• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактори

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Торги не відбулися

80 550 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 29.08.2025 15:43 - 03.09.2025 00:00
Відповідь надана

щодо мокрого зчеплення

Номер: 5eb98ac7e23a41c3a8a3b2040acad6bd
Дата опублікування: 01.09.2025 09:48
Опис: В даній закупівлі передбачено виключно багатодискова «мокра» муфта зчеплення. Сучасні трактори оснащені трансмісією ZF з PowerShift Hi-Lo, що передбачає подвійне сухе зчеплення при синхронізованому перемиканні передач з електрогідравлічним управлінням (сухе зчеплення (без масла), подвійний диск — забезпечує швидке та плавне перемикання, PowerShift — можливість зміни передач під навантаженням (без випуску педалі зчеплення), через кнопку). Для збільшення пропозицій та конкурентних умов пропонуємо добавити в пунк Технічних характеристик, а саме тип зчеплення: багатодискова «мокра» муфта зчеплення або подвійне сухе зчеплення.
Відповідь: Вітаємо. За результатом розгляду вашого звернення, повідомляємо наступне. Трактори, які використовуються ДП «Ліси України» у своїй господарській діяльності, виконують різноманітні завдання, значний обсяг яких є такі: Підготовка ґрунту до садіння лісових культур; Догляд за культурами; Перевезення деревини; Трелювання деревини; Захист лісу від пожеж. Виконання вищезазначених завдань відбувається у тому числі із агрегуванням з напівпричепом, що облаштований маніпулятором. Повна маса навантаженого причепа може досягати 15 000 кг. Експлуатація тракторів відбувається при різних погодних умовах (цілий рік) на різної якості лісових дорогах, у тому числі без твердого покриття. За таких умов нормальним експлуатаційним режимом роботи двигуна є робота на пониженій передачі і підвищених обертах двигуна. За використання тракторів обладнаних типом щеплення – «багатодискова «мокра» муфта зчеплення» відповідна техніка має низку істотних переваг над трактором де застосовано тип щеплення – «сухе щепленням» (одно або дводискові), що проявляється в наступному. Завдяки принципово різній конструкції та принципу дії крутний момент від двигуна трактора облаштованого «багатодисковою, мокрою муфтою зчеплення» передається швидше, плавніше і без втрат, що виникають при перемиканні передач в русі. При цьому швидкість перемикання «багатодискової «мокрої» муфти зчеплення» знаходиться в діапазоні від 10 до 300 мілі секунд, що забезпечує повну плавність руху трактора та повну відсутність виникнення моменту пробуксовки коліс від зміни крутного моменту на низькій швидкості в умовах бездоріжжя або на схилах. В силу конструкційних особливостей та експлуатації у важких умовах також відбувається перегрів та швидкий знос зчеплення за типом – сухе. Зчеплення з типом «багатодискова «мокра» муфта зчеплення» не має такої вади завдяки масляному охолодженню. Відтак термін експлуатації відповідного вузла є значно вищим. Як наслідок трактори обладнані «багатодисковою «мокрою» муфтою зчеплення» мають: 1. більший ресурс роботи порівняно з обладнаними дисковим, сухим зчепленням; 2. розраховані для довготривалої роботи у важких умовах бездоріжжя та на гірських схилах; 3. вищий ступінь захисту двигуна та трансмісії від перевантажень; 4. можливість плавної (без ривків) передачі крутного моменту від двигуна на трансмісію; 5. згладжування пульсацій моменту та збереження стабільної роботи під час запуску та зміни навантаження; 6. полегшений пуск двигуна та зручність в експлуатації. Окрім того, згідно інформації отриманої у відповідь на запити надіслані постачальникам (імпортерам) тракторів різних міжнародних брендів, зокрема таких як: New Holland, Landini, Case, VALTRA, CLAAS, Massey Ferguson, Deutz Fahr, МсСormick, JOHN DEERE та інші, всі вони використовують у своїй конструкції трансмісії саме багатодискову «мокру» муфту зчеплення як більш надійне, технологічне та сучасне технічне рішення для цього типу вузла.
Дата відповіді: 03.09.2025 17:17