• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Фарба акрилова для фасаду

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.

Завершена

8 040.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 01.09.2025 16:46 - 06.09.2025 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 1af355c0111146efa6d8a50a5a535029
Дата опублікування: 05.09.2025 14:59
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли),тощо вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов: - вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором; - настали після укладання Договору; - підтверджуються відповідними доказами. Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 30 днів та таке попередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь: Даний договір є типовим в багатьох закупівлях Замовника, які вже виконані та при цьому в переможців тендерних закупівель не виникало жодних претензій з даною редакцією договору.
Дата відповіді: 08.09.2025 08:27
Відповідь надана

проєкт

Номер: 5b2e2446c6364d28a49854b2f73c6018
Дата опублікування: 05.09.2025 14:24
Опис: Пунктом 11.3. зазначено, що Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників (підрядників, виконавців державного оборонного замовлення тощо) надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) такого сертифіката. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 11.3 та викласти у наступній редакції: 11.3. Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників (підрядників, виконавців державного оборонного замовлення тощо) надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) такого сертифіката або підтвердження від іншого компетентного органу.
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі виникнення форс-мажорних обставин, які не передбачені умовами договору, Замовник не обмежує постачальника за договором звернутись до суду з будь-якими іншими доказами для підтвердження форс-мажорних обставин, у випадку, якщо сторони не дійдуть згоди.
Дата відповіді: 08.09.2025 08:29