоритет на слабкі конструкції. Гарантовано - це помилка логіки.
У зв'язку з тим, що майданчики на обох локаціях дозволяють розміщення споруд більшого розміру, прохання до Замовника збільшити розмір обох ділянок для монтажу споруд до 18,5м х 4,5.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення уточнюємо, що розмір монтажного майданчика 12 м × 4 м визначений фактичними обмеженнями конкретних локацій (наявні інженерні мережі, проходи/проїзди, санітарні та протипожежні розриви, зони евакуації, рельєф, існуюча забудова тощо) і є максимально доступним габаритом для монтажу споруди. Зазначений розмір не надає переваги “слабким” конструкціям та не обмежує конкуренцію — це лише просторові межі майданчика. Функціональні та міцнісні вимоги (у т.ч. місткість 30 осіб) є однаковими для всіх і підлягають виконанню в межах визначеного майданчика.
Дата відповіді:
15.09.2025 17:00
Відповідь надана
Зовнішні габарати укриття
Номер:
94ddd7a7ee9746668f76988ef3a5525d
Дата опублікування:
09.09.2025 16:11
Опис:
Зазначені замовником у ТД державнІ стандарти містять обовязкові вимоги до внутрішньої площі конструкцій. Інші вимоги до габартиних розмірів у ДСТУ відсутні. Тому, просимо привести у відповідність до ДСТУ зовнішні габаритні розміри предмету закупівлі визначені замовником у Додатку 3 до ТД, оскільки вимоги: "не менше: 2,75м х 4м х 10,4м (ВхШхД)" є дискримінаційними та свідчать про завчасно визначеного виробника.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Повідомляємо, що вимоги до габаритних розмірів, зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, обумовлені виключно технічними та експлуатаційними потребами Замовника, зокрема розмірами місця встановлення захисної споруди. Встановлення мінімальних параметрів (не менше: 2,75 м х 4 м х 10,4 м) необхідне для забезпечення можливості розміщення споруди у визначеній локації та створення належних умов для розміщення передбаченої кількості осіб, а також для підключення інженерних систем.
Найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації для уточнення габаритних розмірів.
Дата відповіді:
12.09.2025 10:24
Відповідь надана
Просимо уточнити з приводу надання сертифікату
Номер:
5fd434e23ec34cea869bd63e2880b5da
Дата опублікування:
09.09.2025 12:41
Опис:
Чи правильно ми розуміємо, що надання Сертифікату відповідлності ДСТУ 9195:2022, який не містить визначених Замовником пунктів, буде розцінюватись як виконання вимог в повному обсязі та відповідність Товару технічним характеристиками предмету закупівлі, зкорема і п. 6.1.16?
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення уточнюємо, що надання сертифіката відповідності ДСТУ 9195:2022, який не містить зазначених у тендерній документації пунктів (6.1.16, 6.1.17, 6.1.23), не буде вважатися виконанням вимог у повному обсязі. Замовником у тендерній документації чітко визначено, що сертифікат має підтверджувати відповідність саме цим пунктам стандарту, оскільки вони стосуються конструктивних та функціональних характеристик, важливих для безпечної експлуатації споруди.
Дата відповіді:
12.09.2025 10:24
Відповідь надана
Входи/виходи
Номер:
08b8d3e91ea84e68845cc74f63794a1c
Дата опублікування:
09.09.2025 09:51
Опис:
Доброго дня! Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії й ефективності, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на окремі положення тендерної документації. Згідно з новим ДСТУ 9329, укриття цивільного захисту можуть проєктуватися з двома і більше повноцінними входами/виходами, що забезпечує безперешкодний доступ/вихід людей зі споруди у надзвичайних ситуаціях. Просимо внести зміни та передбачити окремі повноцінні входи/виходи, що є більш безпечним варіантом для користувачів.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! Повідомляємо Вам, що найближчим часом буде внесено зміни до технічної частини тендерної документації з метою приведення вимог у відповідність до положень ДСТУ 9329:2025. Дякуємо за увагу до даної закупівлі.
Дата відповіді:
12.09.2025 10:23
Відповідь надана
Пожежна безпека
Номер:
efd77ddbc419420ea700cef901692a02
Дата опублікування:
09.09.2025 09:49
Опис:
Шановний Замовник! У пунктах 10 ч.1 і ч.2 ви вказуєте, що споруда має відповідати вимогам пожежної безпеки згідно вимогам ДСТУ 9329:2025 у тому числі. Згідно цього ДСТУ Входи (виходи) проектують та виготовляють розміром у просвіті не менше ніж 0,9 м х 2,0 (h) м, просимо внести зміни до технічної частини задля забезпечення відповідності споруди вимогам пожежної безпеки.
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! Повідомляємо Вам, що найближчим часом буде внесено зміни до технічної частини тендерної документації з метою приведення вимог у відповідність до положень ДСТУ 9329:2025. Дякуємо за увагу до даної закупівлі.
Дата відповіді:
12.09.2025 10:09
Відповідь надана
Назва предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного ДСТУ
Номер:
bf1c92502b074838859d2d916d1bd0e2
Дата опублікування:
05.09.2025 11:38
Опис:
Замовником є організація, що перебуває у власності Кабінету Міністрів України, тобто всі придбані конструкції для укриття персоналу підлягають обов'язковому введенню в експлуатацію з метою формування фонду захисних споруд.
Згіно ст. 32 Кодексу цивільного захисту, до фонду захисних споруд не віднесено швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту.
Натомість є поняття первинного (мобільного) укриття, що має бути предметом закупівлі.
Станом на день оголошення закупівлі діють вимоги ДСТУ 9329:2025 "Первинні (мобільні) укриття. Основні параметри та методи випробування".
Виходячи з викладеного вважаємо, що закупівляя має бути відмінена через невідповідність предмету закупівлі діючим державним стандартам.
Відповідь:
Добрий день, шановний часнику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є не держава, а акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», як окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до частини першої статті 32 Кодексу цивільного захисту України (далі – КЦЗУ) до фонду захисних споруд цивільного захисту відносяться сховища, протирадіаційні укриття, споруди подвійного призначення, найпростіші укриття, а також швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту. Таким чином, зазначений тип споруд прямо передбачений законодавством і підлягає введенню в експлуатацію для формування фонду захисних споруд.
Згідно з інформацією на офіційному порталі «Сервіс документів Будстандарт online», ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення» має статус «Діючий». Водночас з 1 серпня 2025 року набрав чинності ДСТУ 9329:2025 «Первинні (мобільні) укриття. Основні параметри та методи випробування», який регламентує інший тип захисних засобів – первинні (мобільні) укриття, призначені для короткострокового перебування (до 4 годин). Проте це не скасовує чинність ДСТУ 9195:2022 і не забороняє закупівлю швидкоспоруджуваних споруд, якщо вони відповідають встановленим вимогам.
Щодо формування назви предмета закупівлі зазначаємо, що чинне законодавство у сфері публічних закупівель (Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708) не встановлює окремих вимог до формування конкретної назви предмета закупівлі за категорією «товари». Замовник здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови від 12.05.2023 №471, із змінами). Пункт 15 зазначених Особливостей визначає, що предмет закупівлі встановлюється замовником відповідно до Закону та Порядку визначення предмета закупівлі.
Визначення товару наведено в статті 1, частині 1, пункті 34 Закону України «Про публічні закупівлі». Також згідно з наказом Мінфіну від 21.01.2016 №13, назва товару (послуги) – це слово або поєднання слів, що відображають споживчі ознаки товару та однозначно ідентифікують його в документообігу суб’єкта господарювання. Замовник, керуючись цими нормами, має право самостійно визначати назву предмета закупівлі та вимоги до нього.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду та мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення. В особливий період нарощування фонду здійснюється шляхом будівництва захисних споруд, споруд подвійного призначення, виготовлення (монтування) первинних (мобільних) та облаштування найпростіших укриттів, а також відновлення пошкоджених об’єктів фонду.
Таким чином, законодавство не містить обмежень щодо придбання швидкоспоруджуваних споруд цивільного захисту. Підстави для скасування закупівлі через «невідповідність предмету» відсутні. Вважаємо, що вимога про її скасування є необґрунтованою.
Дата відповіді:
08.09.2025 14:38
Відповідь надана
Пункти ДСТУ 9195:2022 що потребують уточнення
Номер:
a206fe82192d49479d4ec8ec62bc9022
Дата опублікування:
05.09.2025 11:21
Опис:
Шановний Замовник! У своїх вимогах Ви зобов'язуєте учасників надати сертифікат відповідності предмета закупівлі вимогам ДСТУ 9195:2022, зокрема п. 6.1.16.
По - перше: сертифікація швидкоспоруджуваних захисних споруд є не обов'язковою;
по - друге: п. 6.1.16 містить рекомендацію з облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень. Тобто, облаштування споруди відкидними місцями для сидіння та лежання не потребує сертифікування, а може бути вимогою Замовника висунутою з тих чи інших міркувань. Висування такої вимоги у тендерній документації є свідченням змови між учасником та замовником.
Просимо уточнити свої вимоги з урахуванням обов'язкових вимог ДСТУ 9195:2022, як то товщина стін відповідно до марки бетону, а не тих, що мають рекомендаційний харатер.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати у тендерній документації вимоги, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним характеристикам, визначеним у національних стандартах, якщо це необхідно для забезпечення належної якості та безпеки продукції (ч. 5 ст. 23 Закону). Сертифікат відповідності є одним із документів, що підтверджує виконання встановлених вимог, і його вимога не суперечить законодавству.
Щодо обов’язковості сертифікації: ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» встановлює основні вимоги до проектування та виготовлення таких споруд, але сам по собі стандарт не є обов’язковим до застосування, якщо на нього немає посилання у будівельних нормах або технічних регламентах (ч. 3 ст. 11 Закону України «Про будівельні норми»). Водночас замовник має право вимагати підтвердження відповідності продукції цьому стандарту для гарантування її якості та безпеки.
Стосовно пункту 6.1.16 ДСТУ 9195:2022: він дійсно містить рекомендацію щодо облаштування відкидних місць для сидіння та лежання по периметру стін основних приміщень, а не обов’язкову вимогу. Проте включення цієї умови до технічної специфікації не є порушенням, оскільки замовник має право визначати додаткові характеристики предмета закупівлі, виходячи з потреб експлуатації та безпеки користувачів (ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Водночас слід зазначити, що наведені у вимогах пункти (6.1.16, 6.1.17, 6.1.23) не виключають необхідності загальної відповідності всієї захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022. Наявність чинного сертифіката відповідності, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, є гарантією того, що споруда відповідає комплексним вимогам стандарту, включаючи міцність, стійкість, матеріали та інші критично важливі параметри. Це забезпечує належну якість, безпеку та надійність споруди, що є особливо важливим для об’єктів цивільного захисту.
Таким чином, вимога надати сертифікат відповідності ДСТУ 9195:2022 є правомірною та обґрунтованою, а також спрямована на забезпечення високого рівня безпеки та якості предмета закупівлі, а замовник, готуючи тендерну документацію, керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
08.09.2025 17:04