• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Цибульський Андрій Юрійович – головний спеціаліст Відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-39, e-mail: a.tsybulskii@nazk.gov.ua Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.

Торги не відбулися

617 817.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 089.09 UAH
Період уточнення: 27.08.2025 18:25 - 01.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо листа від вироюника

Номер: 5a758c24de814a80b7b3a22d32df5e36
Дата опублікування: 28.08.2025 12:46
Опис: Щодо вимоги надати лист від виробника у Вашій документації, а саме: "2. Учасник який не є виробником картриджів, повинен надати лист від виробника(-ів) картриджів або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити ідентифікатор цієї закупівлі." Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ.
Відповідь: Для захисту від поставки контрафактної продукції, підтвердження походження товару на території України, забезпечення права Замовника на отримання нового, якісного обладнання, його сервісного та гарантійного обслуговування тендерною документацією передбачено надання авторизаційного листа. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" та максимально розширити коло потенційних учасників, тендерною документацією передбачено надання авторизаційного листа як від виробника(-ів) картриджів, так і від його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника.
Дата відповіді: 29.08.2025 17:19
Відповідь надана

щодо еквіваленту

Номер: 3d78d9a1089345b093ada6e6bf328287
Дата опублікування: 28.08.2025 12:43
Опис: Шановний замовник, прошу повідомте чи вірно ми розуміємо: ви прозглядаєте еквівалентні картриджі лише по позиції 1 та 6? по всім іншими позиціям еквівалентні картриджі не розглядаєте? Якщо так то прошу обгрунтувати таке рішення.
Відповідь: Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Постанови КМУ No1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Найменування товару, яке зазначено у технічній специфікації рекомендовано виробником обладнання або зазначено в інструкціях користувача багатофункціональних пристроїв та принтерів, які використовуються працівниками Національного агентства з питань запобігання корупції. Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника щодо безпечного та ефективного використання наявних багатофункціональних пристроїв та принтерів.
Дата відповіді: 29.08.2025 17:32