-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) Покровської селищної територіальної громади
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
5 821 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 107.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 107.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2025 10:05 - 03.09.2025 00:00
Відповідь надана
ТД невірно складена
Номер:
945749f5424f48e89e11ba2d4ac8683b
Дата опублікування:
29.08.2025 13:51
Опис:
Шановний замовнику! Аукціон назначено на 08.09. В кращому випадку контракт буде підписано 1.10. ,а то і 15.10. Адже буде розгляд в АМКУ неправильно визначено клас наслідків (відповідальності) СС 2, ТД невірно складена. Термін виконання улаштування у вас до 30.11.25. У вас вже заздалегідь визначений переможець? Так підпишіть прямий договір. У вас є всі підстави . Ми впевнені ,що АМКУ винесе рішення не в вашу сторону! Таким чином і до 15.10 не підпишете.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ми діємо в рамках законодавства. На сьогодні у нас є проект складений сертифікованими спеціалістами, які мають відповідні знання та досвід та затверджено експертним звітом (позитивний) від 18 листопада 2024 №18/20241У-11/24) де визначено клас наслідків СС1. Ваша скарга в АКМУ дійсно може затягнути процес встановлення системи оповіщення про те все це все в рамках законодавства. Ми впевнені що в разі розгляду даного питання АКМУ прийме зважене рішення яке не суперечитиме чинному законодавству. Ваша пропозиція щодо заключення прямого договору під час проведення процедури закупівлі суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді:
29.08.2025 15:04
Відповідь надана
Внесіть зміни до проекту, скасуйте тендер
Номер:
e84468c581634cafb1f55ddd237d2630
Дата опублікування:
28.08.2025 18:27
Опис:
Шановний замовнику! Ви вірно зазначаєте,що клас наслідків визначено в пкд і є експертний звіт. Але проектувальник невірно визначив. Категорія складності обʼєкту мається на увазі не приміщення де розміщується Арм, а в цілому обʼєкт це вся громада,де буде нове будівництво масцо. У вас тільки в кількох населених пунктах менше 50 людей, а всі решта попадають під сс2/дивіться таблицю 1/ там все вказано. Приміщення Арм не має відношення до визначення класу наслідків . Ви не вірно даєте відповідь. Якщо не спрацює система,то наслідки будуть не для двох людей ,які працюють в приміщенні де Арм,а для всієї громади. Також управляти армом не треба, він сигнал отримує в автоматизованому режимі на масцо в першу чергу! Наслідки будуть для всіх жителей громади. Ви будуєте не приміщення з Арм, щоб визначати його клас наслідків, а будуєте масцо для всієї громади і її жителей. Читайте таблицю 1 і пояснювальну записку до неї та як провести розрахунки класу наслідків. В даному вашому випадку клас наслідків /відповідальності/залежить від можливої небезпеки для здоровʼя та життя людей ,які перебувають усередині обʼєкта/громади/ постійно, або тимчасово,а також тих ,хто перебуває на прилеглій території. Це небезпека для людей від 51-400 ,які постійно перебувають в громаді,тимчасово 101-1000,на прилеглій території 101-50000. Все вказано в таблиці! Для прикладу в Покровському проживає 9000 людей! Внесіть зміни до проекту, скасуйте тендер
Відповідь:
Шановний учаснику! Проект складений сертифікованими спеціалістами, які мають відповідні знання та досвід та затверджено експертним звітом (позитивний) від 18 листопада 2024 №18/20241У-11/24) де визначено клас наслідків СС1.
Дата відповіді:
29.08.2025 15:04
Відповідь надана
У вас клас наслідків об'єкту будівництва СС-2, а не СС-1, так як розглядається місцевий рівень
Номер:
8e4fcb3a2eaa4d7aa61fde455ea38905
Дата опублікування:
28.08.2025 09:28
Опис:
Шановний замовнику, у вас на стадії проєктування проєктувальником не вірно визначено клас наслідків об'єкту будівництва, який ви також підписуєте, а це загрожує кримінальною справою щодо цілеспрямованого заниження класу наслідків об'єкту будівництва або безвідповідальності та халатності з боку проєктувальників, експертів та замовника. По факту ви змонтуєте систему, яка ще на першій стадії проєктування, а саме розрахунку класу наслідків, є неправильною. Добре подумайте
Відповідь:
Шановний учаснику! Шановний учаснику! Клас наслідків СС1 (абзац 1 Додатку 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації) визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації (експертний звіт від 18 листопада 2024 №18/20241У-11/24). Відповідно до п.2 ст.32 Закону України «Про архітектурну діяльність» категорія складності об’єкта будівництва визначається згідно з державними будівельними нормами на підставі класу наслідків (відповідальності) об’єкта.
Категорія складності об’єкта визначається згідно п.4.13 ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди». Зауважимо, що приміщення в якому розміщуватися АРМ невелике в якому працює до 40 чоловік відвідувачів в середньому 2-3, зовні приміщення (перехожі біля будинку також до 50 чоловік), що відповідає класу наслідків СС1.
Дата відповіді:
28.08.2025 10:23
Відповідь надана
Внесіть зміни до проекту, скасуйте тендер
Номер:
e944b1e2ef7c4cc2887dfa89e4c77227
Дата опублікування:
27.08.2025 12:40
Опис:
У вас невірно визначений клас наслідків (відповідальності) –СС1.Відповідно до таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 у вас повинно бути клас наслідків (відповідальності) не нижче СС2, через те, що системи оповіщення охоплюють населені пункти з постійним, періодичним перебуванням людей від 50 осіб і більше. У вас в громаді понад 14 тис населення. Проектувальник при розробці проекта невірно визначив клас наслідків. Зверніть увагу на таблицю 1 ДСТУ 8855:2019. Внесіть зміни до проекту, скасуйте тендер.
Відповідь:
Шановний учаснику! Категорія складності об’єкта визначається згідно з ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди» п.4.13 «4.13 Для визначення рівня лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об'єктів комунікації, зв'язку, енергетики та інженерних мереж (загальнодержавний, регіональний чи місцевий) доцільно використовувати показники містобудівної документації згідно з [5]. До лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об'єктів комунікації, зв'язку, енергетики та інженерних мереж: - загальнодержавного рівня потрібно відносити об'єкти, що будують відповідно до Генеральної схеми планування території України, перетинають територію чи забезпечують потребу в цих об'єктах не менше ніж двох регіонів; - регіонального рівня потрібно відносити об'єкти, що будують відповідно до схем планування територій та генеральних планів міст; — місцевого рівня потрібно зараховувати об'єкти, що будують на території населених пунктів. До об'єктового рівня потрібно зараховувати об'єкти, які забезпечують відповідним ресурсом (питне водопостачання, водовідведення, електро-, газо- і теплопостачання), комунікаціями, зв'язком будівлю (будинок), що за всіма характеристиками таблиці 1 зараховують до класу наслідків (відповідальності) СС1, або комплекс (будову), що за сукупними показниками не перевищує рівень, установлений для об'єктів класу наслідків (відповідальності) СС1.»
Дата відповіді:
27.08.2025 13:35
Відповідь надана
.ВнесІть зміни до проекту та ТД.
Номер:
63b17c2506eb438694332d6ca49e40bd
Дата опублікування:
26.08.2025 17:19
Опис:
Шановний замовнику!
У вас невірно визначений клас наслідків (відповідальності) –СС1. Будівництво МАСЦО це, відповідно до чинного законодавства, ДБН, ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності) належить до СС2. Зверніть увагу на всі аналогічні тендери. Там всюди клас наслідків (відповідальності) СС2. Розрахунок проводиться на підставі ДБН А.2.2-3:2014, ДБН В.1.2-14:2018, ДСТУ 8855:2019. Клас наслідків (відповідальності) визначають відповідно з таблицею 1 ДСТУ 8855:2019. ВнесІть зміни до проекту та ТД. АМКУ скасує тендер, куди ми звернемось.
Відповідь:
Шановний учаснику! Клас наслідків СС1 (абзац 1 Додатку 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації) визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації (експертний звіт від 18 листопада 2024 №18/20241У-11/24). Відповідно до п.2 ст.32 Закону України «Про архітектурну діяльність» категорія складності об’єкта будівництва визначається згідно з державними будівельними нормами на підставі класу наслідків (відповідальності) об’єкта.
Категорія складності об’єкта визначається згідно з ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди.
п.4.13 «До об’єктового рівня потрібно зараховувати об’єкти, які забезпечують відповідним ресурсом (питне водопостачання, водовідведення, електро-, газо- і теплопостачання), комунікаціями, зв’язком будівлю (будинок), що за всіма характеристиками таблиці 1 зараховують до класу наслідків (відповідаль- ності) СС1, або комплекс (будову), що за сукупними показниками не перевищує рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1.»
Дата відповіді:
27.08.2025 11:24
Відповідь надана
журналістські розслідування, рішення АМКУ
Номер:
0c78fb4e1f9b45eea82de5956c6e1649
Дата опублікування:
25.08.2025 16:49
Опис:
Шановний замовнику! Просимо вас, звернути увагу на журналістські розслідування, рішення АМКУ «Дивні тендери або перевитрати бюджетних коштів: розслідування ЗМІ» https://politeka.net/uk/kompromat/457099-divni-tenderi-abo-perevitrati-byudzhetnih-koshtiv-rozsliduvannya-zmi , https://znaj.ua/kompromat/519720-zmi-vkazali-na-divni-tenderi-pri-ulashtuvanni-sistem-opovishchennya
Відповідь:
Шановний учаснику! Дуже вдячні за щире бажання нам допомогти. Наша громада знаходиться в зоні можливих бойових дій і система оповіщення для нас є вкрай необхідна та нагальна потреба для забезпечення безпеки населення. З метою залучення компетентних учасників у процедурі закупівлі в п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Предметом аналогічного договору може бути як: загальнодержавна автоматизована система централізованого оповіщення, територіальна автоматизована система централізованого оповіщення, місцева автоматизована система централізованого оповіщення, так і спеціальні, локальні та об’єктові системи оповіщення» ми сподіваємося, що до нас з пропозиціями зайдуть учасники з досвідом роботи саме в цій сфері.
Дата відповіді:
26.08.2025 11:29
Відповідь надана
Вимога ліцензії, декларації на будівництво.
Номер:
34d08de163ca4c1b81ca9f130474f264
Дата опублікування:
25.08.2025 16:32
Опис:
Шановний замовнику!
Зверніть увагу, що клас наслідків СС2. Потрібна ліцензія, декларація на будівництво. ТОВ «Айті Тех Компані» в тендері в Ржищівській громаді зазначило, що ліцензія, декларація на будівництво не потрібна. Це хибне твердження. Чинне законодавство визначає наявність ліцензії на СС-2, СС-3. Постанова КМУ від 18.03.2022 №314 не зазначає, що не потрібні дозвільні документи на будівництво МАСЦО.
Відповідь:
Шановний учаснику! Клас наслідків СС1 (абзац 1 Додатку 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації) визначено в робочому проекті тому нашою установою буде підготоване Повідомлення до Держаної інспекції містобудування та архітектури.
Дата відповіді:
26.08.2025 11:29
Відповідь надана
внесіть зміни в договір,
Номер:
975b8f26d69d4d4db2bc7c26059acdc6
Дата опублікування:
25.08.2025 16:30
Опис:
Шановний замовнику!
Учасник з обладнанням. Він його виготовляє, закуповує або вже закупив.
З вашої відповіді вбачається, що ви хочете закупити, а потім інтегрувати, а може не інтегрувати. Тоді вкажіть в тендерній документації, наприклад, що учасник протягом місяця з моменту підписання договору повинен надати протокол інтеграції від цивільного захисту обласної військової адміністрації, або розробника ТАСЦО. Також повинні передбачити штрафні санкції відносно підрядника в договорі. Ви повинні бути впевнені, що витрачаєте час, гроші і що отримаєте працездатне обладнання. Внесіть зміни до тендерної документації, договору. Також внесіть зміни в договір, що оплати не буде, якщо не інтегрується МАСЦО в ТАСЦО протягом 5 днів з моменту підписання актів. Підписані акти не являються приводом оплати. Також зніміть аванс 30%, якщо ви не впевнені, що МАСЦО інтегрується в ТАСЦО. Хай підрядник переживає.
Відповідь:
Шановний учаснику! Аванс надається Підряднику саме для закупівлі обладнання та матеріалів для виконання робіт. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на сьогодні чинна, в звязку з чим внесення змін в договір щодо відміни авансу суперечить законодавству. Щодо інтегрування в МАСЦО в ТАСЦО, у випадку не надання до Акту виконаних робіт відповідних документів відповідно пп.5.4. п 5 Договору «після проведення пусконалагоджувальних робіт Підрядник додає відповідні технічні документи, що встановлене обладнання повністю інтегрується в ТАСЦО» матиме місце не повний пакет документів для підписання в такому разі сам Акт не може бути підписаний сторонами. Враховуючи, що підрядна організація при підписанні договору погоджується з його умовами та як наслідок бере на себе зобов’язання щодо інтеграції обладнання в ТАСЦО.
Дата відповіді:
26.08.2025 11:29
Відповідь надана
Вимагаємо внести в тд
Номер:
c68c1058563140a38eca5b0041aece28
Дата опублікування:
24.08.2025 12:21
Опис:
Шановний замовнику.ТЗ на улаштування погоджується з ДСНС і ЦЗ ОВА відповідно до Постанови КМУ 733 від 27.09.17. В ТЗ та постанові вказано що масцо взаємодіє з тасцо. Системи повинні відповідати вимогам наказу МВС 93 від 08.02.19 та наказу ДСНС 438 від 26.07.2018. В ПКД вказується ,що масцо інтегрується в тасцо/понинно/. В ТД немає вимоги,щоб учасник надав протокол інтеграції з тасцо від ова,або від розробника тасцо. Довідка,гарантії учасника це лиш слова ,що є інтеграція. Вимагайте від учасника,щоб надав протокол інтеграції,а також яким чином масцо отримує сигнал про надзвичайну подію. Хай учасник надасть інформацію де буде установлений сервер/він повинен бути встановлений в громаді,а не в компанії ,чи в ова пульт і сигнал повинен отримуватись без присутності людського фактору,автоматизовано/. Читайте постанову,накази. Вимагаємо внести в тд,щоб учасник на стадії подачі документів надав протокол інтеграції з тасцо погоджений в ова,або з розробником тасцо,а також надав інформацію про сервер і з яких джерел отримує сигнал. Таким чином громада буде впевнена,що закуповує працездатне обладнання. А то улаштують,а якщо не зможуть інтегрувати? Все треба робити заздалегідь,адже працездатність систем вплмває на життєдіяльність і цивільний захист людей,в тому числі дітей.
Відповідь:
Шановний учаснику! Участь в тендерній процедурі це ще не перемога і ми не впевнені що у потенційного учасника-переможця вже є закуплене обладнання для проведення електромонтажних робіт для нашого проекту, тому від учасника вимагається гарантійний лист, що на встановлене обладнання, після виконання пусконалагоджувальних робіт по об’єкту, буде надано разом з Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), протокол інтеграції або погодження цивільного захисту Дніпропетровської ОДА або погодження або інший документ від виробника ТАСЦО, тобто повинно бути підтверджено відповідними технічними документами, що встановлене обладнання повністю інтегрується в ТАСЦО (абзац 7 п.12 Додатку 1.1. до Додатку 1 тендерної документації) Крім того в проекті договору добавлено пп 5.4 п. 5 в якому зазначено що після проведення пусконалагоджувальних робіт Підрядник додає відповідні технічні документи, що встановлене обладнання повністю інтегрується в ТАСЦО. Зауважимо, що отримання від Дніпропетровської ОДА будь-яких документів, погодження та інше потребує часу (до 30 календарних днів) що унеможливить своєчасне подання тендерної пропозиції учасником.
Дата відповіді:
25.08.2025 13:44
Відповідь надана
В МАСЦО відсутнє оповіщення керівного складу та керівників структурних підрозділів спеціальних служб.
Номер:
7aa62033fae64c5cac3ce8e99856558e
Дата опублікування:
24.08.2025 11:22
Опис:
В технічних вимогах до предмету закупівлі відсутнє оповіщення керівного складу та керівників структурних підрозділів спеціальних служб, що являє собою грубійше порушення нормативних вимог, при реалізації якого ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів щодо невідповідності МАСЦО нормативним вимогам та відкриття кримінального впровадження на замовника, який проігнорував наше звернення.
Відповідь:
Шановний учаснику! В Додатку 1.1. до тендерної документації розділі «Склад автоматичного робочого місця (АРМ) МАСЦО» вимагається встановлення прикладного програмного забезпечення “Набат ВО” з функціоналом: - автоматизованої розсилки голосових та текстових повідомлень на стаціонарні і мобільні телефони; - управління електронними сиренами та іншими кінцевими технічними засобами оповіщення та інформування; - прийому/передачі (обміну) інформації з АРМ ТАСЦО одним із функціональних можливостей якого є автоматизоване гарантоване оповіщення осіб керівного складу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та населення, а також підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності на території відповідної адміністративної територіальної одиниці (об’єднаної територіальної громади), доведення до громадян сигналів цивільного захисту.
Дата відповіді:
25.08.2025 11:25