-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи (РС1)
Технічні вимоги та специфікація РС для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання викладені в Додатку3 до Тендерної документації.
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2018 10:13 - 17.11.2018 13:00
Відповідь надана
Стосовно організаційних аспектів тендерної документації
Номер:
972a27e1a7e148e299bb3ee15634f3f2
Дата опублікування:
09.11.2018 16:16
Опис:
Декілька запитань до тендерної документаії.
1) Вимагати від учасника надати таку згоду щодо підписати проект договору (погодити) його протирічить нормам ЦКУ та ГКУ стосовно порядку укладення договору, оскільки замовник пропонує ПРОЕКТ договору, а переможець МАЄ законне право під час укладення договору додати окремі положення договору, які важливі для його укладення та реалізації постачання. При цьому зміст договору, що укладатиметься, не буде відрізнятись від змісту тендерної пропозиції (товар, його характеристики і кількість, ціна, умови постачання).
В такому випадку Замовнику доречно попросисти від учасника довідку про ознайомлення ним з проектом догвору, а процедура укладення договору - відповідно до Кодексів України!!!
Крім того, в Вашому проекті відсутні положення стосоно ціни договору та порядку розрахунків, що відненсено Вами до істотних умов договору. Отже, погодитись з таким проектом вже неможливо. Також є неокректним відносити до існотних умов договору всі положення договору (зокрема: права та обвязки сторін, відповідальність та інші умови, що ніяк не можуть бути істотними (существенными) умовами договору). Читайте кодекси України про порядок укладення договорів. І, до речі, згідно з Законом - ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а не договір постачання.
2) На цей час всі нормативні акти, які визначали форми тендерних пропозицій, скасовані. Тендерна пропозиція згідно зч. 1 ст. 25 Закону подаєтся в електронному вигляді, де заповнюються відповідні поля, та додаються документи, що підтверджують кваліфікацію (ст. 16), вимоги ст. 17 Закону та документи щодо технічних аспектів предмету закупівлі. Закон не передбачає можливість вимагати Замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони відкановані. Після аукціону Замовник має можливість роздрукувати з електронної системи всю історію аукціону, тому потреби вимагати додатково тендерну пропозицію зі зміненою ціною - це зайве.
На сьогодні відсутні поняття "юридична та поштова адреса" - є "місцезнаходження юридичної особи", "адреса поштового відправлення"; скасовано й поняття "форма власності" ( Державний класифікатор України ДК 001:2004 "Класифікація форм власності"скасовано з 01 квітня 2007 р. на підставі наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26 лютого 2007 р. № 40 ).
Замовник має можливість ознайомитись з відомостями без обмежень через портал електронних сервісів за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (стаття 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").
Будь ласка, читайте про безпідставне збільшення замовниками вимог до документів разработчиков системы Прозорро: https://mail.google.com/mail/u/0/#label/2+Aukcion/FMfcgxvzLWzfcMLGvMkgFbNVWZzhWchV.
3) Відповідно до ст. 16 Закону учасник має підтвердити наявність в нього аналогічного досвіду. Оскільки відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу - Прозорро договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення, то є достатнім учаснику надати лише посилання та відповідний аукціон, де вже іншим замовником договір опублікований, розміщені відомості щодо його виконання. Таким чином загружати в систему те, що вже там знаходиться, є недоцільним.
4) Для вимагання Вами надання згоди на збирання та оброблення персональних даних, замовник відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" спочатку зобов'язаний: визначити склад персональних даних представників учасників процедури закупівлі; мету їх обробки (має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних ) та спосіб їх оброблення замовником. Отже, виконайте вимоги Закону як замовник, а потім вимагайте від учасників. Таким чином, підстав надавати Вам згоду на збирання та оброблення учасниками ії персональних даних відсутні.
5) На підставі якого нормативного документу Ви вимагаєте неадати розрахунок ціни? Відстуні такові, тому виключайте таку вимогу. Посилання на ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в даному вимпадку буде некоректною, оскільки там передбачено включення до тендерної документації іншої ІНФОРМАЦІЇ (а не ВИМОГ), та інформації ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, тобто з посиланням на конкретні законодавчі та нормативно-правові акти.
6) Вимоги додатку 7 є збільшеними: (1.1) відповідно до статутів юридичних осіб посадовими особами в комерційних організаціях, як правило є лише директори, всі інші - робітниками; (2.1) для підтвердження повноважень достатньо одного з перелічених документів, а ні всі одразу; (3) витягу з ЄДРПОУ - не існує такогодокументу, є відомості з ЄДРПОУ, а виписка (витяг) з ЄДР юр, фіз осіб та громадських формувань - безкоштовно дивится на сайті Мінюсту: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (стаття 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"); (6) замість копії статуту - код доступу за результатом надання адмінпослуг з реєстраційних дій (Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").
Отже, зайвому - ні, сучасному - да. Тому все й проводиться через електронний сервіс.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення! На засіданні тендерного комітету будуть розглянуті зазначені Вами зауваження та, згідно рішення ТК, внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
10.11.2018 11:28
Відповідь надана
Стосовно технічних аспектів закупвілі
Номер:
449f612de81b4069854ff76d6adbc409
Дата опублікування:
09.11.2018 15:34
Опис:
Шановний замовник, постачальники обладання РС ознайомлені з листом Мінекономрозвитку від 07.08.2018 року №3622-06/33823-06 щодо питань, пов'язаних з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон через ЦНАП (на підставі листа ДМС від 26.07.2018 № 7.1-5257/1-18) стосовно нової спеціфікації та технічних вимог до програмно-технічних комплексів для оформлення та видачі паспортних документів. Проте рекомендації ДМС в черговий раз містять необгрунтовоні вимоги, які дезінформують представників ЦНАП під час закуповування ними обладнання РС для оформлення та видачі ID-каток та загранпаспортів. Це лише рекомендації ДМС, одже грошей Вам вони не виділяють, тому дивиться на місцеві органи, що закуповують для ЦНАП, а не на ДМС.
1) Так, у техвимогах до обладнання потрібно виключити з його складу (п. 1.3) комутатор мережевий, некерований 10/100 мбіт/c; кабель UTP, cat 5e, 20 м; патчкорд UTP, cat 5e, RJ45, 2 м - 2шт.; роз'єм RJ45 - 4 шт., як зайве, оскільки відноситься до канальної частини обладнання, якою постачальники робочих станцій (РС) не постачають (необхідне обладнання Вам поставлять при побудові захищеного каналу зв'язку); пп. 1.3.6 виключайте повністю. Зазначене обладання є таким, що не використовується у існуючій схемі підключення РС ЦНАП до системи ДМС і ніколи не використовувалось з весни 2016 року (підтверджено організацією, яка будує захищений канал зв'язку). Представники ДМС з приводу необхіднсті зазначеного обладанання у складі РС пояснювальної відповіді надати не взмозі.
2) Крім того, гарантія на обладнання надається постачальниками виключно 12 місяців (!!!). При вимаганні 24 місяці гарантії потрібно окремо прораховувати вартість пропозиції, оскільки збільшення гарантії вдвічі тягне за собою збільшення продажної ціни всього облднання (Ваш бюджет закупівлі не може це забезпечити). Ні про яке післягарантійне обслуговування протягом 36 місяців й мови не може і бути, оскільки у такому випадку не тільки Вашого бюджету не хватить, но і ніхто за таке не візьметься.
3) Ніякого випробування та пусконалогодження (проект догвору) постачальник здійснити не зможе, оскільки до складу закупівлі не входить спецалізоване программне забезпечення, без якого це неможливо зробити. В Вашому випадку, як і всім іншим ЦНАП, обладання лише змонутють (встановлять, підключать між собою) та продемонструють, що фоно працює. Буде проінстальоване загальне програмне забепечення (операційна система та антивірус). Все, більше нічого постачальник зробити не взмозі. Будь ласка, розумійте значення технічних термінів, якими Ви жонглюєте в тендерній документації, за кожним з них може стояти занчний коштовний обсяг додаткових робіт.
4) Любий постачальник разом з обладанням передасть Вам гарантійні документи на нього та відповідно до законодавства візьме на себе обов'язок здійснити протягом гарантійного строку безкоштовну заміну або ремонт обладання, яке вийшло з ладу. У разі виникнення у Вас гарантійних випадків, будете звертатися до постачальника. Вимога стосовно сервісного центу є неарелізуємою, оскільки ніхто на сьогодні в Україні не має сервісних центрів для обслуговуання основного обладання РС. Дехто має центри для ремонту компьютерів і тільки. Але ж гарантію забзпечить любиі постачальник і це його справа.
Все! Законодавство не забороняє замовнкам консультуйватись з постачальниками з аналогічних заходів до моменту оголошення аукціонів., але ж це достатньо корисною! Консультуйтесь з постачальниками.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Відповідно до листа Київської обласної державної адміністрації від 20.08.2018 №11-21/3988, в якому, зокрема, йдеться про те, що за результатами проведеного Державною міграційною службою України, виявлено випадки закупівлі центрами надання адміністративних послуг обладнання, яке не відповідає визначеним вимогам ДМС. Тому, зазначені Замовником вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи (РС1)) складені у чіткій відповідності до вимог ДМС. Щодо випробування та пусконалогодження, Ви правильно зрозуміли, що малося на увазі-монтаж (встановлення та підключення обладнання між собою), демонстрація, що обладнання працює та інсталяція програмного забепечення (операційна система та антивірус). Стосовно гарантії, гарантійних випадків та сервісного обслуговування-це також є вимогою ДМС. На даний час доступна інформація про результативну закупівлю стосовно вказаного предмету закупівлі з аналогічними технічними вимогами до обладнання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-12-001216-b.
Дата відповіді:
10.11.2018 11:52