-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
25Т-404_18420000-9 – Аксесуари для одягу (Рукавички захисні в асортименті) ЛОТ №1 18420000-9 – Аксесуари для одягу (Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані); ЛОТ №2 18420000-9 –Аксесуари для одягу (Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані з посиленою накладкою на долонній частині, великому і вказівному пальцях); ЛОТ №3 18420000-9 – Аксесуари для одягу (Рукавички подовжені для зварювальників підсилені); ЛОТ №4 18420000-9 – Аксесуари для одягу (Рукавички з захистом від механічних впливів (захистом тильної сторони долоні)); ЛОТ №5 18420000-9 – Аксесуари для одягу (Рукавички спилкові комбіновані утеплені, Рукавички утеплені)
Застосування вимоги щодо ступеню локалізації
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 14 робочих днів
11 009 782.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 422.35 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 422.35 UAH
Період уточнення:
26.08.2025 11:39 - 14.09.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості
Номер:
ed81fae4afbf49159d65046921889e73
Дата опублікування:
05.09.2025 12:26
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, цікавить питання яким чином Ви визначали очікувану вартість предмета закупівлі, особливо у Лоті 3. З урахуванням всих технічних параметрів передбачених Вами у Додатку 3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", ціна на товар далеко не середньо ринкова, та є дуже низькою, що недає можливість прийняти участь у відповідній закупівлі та дискримінує нас як потенційного учасника. Для порівняння Замовник може ознайомитися із закупівлеє №UA-2025-07-28-003392-a, у якій товар з аналогічними технічними характеристиками, прийняли участь значна кількість учасникі з представленням новару різних виробникі та навіть за результатами електронного аукціону ціна на товар є значно вищою ніж ціна згідно якої Ви розрахували очікувану вартість предмета закупівлі. Можемо припустити, що дана закупівля не відбудиться у звязку з відсутністю тендерних пропозицій або запропонований товар буде дуже низької якості.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до внутрішніх нормативно-правових актів Товариства шляхом оцінки комерційних/цінових пропозицій потенційних постачальників та цін згідно з попередніми договорами, які повністю відповідають технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі
Дата відповіді:
08.09.2025 08:22
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги в ІІ частині додатку 3
Номер:
bdedcdd5f0424d39845fd4f1a82f8ef6
Дата опублікування:
29.08.2025 10:29
Опис:
Шановний замовнику!
З 01.10.2023 в Україні набув чинності Закон «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX, який скасував необхідність отримання документів державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) для виробників та імпортерів нехарчової продукції. Відповідно, вимога щодо надання таких документів в тендерній документації після цієї дати вважається дискримінаційною, оскільки неможливо отримати нові документи СЕС: після 01.10.2023 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів більше не видає такі висновки, що робить їх отримання неможливим для нової продукції; Таким чином, включення вимоги щодо надання документів СЕС у тендерну документацію після 01.10.2023 розцінюється як дискримінаційна умова, що суперечить принципам рівності й недискримінації учасників публічних закупівель.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, це призведе до значного розширення кола потенційних постачальників та як наслідок збільшення економії грошових ресурсів Вашого підприємства.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не вимагаються висновки саме ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи. З набранням чинності окремих положень Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, скасовується Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС), проте для підтвердження безпеки продукції тепер використовуються протоколи або звіти або інші документи санітарно-епідеміологічної експертизи, які видаються відповідними організаціями.
Відповідно до частини 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, а враховуючи те, що в даному випадку предметом закупівлі є рукавички захисні, які безпосередньо контактують із шкірою працівників, потрібен документ, який би в результаті незалежної експертизи підтверджував, що предмет закупівлі не містить небезпечних речовин і відповідає санітарним нормам
Дата відповіді:
01.09.2025 12:24