• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Заміна блочного щита вентиляції 15 СО філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

29 169 435.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 291 600.00 UAH
Період уточнення: 22.08.2025 13:13 - 12.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін в додаток №6

Номер: 6b320c0f9c474784b946fb6376b96e9f
Дата опублікування: 11.09.2025 20:44
Опис: Добрий день шановний Замовнику! У Протоколі уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 464-25.2/2 від 09.09.2025 вказаний п.1.5. -Додаток №6 тендерної документації викласти у новій редакції. Прошу вказати ,які саме зміни внесені у додаток №6?
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне. 1. В додатку №6 тендерної документації на стор. 2, 54, 73, 77, 82, 88, 94, 96, та 105 - відкориговано сторони для погодження схем електричних, конструкторської документації та обладнання, матеріалів, устаткування та інше вже передбачене/закладене в розробленій документації/проекті на аналогічне, а саме змінено погодження з Генпроектувальником/ПРАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ» на погодження з Замовником. 2. В додатку №6 тендерної документації стор. 97 (1445-25-00-586-ЕМ3) "Заміна блочного щита вентиляції 15СО Завдання заводу ,опитувальний аркуш №2" п.3 усунуто різночитання між додатками №5 та №6 та приведено у відповідність до попередньої відповіді стосовно габаритних розмірів шаф, а саме уточнено, що габаритні розміри шаф щита 15СО повинні відповідати завданню заводу.
Дата відповіді: 12.09.2025 23:01
Відповідь надана

Щодо габаритних розмірів щита 15СО

Номер: e69a81b397e04999884bd54c36b7a74e
Дата опублікування: 05.09.2025 13:31
Опис: Добрий день шановний Замовнику! У додатку №6 Технічне завдання, проєкт ПрАТ "Укргідропроект" 1445-25-00-586-ЕМ3 "Заміна блочного щита вентиляції 15СО Завдання заводу ,опитувальний аркуш №2" п.3 вказано -Габаритні розміри шаф щита 15СО уточнює завод-виробник,але не БІЛЬШЕ НІЖ УКАЗАНІ НА ДАНОМУ АРКУШІ!! Тобто з Технічного завдання №6, яке розроблене та погоджене ПрАТ "Укргідропроект" випливає,що виробник має право змінити габаритні розміри Щита 15СО при умові ,що вони не будуть більше ніж вказані у технічній специфікації додаток №5. Просимо Вас внести зміни до Додатку №5 Технічна документація щодо габаритних розмірів обладнання.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:27
Відповідь надана

Запитання щодо Додатку 4

Номер: 82a12296b4c34726adc614109ea6cbdf
Дата опублікування: 05.09.2025 13:24
Опис: Шановний Замовнику, в Додатку 6 до ТД зазначено « До виготовлення щита власних потреб 15СО фірма виробника щита погоджує схеми електричні та конструкторську документацію на щит з Генпроєктувальником.» В той же час в Додатку 4 до ТД цієї вимоги взагалі НЕМАЄ. Просимо надати роз’яснення яким чином буде організоване це погодження між фірмою виробника та Генпроєктувальником, враховуючи, що зазначені юридичні особи не є сторонами Договору? Яким чином це погодження має бути відображено в календарному графіку ( Додатку до Договору)? Хто саме, Замовник або Підрядник несе відповідальність за організацію своєчасного « погодження схеми електричні та конструкторську документацію на щит з Генпроєктувальником.»? Просимо Вас надати відповідь та в разі необхідності внести зміни в Додаток 4 до ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:26
Відповідь надана

Запитання щодо Додатку 4

Номер: 91b73a35a3c14b2e890ebf9c1a11dc2e
Дата опублікування: 05.09.2025 13:23
Опис: Шановний Замовнику, в. Додатку 4 до ТД П. 5.1. зазначено «Замовник забезпечує Підрядника примірником затвердженої проектної документації на обсяги робіт, який повинен виконати Підрядник.» Просимо надати роз’яснення яким самим документом буде зафіксовано фактичне отримання Підрядником проєктної документації? Враховуючи, що дата отримання проєктної документації є одним із головних термінів початку відліку СТРОКУ виконання робіт, то просимо вас додати до , як приклад, п. 5.1 фразу «ПРО ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ ОКРЕМИЙ АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧ». Враховуючи важливість чіткого визначення дати отримання проєктної документації та акту прийому – передачі проєктної документації, просимо Вас внести зміни до Додатку 4 ТД з додаванням форми такого Акту.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:25
Відповідь надана

Запитання щодо Додатку 4

Номер: 327c7a9ec0c94b53b4df095e1e97037f
Дата опублікування: 05.09.2025 13:22
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення, чи правильно ми розуміємо, що терміни «ДАТА ПОЧАТКУ РОБІТ» ( П. 3.1 Додатку 4 до ТД) та термін « «ДАТА ПОЧАТКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» ( п. 3.4 Додатку 4 до ТД) НЕ Є ТОТОЖНИМИ та в п. 3.1 та в 3.4 будуть ЗАЗНАЧЕНІ РІЗНІ ТЕРМІНИ СТРОКУ виконання робіт. Просимо Вас надати конкретне формулювання термінів «Дата початку робіт» та «Дата початку зобов’язань».
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:25
Відповідь надана

Запитання щодо Додатку 4

Номер: edee008636ae470c823e1d038fea6158
Дата опублікування: 05.09.2025 13:22
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення, ЯКИЙ САМЕ ПУНКТ Договору ( Додаток 4 до ТД) визначає термін «ДАТА ПОЧАТКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ», які саме умови мають бути виконання Замовником та Підрядника згідно умов Договору для конкретизації дати ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ»?
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:25
Відповідь надана

Щодо габаритних розмірів обладнання

Номер: c37ccc4fbcf2440397d08862078bf60c
Дата опублікування: 05.09.2025 10:19
Опис: Добрий день шановний Замовнику! 29 серпня 2025 р. ми зверталися до Вас щодо ваших вимог згідно додатку 5 технічна специфікація-габаритні розміри обладнання! Станом на сьогодні,відповіді ми так і не отримали!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформуємо, що ПКД на заміну блочного щита вентиляції 15 СО філії «Канівська ГЕС» розроблена з урахуванням підключення існуючого кабелю 10 кВ, при цьому щит та трансформатор повинні бути розташовані на існуючих місцях та встановлюватись в один ряд з іншим обладнанням, що не підлягає заміні. Зміна габаритних розмірів шаф щита власних потреб призведе до додаткових проєктно – вишукувальних та будівельних робіт, що не враховані в зазначеній ПКД. Враховуючи зазначене, повідомляємо, що габаритні розміри вказані в ПКД не можуть бути змінені.
Дата відповіді: 05.09.2025 11:22
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: fa172fa8fdb84f7d8e0483f111e64bfb
Дата опублікування: 03.09.2025 15:41
Опис: Добрий день шановний Замовнику! У додатку №5 технічна специфікація є невідповідності,а саме: розділ 5 Технічні характеристики обладнання 1.2.13 Умови роботи силового трансформатора -Максимальна температура оточуючого середовища +45 С,а в п.1.2.28. Максимальна температура навколишнього середовища -+40С !!!! Прохання виправити невідповідності!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.09.2025 11:20
Відповідь надана

щодо габаритних розмірів обладнання

Номер: 5bdd1ce848454478ace26c58932368d8
Дата опублікування: 29.08.2025 17:44
Опис: Добрий день шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації, ми звернули увагу, що у вимогах до предмета закупівлі Додаток №5 Технічна специфікація передбачено конкретні фіксовані габаритні розміри обладнання шаф Шафи блочного щита вентиляції та силового трансформатора 630кВА 10,5/0,4кВ. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, оскільки кожен виробник має власні технічні рішення та конструктивні особливості, через що габаритні розміри обладнання можуть відрізнятися, але при цьому обладнання повністю забезпечує необхідні технічні та функціональні характеристики. Відповідно до ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний забезпечити недискримінаційний підхід до учасників та дотримуватися принципів максимальної конкуренції. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації Додаток №5 та замість фіксованих габаритних розмірів зазначити діапазон значень («від … до …»), що дозволить усім виробникам взяти участь у закупівлі, а Замовнику — отримати найбільш вигідну пропозицію.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником направлений запит до Генпроектувальника ПрАТ «Укргідропроект» щодо можливості зміни габаритних розмірів обладнання шаф. У разі погодження Генпроектувальником зміни габаритних розмірів обладнання шаф, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2025 16:34
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 486a15420bfd40c4a9881f199598244a
Дата опублікування: 27.08.2025 14:31
Опис: Шановний замовнику! Наша компанія є професійним учасником ринку будівельної діяльності і спеціалізується на виконанні електромонтажних робіт. Ми плануємо взяти участь у даній закупівлі. Розглянувши Тендерну документацію(далі по тексту - ТД), нами було виявлено вимоги, які звужують коло потенційних учасників внаслідок обмеження учасників закупівель у виборі фінансової установи, яка може надавати гарантію. В підпункті 2.7.1 пункту 2.7. проекту Договору зазначено, що (цитата) : «…… 2.7.1. Замовник може перерахувати Підряднику авансові платежі пропорційно від вартості кожної одиниці обладнання у розмірі, що не перевищують 50 %. Авансові платежі можуть бути перераховані Замовником на визначену Підрядником суму та перелік обладнання, вказаних у рахунках-фактурах, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Підрядника таких рахунків-фактур та діючих гарантій на авансові платежі, виданих банками. Зарахування авансових платежів на обладнання здійснюється по мірі їх постачання, зі збереженням відсоткового співвідношення, з яким вони були сплачені Підряднику. Банківські установи, які видають гарантії на авансовий платіж, повинні відповідати Вимогам до фінансових установ, які видають гарантії для забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати) (Додаток № ). ….» Таким чином, в підпункті 2.7.1 пункту 2.7. проекту Договору йдеться лише про можливість надання гарантії для забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати), виданої виключно банком. До тендерної документації належать: умови тендеру та договору, вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація), вимоги до учасників (кваліфікаційні критерії), порядок подання пропозиції, вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору, а також сам проєкт договору про закупівлю (стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Визначення ПрАТ "Укргідроенерго" в тендерній документації вимоги надання гарантії як забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати) виключно банківською установою, не узгоджується з нормами чинного законодавства, відповідно до якого суб’єктний склад учасників ринку фінансових послуг, які можуть надавати гарантію, не обмежено лише банками. Відповідно до статті 560 Цивільного Кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Вимогами пункту 2 розділу 1 Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 визначено, що: - гарант - банк або фінансова компанія, що відповідно до законодавства України має право надавати гарантії (далі - фінансова компанія), що надає гарантію на користь бенефіціара; - гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку; За змістом норм частини першої статті 560 ЦК України, статті 200 Господарського Кодексу України та підпунктів 6-8 пункту 2 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639, гарантія ― це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк або фінансова компанія, що відповідно до законодавства України має право надавати гарантії, бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром, оформлене в письмовій формі або у формі повідомлення, сплатити кошти за принципала в разі невиконання ним свого зобов'язання в повному обсязі. Відповідно до пункту 64 частини першої статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» (далі – Закон про фінансові послуги) фінансова послуга - операція або декілька операцій, пов’язаних однією правовою метою, з фінансовими засобами, що здійснюються в інтересах інших осіб, ніж надавач такої фінансової послуги, а також послуги, прямо визначені спеціальними законами як фінансові послуги. За приписами пункту 65 статті 1 Закону про фінансові послуги фінансова установа – юридична особа, метою створення якої є здійснення діяльності з надання фінансових послуг, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг на підставі відповідної ліцензії, виданої Регулятором Пунктом 6 частини першої статті 4 Закону про фінансові послуги передбачено, що надання гарантій є видом фінансових послуг Частиною другою статті 13 Закону про фінансові послуги визначено, що виключно фінансові установи на підставі відповідної ліцензії, виданої Регулятором, крім випадків, встановлених спеціальними законами, здійснюють такі види діяльності з надання фінансових послуг, зокрема: - банківську діяльність відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність»; - діяльність із страхування відповідно до Закону України "Про страхування"; - діяльність фінансової компанії відповідно до розділу VI Закону про фінансові послуги; - діяльність кредитної спілки відповідно до Закону України «Про кредитні спілки». Отже, фінансові послуги можуть надавати: банки, страхові компанії, фінансові компанії та інш. Частиною 6 статті 3 Закону України «Про страхування» від 18 листопада 2021 року № 1909-IX (далі по тексту – Закон Про страхування визначено, що виключним видом діяльності страховика є діяльність із страхування, включаючи діяльність з надання гарантій відповідно до частини четвертої статті 11 цього Закону, та діяльність з надання супровідних послуг на ринку страхування. Відповідно до частини 4 статті 11 Закону Про страхування Страховик за наявності ліцензії на здійснення діяльності із страхування та у випадках, визначених законом, має право надавати фінансову послугу з надання гарантій у порядку, визначеному нормативно-правовими актами Регулятора. Дії ПрАТ "Укргідроенерго", які полягають у визначенні в тендерній документації вимог до суб’єктів, гарантії яких приймаються як належне забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати), має наслідком обмеження учасників закупівель у виборі фінансової установи, яка може надавати гарантію. Перевага банківської гарантії над іншими може бути дискримінаційною, особливо якщо вона створює необґрунтовані бар'єри для певних учасників тендеру. Вимога надати виключно банківську гарантію повернення авансу, ігноруючи гарантії від фінансових компаній, що відповідно до законодавства України має право надавати гарантії може бути дискримінаційною, оскільки це обмежує коло потенційних учасників та суперечить принципам конкуренції, якщо немає об'єктивних причин для такої вимоги. Звертаємо увагу Замовника, що за банківською гарантією можуть, наприклад, “блокуватись” активи учасника-суб’єкта господарювання (тобто його обігові кошти), що може негативно впливати на операційну діяльність такого суб’єкта господарювання та обмежувати коло потенційних учасників. Враховуючи викладене, встановлення ПрАТ "Укргідроенерго" в тендерній документації вимог до суб’єктів, гарантії гарантії яких приймаються як належне забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати), може призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції та порушень законодавства про захист економічної конкуренції. Викладена нами позиція узгоджується з позицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (див. лист від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, лист розміщено у вільному доступі в мережі Інтернет, доступно за посиланням : https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList/f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884?tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F3812-06 Також, варто звернути увагу, що за результатами здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольний комітет України рекомендував наступне : А) не допускати встановлення в тендерній документації на закупівлю товарів / робіт / послуг вимог до забезпечення тендерної пропозиції, яке надається у формі гарантії, що обмежують учасникам процедури закупівлі вибір суб’єкта господарювання, який може надати гарантію (див. рекомендації АМКУ № 24-рк від 11 листопада 2021 року, розміщено у вільному доступі в мережі Інтернет, доступно за посиланням : https://amcu.gov.ua/npas/pro-nadannya-rekomendacij-shchodo-zdijsnennya-zahodiv-spryamovanih-na-zapobigannya-porushennyam-zakonodavstva-pro-zahist-ekonomichnoyi-konkurenciyi-3 В) недопущення встановлення в тендерній документації на закупівлю товарів / робіт / послуг вимог до фінансових установ, які мають надавати гарантію виконання зобов’язань учасника зі сплати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення договору про закупівлю, що обмежують:  учасників процедури закупівлі у виборі фінансової установи, яка може надавати гарантію;  фінансові установи, які мають ліцензію на здійснення діяльності з надання гарантій, у наданні відповідних послуг (див. рекомендації АМКУ № 7-рк від 01 серпня 2024 року, розміщено у вільному доступі в мережі Інтернет, доступно за посиланням : https://amcu.gov.ua/npas/pro-nadannia-rekomendatsii-shchodo-zdiisnennia-zakhodiv-spriamovanykh-na-zapobihannia-porushenniam-zakonodavstva-pro-zakhyst-ekonomichnoi-konkurentsii-4 Враховуючи зазначене вище та для уникнення звуження кола потенційних учасників, звертаємось до Вас із вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації та встановити, що гарантія для забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати) може бути видана банком або фінансовою установою, що відповідно до законодавства України має право надавати гарантії. Зокрема просимо внести зміни до додатку №4 до тендерної документацію та за текстом підпункту 2.7.1 пункту 2.7. проекту Договору: - слова «…виданих банками…» замінити словами «…виданих банками або іншими фінансовими установами (в т. ч. страховими компаніями)…»., що відповідно до законодавства України має право надавати гарантії (далі по тексту – фінансові установи)… ». - слова «…банківську гарантію…» замінити словами «…банківську гарантію або гарантію фінансової установи (страхової компанії)…».….». - слова «…іншого банку…» замінити словами «….іншого банку або іншої фінансової установи (страхової компанії)…».
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час проведення закупівель Замовник має право вимагати лише два види забезпечення: • забезпечення тендерної пропозиції; • забезпечення виконання договору. Згідно зі статтею 27 Закону, вимоги щодо забезпечення виконання договору встановлюються Замовником у тендерній документації, а саме забезпечення оформлюється переможцем процедури закупівлі перед підписанням договору. Форма такого забезпечення визначається відповідно до частини другої статті 546 Цивільного кодексу України та може включати поруку, гарантію, завдаток, депозит тощо. Закон не передбачає можливості встановлення інших видів забезпечення в межах тендерної документації. Таким чином, вимога щодо надання гарантії повернення авансу не належить до видів забезпечення, які регулюються положеннями Закону. Натомість така вимога може бути передбачена в проєкті договору про закупівлю, що є допустимим у межах цивільно-правового регулювання, відповідно до статті 627 Цивільного кодексу України, згідно з якою сторони є вільними у визначенні умов договору. Зі свого боку, ПрАТ «Укргідроенерго» надає переможцю закупівлі право отримати попередню оплату в розмірі до 50% вартості кожної одиниці обладнання за умови надання забезпечення повернення авансових платежів у формі банківської гарантії визначені умовами проекту-договору. З огляду на зазначене, Замовником не застосовано вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаційних вимог до учасників в тендерній документації. Статтею 61 Закону України «Про Національний банк України» передбачено, що Національний банк України здійснює державне регулювання діяльності страховиків у формах, визначених Законом України «Про страхування». Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України «Про страхування» Страховик за наявності ліцензії на здійснення діяльності із страхування та у випадках, визначених законом, має право надавати фінансову послугу з надання гарантій у порядку, визначеному нормативно-правовими актами Регулятора. Враховуючи викладене, а також з метою мінімізації фінансових ризиків, пов’язаних із використанням авансових платежів, ПрАТ «Укргідроенерго» вважає доцільним використовувати фінансові гарантії, видані банківськими установами, - як безумовні і безвідкличні в якості інструменту забезпечення повернення авансових платежів за укладеними договорами. За огляду на зазначене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 29.08.2025 12:56