-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, буд.1.". Коригування
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, буд.1.". Коригування
Торги не відбулися
2 230 666.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 306.66 UAH
мін. крок: 1% або 22 306.66 UAH
Період уточнення:
28.08.2025 10:08 - 15.09.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
9a3dfd275aa04a23be9870f5fbf2ce8b
Дата опублікування:
02.09.2025 22:49
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до пп.2 розділу 1 Додатку 1 Вами встановлено вимогу: Для підтвердження наявності зазначених у довідці працівників, які будуть задіяні в виконанні робіт, надати копії повідомлень до Державної Податкової Служби України про прийняття працівників на роботу (з квитанціями № 2).
Тобто, таким чином Ви обмежуєте коло учасників, встановлюючи дискримінаційні вимоги, що є порушенням положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципів публічних закупівель в частині того, що ми маємо досвід виконання аналогічних договорів та хочемо взяти участь у цій закупівлі, проте не маємо можливості, оскільки в нас відсутні працівники, які знаходяться у штаті, тобто надання копій повідомлень до Державної Податкової Служби України про прийняття працівників на роботу (з квитанціями № 2) є неможливим.
Ми залучаємо працівників на підставі договорів цивільно-правового характеру, тому не можемо надати на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію саме копії повідомлень до Державної Податкової Служби України про прийняття працівників на роботу (з квитанціями № 2)
Відповідно до предмета закупівлі, на якість виконання робіт жодним чином не впливає той факт, чи працівник штатний, чи залучений за цивільно-правовим договором.
Просимо внести зміни щодо можливості підтвердження трудових відносин договором цивільно-правового характеру.
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне:
Тендерна документація замовника (надалі – Документація) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості), затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Виконавчим комітетом Інгулецької районної у місті ради, як Замовником була встановлена вимога щодо наявності працівників, які будуть задіяні для виконання робіт, з підтвердженням копій повідомлень до Державної Податкової Служби України про прийняття працівників на роботу (з квитанціями № 2), що регулюється трудовим законодавством, а саме ст. 24 КЗпП, постановою КМУ від 17.05.2015 № 413 та гарантує Замовнику своєчасне виконання робіт. Оскільки саме трудовий договір, на відміну від договорів цивільно правового характеру, регулює процес виконання роботи, а також вимагає дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, що важливо Замовнику на сам перед, під час виконання Підрядником своєчасної роботи по капітальному ремонту покрівлі.
Зазначена Вами вимога щодо залучення працівників на підставі договорів цивільно правового характеру не відповідає вимогам Замовника, оскільки виконавець за вказаними договорами не підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку, сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.
Крім того, ви можете скористатись вимогами додатка 1 до тендерної документації щодо залучення субпідрядників/ співвиконавців до виконання робіт.
Дата відповіді:
05.09.2025 15:05