-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі даху адміністративної будівлі Староостропільської сільської ради по вул. Шкільна, буд. 3/1 в с. Старий Остропіль Хмельницького району Хмельницької області
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. 31146, Україна, Хмельницька область, Старий Остропіль, вулиця Центральна 2/14; Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Код КПКВ 0110150 Код КАТОТТГ – UA68000000000099709
Завершена
1 637 269.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 186.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 186.35 UAH
Період уточнення:
26.08.2025 14:37 - 08.09.2025 00:00
Відповідь надана
кваліф критерій
Номер:
62f8ba1f52e543d397fd8b28af406c33
Дата опублікування:
02.09.2025 18:18
Опис:
Шановний замовнику, просимо Вас вилучити перелік техніки, та надати можливість учасникам самостійно визначити необхідний перелік техніки, керуючись пп. 5.5-5.9. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 із змінами. При такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники норм не змінюються. Технологія виконання робіт не порушується, матеріально-технічної бази для виконання робіт буде достатньо в повному обсязі.
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.09.2025 13:58
Відповідь надана
кваліф критерій
Номер:
4f6e17b06bdc4c508e86510f6690478e
Дата опублікування:
02.09.2025 18:16
Опис:
Шановний Замовнику, просимо вас прибрати вимогу щодо наявності 10 штатних працівників, адже дана вимога дискримінує потенційних учасників, у яких відсутні саме штатні працівники, а наявні залучені. У випадку незадоволення вимоги, ми будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.09.2025 13:57
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Номер:
893e2973f5e94c5abaf4ee7e619dd2f9
Дата опублікування:
29.08.2025 16:53
Опис:
У Тендерній документації Замовника виставлена наступна вимога: " Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку (в довільній формі) про підтвердження виїзду Учасника до місця надання послуг за закупівлею для обстеження приміщення, за підписом представника Замовника. Огляд об'єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов'язковим." Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. ВИМОГА Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції, визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток ТЗ містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.09.2025 15:16
Відповідь надана
Стосовно акту огляду
Номер:
06674703c9024290a51dddaf08639f0f
Дата опублікування:
28.08.2025 21:51
Опис:
Шановний Замовнику, з метою уникнення не порозумінь та дотримуючись чесності та прозорості закупівлі просимо приберіть вимогу щодо акту огляду, це дискримінаційна вимога, що неодноразово скасовувалась при подачі скарги у відповідні органи.
Відповідь:
Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації, для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Відповідно до п.28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Можливість огляду об’єкта будівництва передбачена Настановою з визначення вартості будівництва, а тому така вимога є законною.
Дата відповіді:
29.08.2025 15:21