-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
29.08.2025 14:58 - 05.09.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
275fde8ecde14e1f873fa4370d782918
Дата опублікування:
04.09.2025 14:35
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами ТД, повідомляємо, що у вас містяться дискримінаціні вимоги, а саме посилання на конкретні бренди.
є безпідставною та такою, що обмежує коло понтеційних Учасників, тим самим порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Про що оприлюднено у рішенні АМКУ № 476 від 13.01.2025р. щодо закупівлі UA-2024-12-30-009766-a, що проводила "Служба безпеки України". Вимагаємо скасувати неправомірну вимогу та привести технічні вимоги до предмета закупівлі у відповідність до чинного законодавства.
Вимагаючи від Учасника надання товарів лише з певного обмеженого списку БРЕНДІВ, Замовник тим самим порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та ч. 4 ст. 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, зокрема і Скаржнику, які можуть та планують запропонувати Замовнику товар, який вироблений вшшим БРЕНДОМ/ВИРОБНИКОМ, що не входять до обмеженого списку, визначеного Замовником, але повністю відповідають визначеним Замовником технічним, кількісним та якісним характеристикам.
До аналогічного рішення прийшло АМКУ відповідно до закупівлі.
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-011617-a
та щодо закупівлі UA-2024-12-30-009766-a.
Вимагаємо ознайомитьсь з аналогічними рішеннями АМКУ та внести відповідні зміни.
Також просимо не порушувати чинне законодавство та повідомляємо, що чинне Законодавство ВИЩЕ чим побажання механіка.
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовником оголошено закупівлю на придбання шин, виходячи із наявної потреби та враховуючи якість попередньозамовлених шин. так, Замовник хоче придбати якісний товар, який слугуватиме не один сезон, що не дозволить безвідповідально та нераціонально використовувати бюджетні кошти. Дійсно Замовником зазначено марку товару, яку він хотів би придбати, але, враховуючи вимоги законодавства щодо здійснення закупівель, Замовник в тендерній документації зазначив: Допускається заміна шин з дотриманням розмірності іншого виробництва, не гіршої якості, 2025 року випуску. Надати порівняльну таблицю запропонованих шин та тих, які вимагаються Замовником. Окрім того, зазначено: У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Дата відповіді:
05.09.2025 10:00