-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Торги не відбулися
1 737 440.70
UAH з ПДВ
Період уточнення:
03.09.2025 17:54 - 08.09.2025 00:00
Відповідь надана
Атестат виробництва
Номер:
2b2fff7b939b48ecbc16d80579c4e9bd
Дата опублікування:
05.09.2025 10:54
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога в ТД в Додатку 1: "Сканкопію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів". Предмет закупівлі не купівля витратних матеріалів, а надання послуг з заправки та відновлення картриджів по системі «вічний картридж», беруть участь надавачі послуг, а не виробники товарів, то чому надавач послуг має мати атестат виробництва, якщо він не є виробником?
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Даними вимогами Ви суттєво зменшуєте коло потенційних учасників та конкуренцію, тобто вони є антиконкурентними. Є багато надавачів послуг, які б бажали прийняти участь у Вашій закупівлі, але можливо прийняти участь тільки українським виробникам, бо іноземні виробники то не будуть робити під конкретну Вашу вимогу. Тобто участь зможе взяти тільки один учасник і Ви його вже знаєте. Тобто Ви проводите торги тільки під одного учасника - то нащо тоді публічна закупівля.
Просимо дозволити взяти участь і іншим потенційним учасникам, прибравши антиконкурентну та незрозумілу для надавача послу вимогу.
Відповідь:
Шановний запитувачу! Якість послуги із заправки картриджів напряму залежить від якості використаних матеріалів. Вимога щодо надання атестату виробництва встановлена для гарантії стабільної якості цих матеріалів та захисту нашого обладнання від пошкоджень. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки вона однакова для всіх та стосується якості матеріалів, а не статусу учасника. Ми не вимагаємо, щоб учасник був виробником, а лише підтвердив надійність свого ланцюга постачання, отримавши відповідний документ від виробника, що є стандартною діловою практикою. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
08.09.2025 12:31
Відповідь надана
Сканкопії висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
5a87e5c9463c498e805019664e817b07
Дата опублікування:
05.09.2025 10:31
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації зазначено наступне: "Сканкопію висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність витратних матеріалів вимогам чинного санітарного законодавства України та допущення до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва), чинний на дату подання тендерних пропозицій". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Відповідь:
Шановний запитувачу! Ви слушно зазначаєте, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сьогодні не є обов’язковим до отримання документом, але може бути добровільною альтернативою. Метою нашої вимоги є фактичне підтвердження того, що витратні матеріали, які будуть використовуватись, є безпечними для здоров’я персоналу. Ми розглядаємо чинний висновок СЕС як один із наочних та беззаперечних доказів такої безпечності. Чинне законодавство в сфері публічних закупівель передбачає право Замовника встановлювати вимоги в тендерній документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
08.09.2025 12:31