• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

2 812 237.70 UAH без ПДВ
Період уточнення: 05.09.2025 09:33 - 11.09.2025 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 9f93f4958ab84571a14dc258daca54ba
Дата опублікування: 10.09.2025 10:20
Опис: ч.4 ст.23 Закону зобов’язує завжди зазначати «або еквівалент» при згадці торговельної марки – незалежно від процедури. Посилання на ч.4 ст.14 не дає права повністю забороняти еквіваленти, а лише дозволяє визначити їхні вимоги. Встановлення умови «без еквівалентів» без належного обґрунтування порушує принципи недискримінації (ст.5), вимоги до змісту документації (ст.22) та обмежує конкуренцію. Тому умови оголошення є незаконними і підлягають зміні.
Відповідь: На виконання п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1275 від 11 листопада 2022 року, Управління державної охорони опублікувало в електронній системі закупівель спрощену закупівлю Шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності на загальну суму 2 812 237,70 грн. UA-2025-09-05-001229-a, слід зазначити, що порядок проведення спрощених закупівель врегульовано ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якому відповідає вказане оголошення. За вказаних обставин посилання Вами на норми ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» є некоректним, тому що стосується проведення процедур закупівель. Враховуючи викладене, зміни до оголошення вноситися не будуть.
Дата відповіді: 10.09.2025 16:41
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: f7a4926dc1d6487cb2829c4033ceccc4
Дата опублікування: 09.09.2025 16:24
Опис: Встановлення в оголошенні умови «аналоги та еквіваленти не розглядаються» без будь-якого обґрунтування: суперечить ч.4 ст.23 Закону, яка прямо вимагає обґрунтування та виразу «або еквівалент» при згадці торговельної марки; порушує принципи ст.5 Закону, оскільки обмежує конкуренцію та створює дискримінаційні умови; порушує ст.22 Закону (зміст тендерної документації/оголошення), яка вимагає, щоб вимоги були об’єктивними та недискримінаційними. На підставі наведеного прошу внести зміни до оголошення та передбачити можливість подання еквівалентних товарів. У випадку, якщо закупівля дійсно потребує саме конкретної марки/моделі без можливості використання еквівалентів, замовник зобов’язаний надати належне обґрунтування такої необхідності, відповідно до ч.4 ст.23 Закону.
Відповідь: Повідомляємо, що закупівля Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності проводиться в рамках спрощеної закупівлі, відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що вимоги частини 4 статті 23 Закону, на які Ви посилаєтеся, зокрема щодо зазначення «або еквівалент» та обґрунтування конкретної торговельної марки, стосуються відкритих торгів, а не спрощеної закупівлі. У даному випадку, встановлення вимоги щодо конкретної моделі шин є обґрунтованим, оскільки вона є необхідною для забезпечення сумісності з вже наявним обладнанням Замовника.Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана закупівля не передбачає надання учасником у своїй пропозиції еквівалентів та аналогів.
Дата відповіді: 09.09.2025 16:42
Відповідь надана

Дискримінанційні умови

Номер: 242fa8257300492bb81d7d0f558b82dc
Дата опублікування: 09.09.2025 15:27
Опис: Умова «аналоги і еквіваленти не розглядаються» є дискримінаційною, бо обмежує конкуренцію: постачальники з функціонально ідентичними товарами не можуть брати участь, що порушує принцип рівності учасників (ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»). В оголошенні про проведення спрощеної процедури відсутні будь-які обгрунтування щодо підстав заборони потенційним учасникам пропонувати еквівалентні товари. Це є підставою для скарги до АМКУ, оскільки умова штучно обмежує конкуренцію та може призвести до завищення ціни.
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана закупівля не передбачає надання учасником у своїй пропозиції еквівалентів та аналогів.
Дата відповіді: 09.09.2025 16:00