• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комірки фідерні

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

5 500 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 01.09.2025 11:02 - 06.09.2025 00:00
Відповідь надана

Договір

Номер: 51b2e75bd64c42e5972904c2b45e3e21
Дата опублікування: 02.09.2025 21:11
Опис: Шановний Замовнику, Уважно вивчивши тендерну документацію та об'єм поставки електрообладнання, враховуючи поточні умови, що характеризуються значним дефіцитом на ринку електрокомпонентів та складною ситуацією з логістикою, прошу розглянути можливість авансування. Це є критично важливим для своєчасного резервування необхідних матеріалів за фіксованими цінами та планування їх доставки. Крім того, отримання авансу є запорукою забезпечення планомірного виробництва без затримок, пов'язаних з нестачею обігових коштів на закупівлю комплектуючих. На жаль, за відсутності авансу, неможливо гарантувати успішну реалізацію Договору в умовах нестабільного ситуації на ринку компонентів та логістики. З метою забезпечення ефективного виконання Договору та дотримання вказаних термінів, просимо Вас звернути особливу увагу на необхідність внесення авансового платежу у розмірі 25-30%.
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на даний момент замовник не бачить об'єктивної потреби у внесенні змін до тендерної документації..
Дата відповіді: 03.09.2025 09:54