-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-305_72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з надання інформаційно-консультативної та технічної підтримку програмного забезпечення інформаційної системи GPS-моніторингу NAVION)
Завершена
11 952 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
01.09.2025 15:35 - 11.09.2025 00:00
Відповідь надана
9 3/4 ч.1
Номер:
0026aeecf7d245c6b723131b655b25bd
Дата опублікування:
02.09.2025 15:06
Опис:
Якщо сигнал буде заглушений, самі знаєте з-за чого, що не будемо називати?
Відповідь:
АТ «Укргазвидобування» отримує від розробника програмного забезпечення NAVION оновлені прошивки GPS-трекерів. Оновлені прошивки дозволяють мінімізувати спотворення моніторингових даних від трекерів при застосуванні РЕБ. Також для мінімізації спотворення даних засобами РЕБ та застосування «глушилок» водіями буде використовуватись інтеграція трекерів з CAN-шиною бортового комп'ютера транспортних засобів.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:24
Відповідь надана
чотири
Номер:
6d15a5ba839f45b9a4838c164993061c
Дата опублікування:
02.09.2025 15:02
Опис:
Просимо надати 1. всі моделі трекерів, рік випуску та датчики рівня палива (рік випуску, довжина) 2. Схему підключення трекерів до автомобіля та схему підключення ДРП.
Відповідь:
В АТ «Укргазвидобування» всі GPS-трекери та датчикі рівня пального встановлені на транспортні засоби та підключені до системи моніторингу.
Діагностику працездатності, дрібний ремонт, налаштування обладнання виконують сертифіковані виробником обладнання (ТОВ «Дискові системи») фахівці з обслуговування та технічної підтримки комплектів навігаційного обладнання філій АТ «Укргазвидобування». Всі облікові дані (моделі трекерів, рік виготовлення ІМЕІ номери, номери sim-карт, моделі та заводські номери датчиків рівня пального) є власністю АТ «Укргазвидобування». Надання такої інформації третім особам можливе після підписання договору з надання інформаційно-консультативної та технічної підтримки інформаційної системи GPS-моніторингу NAVION.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:18
Відповідь надана
три з половиною
Номер:
6575755f6675403bb0d0f2e8c3dc6f42
Дата опублікування:
02.09.2025 14:59
Опис:
Додаток 1, 1.2. На підтвердження інформації стосовно права власності/володіння та/або користування легковим автомобілем,...Навіщо для дистанційної підтримки автомобіл та чому саме легковий?
Відповідь:
Для забезпечення оперативного реагування у випадках аварійних чи вимушених зупинок працездатності обладнання замовника, виконавець має бути забезпечений сервісним легковим автомобілем в кількості не менше ніж 1 одиниця. Наявність власного сервісного автомобіля мінімізує час прибуття сервісного інженера та час простою обладнання.
Об’єкти критичної інфраструктури, на яких працюють автотранспортні засоби та спеціальна техніка, на якій встановлені комплекти навігаційного обладнання та датчики рівня палива, мають відповідний рівень захисту та доступу, який надається працівниками департаменту інформаційної безпеки замовника. Для отримання дозволу для виконання налаштувальних робіт з обладнанням замовника необхідно бути впевненим, що права власності на користування автотранспортним засобом відповідає чинному законодавству України.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:03
Відповідь надана
три
Номер:
7c2774597b454bc5b63af50f0706a763
Дата опублікування:
02.09.2025 14:57
Опис:
Що мається на увазі? "3.16. Виконавець використовує sim-картки Замовника, для організації передачі інформації з пристроїв спостереження на сервер Виконавця. Абонентську плату оператору зв’язку за використання сім-карток здійснює Замовник" Можливо тут річ за абонентські номери? До речі яка відповідальність Замовника, у разі направлення дистанційних команд на порушення роботи трекерів?
Відповідь:
Для передачі даних з GPS-трекерів використовуються sim-карти українського оператора. Всі sim-карти є власністю АТ «Укргазвидобування» та приєднані до корпоративної мережі Private APN. Всі дії адміністраторів філій АТ «Укргазвидобування» фіксуються в журналі реєстрації дій. Відповідальність адміністраторів філій у разі направлення дистанційних команд на порушення роботи трекерів забезпечується на рівні управлінських рішень керівництва філій АТ «Укргазвидобування».
Дата відповіді:
05.09.2025 14:23
Відповідь надана
Два та сім восьмих
Номер:
84f8993db1c94341a344746f2cdff4df
Дата опублікування:
02.09.2025 14:54
Опис:
Чи вірно розуміємо вимоги 3.12 Виконавець зобов’язаний, в яких не передбачено вимоги продовжувати активацію ліцензій?
Відповідь:
Умови використання програмного забезпечення інформаційної системи GPS-моніторингу NAVION визначені в Ліцензійній угоді, яка є додатком до Договору.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:15
Відповідь надана
два з половиною
Номер:
97189db3dfc04917a0c8aef5daa6ed3e
Дата опублікування:
02.09.2025 14:52
Опис:
Який формат надання консультацій? Як фіксується факт передачі консультації? Що робити виконавцю, якщо одержувач буде не професійним фахівцем та не буде розумітись, що йому необхідно зробити?
Відповідь:
Формат та факт надання консультацій визначено в вимогах з надання інформаційно-консультативної підтримки тендерної документації. Користувачі системи моніторингу АТ «Укргазвидобування» постійно вдосконалюють свої професійні навички по роботі в системі моніторингу. Виконавець за необхідності надає детальні покрокові інструкції щодо виконання певних дій користувачів в системі, які зрозумілі та прийнятні на рівні звичайних користувачів.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:21
Відповідь надана
два
Номер:
31bd98a620c8473996d2f6bd40dc2fbb
Дата опублікування:
02.09.2025 14:50
Опис:
Навіщо це Вам, якщо вже є інстальована система?: 3.10.Виконавець надає Замовнику наступні інструкції: Інструкція кінцевого користувача Системи; Інструкція адміністратора Системи; Інструкція менеджера Системи.
Відповідь:
При користуванні інформаційної системи GPS-моніторингу NAVION користувачами АТ «Укргазвидобування» опрацьовуються питання вдосконалення працездатності системи моніторингу та створення нових функціоналів. Після розробки та впровадження нових функціоналів чи оновлення системи моніторингу Замовнику з боку Виконавця надаються оновлені інструкції користувача, адміністратора та менеджера системи моніторингу. Це дає можливість оперативного ознайомлення з оновленнями системи існуючими користувачами системи моніторингу , а також новими користувачами АТ «Укргазвидобування».
Дата відповіді:
05.09.2025 14:06
Відповідь надана
один і вісім десятих
Номер:
71e07021dee3474f88e5dc49f1cbe3ae
Дата опублікування:
02.09.2025 14:48
Опис:
Чи вірно розуміємо, що технічне завдання виключно на консультування та дистанційну підтримку, без необхідності фізичної участі підрядників по відновленню не справного обладнання, що по факту складає не менше 90% у порівнянні з 10% дистанційним виходом з ладу? Та Замовник готовий за це платити орієнтовно 800тис-1млн грн з ПДВ?
Відповідь:
АТ «Укргазвидобування» має кваліфікований персонал з обслуговування та технічної підтримки комплектів навігаційного обладнання. Всі роботи по діагностиці працездатності GPS-трекерів, датчиків рівня пального, тарування паливних баків транспортних засобів виконуються власними силами.
При аварійних ситуаціях, під час відновлювальних робіт, а також при тестуванні оновлення програмного забезпечення не виключається фізична присутність персоналу підрядника за погодженням замовником надання доступу до виробничих об’єктів , транспортних засобів, спецтехніки замовника.
Дата відповіді:
05.09.2025 13:53
Відповідь надана
один та три чверті
Номер:
3c457dcc2d064cce9e0eda207addd2ff
Дата опублікування:
02.09.2025 14:44
Опис:
1.2.Зацікавлені сторони: Замовник: Компанія АТ «Укргазвидобування»; Підрядник: Розробник програмного забезпечення
Якщо з Замовником та Підрядником зрозуміло, просимо конкретизувати хто це: "Одержувач: департамент механіко-енергетичного забезпечення виробництва"? Це контактна особа, яка звертається та приймає консультації, тощо? Чи є у цього одержувача сертифіковані фахівці, в системі моніторингу?
Відповідь:
Одержувач - Департамент механіко-енергетичного забезпечення виробництва АТ «Укргазвидобування» (ДМЕЗВ). Всі транспортні засоби, технологічний транспорт та спеціальна техніка є власністю АТ «Укргазвидобування». Експлуатацією всієї техніки займаються виробничі підрозділі філій АТ «Укргазвидобування», які функціонально підпорядковані ДМЕЗВ. Співробітники ДМЕВЗ координують з філіями підготовку, поточний ремонт та ефективну експлуатацію вищевказаної техніки при плануванні та виконанні виробничих завдань.
Користувачі системи моніторингу мають можливість обмеженого доступу до функціоналів системи моніторингу згідно повноважень та функціоналу, доступ до системи моніторингу користувачам надається департаментом інформаційних технологій, департаментом безпеки та ДМЕЗВ АТ «Укргазвидобування». Всі користувачі системи моніторингу зобов’язані використовувати інструкцію користувача при виконанні службових обов’язків.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:26
Відповідь надана
запит один
Номер:
0b94d214776647d1bf084dd1bd3392c1
Дата опублікування:
02.09.2025 14:41
Опис:
Доброго дня, зацікавлені в участі в процедурі. Наразі існують ряд питань, зокрема: 1. Чи вірно розуміємо що у Замовника вже встановлена система NAVION? 2. Якщо встановлена, просимо проінформувати кількість ліцензій, у тому числі кількість активованих ліцензій.
Відповідь:
В АТ «Укргазвидобування» впроваджена інформаційна система GPS-моніторингу NAVION. Вимогами до системи моніторингу не передбачено наявність ліцензій. Загальна кількість рухомих об’єктів спостереження – до 3000 одиниць. Кількість користувачів системи моніторингу необмежена. Система має кластерну архітектуру та власну ГІС. Система розташована автономно в локальній мережі АТ «Укргазвидобування» без доступу в Інтернет.
Дата відповіді:
05.09.2025 14:27