• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Верстат стрічкопильний, гідравлічний трубогиб з закритою рамою, трьохвалкова листозгинальна машина, вальці промислові

Торги не відбулися

1 592 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 519.28 UAH
Період уточнення: 26.08.2025 09:58 - 05.09.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога до наявності сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару (ЛОТ 1)

Номер: 89713f94d6b94bf19aec6021bdc400a0
Дата опублікування: 29.08.2025 15:42
Опис: Шановний Замовнику, наш сервісний центр, що розташований в місті Києві, оснащений альтернативними джерелами електропостачання та може надавати якісне гарантійне обслуговування незалежно від відключень електроенергії. Вимогу щодо наявності двох сервісних центрів вважаємо дискримінаційною і такою, що обмежує потенційне коло учасників, тому просимо внести зміни в документацію, , а саме викласти вимогу до наявності сервісних центрів в наступному формулюванні: «Лист від учасника, щодо наявності в Україні щонайменше одного розташованого в місті Києві сервісного центра по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару.».
Відповідь: замовником будуть внесені зміни
Дата відповіді: 01.09.2025 15:28
Відповідь надана

Вимога до наявності сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару (ЛОТ 1)

Номер: 4908042373414bad8c4bd9480658d7bd
Дата опублікування: 28.08.2025 11:11
Опис: Шановний Замовнику, в п.п. 2.1.3. переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагається надати лист від учасника, щодо наявності в Україні не менше 2х сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару, один з яких має бути розташований в місті Київ. Сервісний центр з обслуговування верстату, який наше підприємство планує запропонувати для участі в закупівлі, знаходиться в місті Києві. Оскільки в п.п 4.3. тендерної документації вказано, що поставка здійснюватиметься за вказаною у відповідному замовленні адресою розміщення підрозділів Покупця в м. Києв, просимо внести зміни в п.п. 2.1.3. переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та викласти вимогу до наявності сервісних центрів в наступному формулюванні: «Лист від учасника, щодо наявності в Україні щонайменше одного розташованого в місті Києві сервісного центра по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару.», оскільки одного наявного в місті Києві сервісного центра цілком достатньо для якісного забезпечення гарантійної підтримки верстату, що буде розташований за адресою поставки.
Відповідь: У зв’язку зі збройною агресією росії проти України, військовим станом, а також з можливим відключенням електроенергії наявності в Україні, наявність не менше 2х сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару, один з яких має бути розташований в місті Київ забезпечить Замовника безперебійним забезпечення гарантійної підтримки.
Дата відповіді: 29.08.2025 14:57
Відповідь надана

Внесенення змін до тендерної документації

Номер: 16b3d6384627451d9d677f4cba1c1e4a
Дата опублікування: 28.08.2025 11:09
Опис: У Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати: "Лист від учасника, щодо наявності в Україні не менше 2х сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару, один з яких має бути розташований в місті Київ. З наявністю не менше 5-х сервісних працівників по обслуговуванню та ремонту запропонованого обладнання (вказати ПІП та посади працівників)." Сервісни центри не зобов'язані недавати особисту інформацію про своїх працівників та їх посади, а кількіст працівників не впливає на можливість сервісного центру здійснити сервісне обслуговування товару. Вимога в частині зазначення інформації про наявність не менше 5-х сервісних працівників із зазначенням їх ПІП та посад є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Просимо, внести зміни до тендерної документації - виключити вищезазначену вимогу.
Відповідь: Технічні вимоги щодо наявності в Україні не менше 2х сервісних центрів по обслуговуванню та ремонту запропонованого товару, один з яких має бути розташований в місті Київ. З наявністю не менше 5-х сервісних працівників по обслуговуванню та ремонту запропонованого обладнання обґрунтована виключно виробничою необхідністю та спрямована на забезпечення належного рівня та оперативності сервісного обслуговування і ремонту обладнання. Наявність сервісного центру в м. Київ з відповідною кількістю кваліфікованого персоналу дозволить оперативно реагувати на можливі технічні збої та забезпечить безперервність роботи обладнання, що є критично важливим для безперебійного виконання завдань.
Дата відповіді: 29.08.2025 14:57