• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Труба профільна, 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі за ДК 021:2015

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі.

Завершена

37 440 478.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 01.09.2025 14:43 - 05.09.2025 08:00
Відповідь надана

строк оплати

Номер: 57e37d7a94f945aab6d531b21df79595
Дата опублікування: 04.09.2025 16:04
Опис: Доброго дня! Для розширення можливого кола учасників процедури закупки, в тому числі за рахунок виробників, просимо розглянути можливість змінити строк оплати за поставлену продукцію – на 30 календарних днів.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Дякуємо за зауваження та пропозицію щодо зміни строку оплати. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строки оплати визначені чинним проектом договору, що є обов’язковими для всіх учасників закупівлі. Замовник не передбачає внесення змін до строків оплати, оскільки чинні умови забезпечують дотримання бюджетного законодавства та планові видатки замовника на зазначені цілі.
Дата відповіді: 05.09.2025 13:33
Відповідь надана

Довжина труби

Номер: f9db3c405dda4189a927daa151fa9336
Дата опублікування: 04.09.2025 15:50
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, особливості виготовлення профільної труби полягають в тому, що виробник технічно не має змоги виготовити на стані трубу профільну довжиною 1,5м. Зважаючи на це, чи розглядає Замовник можливість поставки труби кратно 1, 5 метра – наприклад 6-ти метрову? Якщо така можливість розглядається то просимо внести відповідні зміни до технічного завдання тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Дякуємо за звернення та надану інформацію щодо технологічних особливостей виготовлення профільної труби. Замовник розуміє, що виробник технічно не має можливості виготовити профільну трубу безпосередньо довжиною 1,5 м і що можливим є постачання труб довжиною, кратною 1,5 м (наприклад, 6 м). Водночас, вимога до довжини 1,5 м у технічному завданні є обґрунтованою та необхідною для потреб Замовника, тому зміни до технічного завдання не передбачаються. Постачальник має забезпечити постачання товару відповідно до чинного технічного завдання, при цьому допускається використання виробничих рішень, що дозволяють отримати необхідну довжину профільної труби шляхом розкрою або інших технологічно можливих способів, із дотриманням вимог щодо якості та супровідної документації.
Дата відповіді: 05.09.2025 13:32
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: 4350fd4b719c440298a2dc054cdc9442
Дата опублікування: 04.09.2025 15:41
Опис: Доброго дня! У відповідності до вимог тендерної документації, а саме п. 12 проекту договору про закупівлю – «Поставка товару здійснюється погодженими партіями (без обмеження мінімального розміру партії), за письмовою або усною заявкою Замовника, у формі факсу, телеграми, телефоном тощо, виходячи з його виробничих потреб, в терміни вказані в заявці, - далі по тексту», також п.18 проекту договору передбачений граничний термін поставки – 15 листопада 2025 року. Виходячи з викладеного Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮЄ в тендерній документації вимог щодо строків поставки конкретної партії товару за конкретною заявкою, що не дає змогу учаснику оцінити свої можливості щодо своєчасного виконання своїх зобов’язань за договором на етапі подання пропозиції. Зважаючи на викладене просимо внести зміни до п.12 Додатку 1 до ТД виклавши його в наступній редакції: «Поставка товару здійснюється погодженими партіями (без обмеження мінімального розміру партії), за письмовою або усною заявкою Замовника, у формі факсу, телеграми, телефоном тощо, виходячи з його виробничих потреб, в термін 30 календарних днів з моменту отримання заявки але не пізніше 15.11.2025р., та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну експлуатації (придатності) товарів та надаватись при поставці товарів. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.»
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! На ваше звернення повідомляємо наступне, Відповідно до п.12 проекту договору поставка товару здійснюється погодженими партіями за письмовою або усною заявкою Замовника у строки, визначені Замовником виходячи з його виробничих потреб, а п.18 встановлює граничний термін поставки всього обсягу – 15.11.2025 р. Відсутність конкретного строку для виконання окремої заявки або поставки конкретної партії не є порушенням умов договору і не обмежує можливості учасника виконати свої зобов’язання. Така конструкція пунктів 12 і 18 забезпечує гнучкість поставок та оперативне реагування на виробничі потреби Замовника, що відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, замовник не передбачає внесення змін до п.12, та поставка товару здійснюватиметься відповідно до чинної редакції пункту договору. Дякуємо!
Дата відповіді: 05.09.2025 13:31