• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Бориславського міського Палацу культури по вул. Д. Галицького ,34 в. м. Бориславі Львівської області" Коригування

Завершена

5 109 126.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 091.27 UAH
Період уточнення: 21.08.2025 17:35 - 27.08.2025 00:00
Відповідь надана

акт обстеження

Номер: 6e2a26fbc9374823bd0b27884f80092c
Дата опублікування: 25.08.2025 18:47
Опис: Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження, який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки вимога про відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, на місці може не виявитись керівника, то у закупівлі зможе прийняти участь лише один учасник, причому, що вірогідно, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ , а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органів, уповноважених на викриття корупційних правопорушень.
Відповідь: Повідомляємо, що закупівля проводиться за грантові кошти, а не державні кошти, а отже вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі", та постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р не застосовуються до зазначеної закупівлі. Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуа¬тацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво). Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Дата відповіді: 26.08.2025 23:18
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f042a28e6eba409db2bec65721989765
Дата опублікування: 25.08.2025 18:41
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 3 до технічного завдання у пунктах 80, 81, 84, 91, 97, 116, 117, 118 відсутні чітко визначені розміри елементів. Звертаємо увагу, що неточність у визначенні розмірів безпосередньо впливає на можливість коректного розрахунку вартості матеріалів та формування ціни пропозиції. У зв’язку з цим, просимо надати уточнені та конкретні розміри зазначених елементів у вищезгаданих пунктах для забезпечення прозорості та правильності підготовки тендерної пропозиції. Заздалегідь дякуємо за надані роз’яснення.
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до умов спрощеної закупівлі, передбачено, що учасник зобов’язаний до кінцевого терміну подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у пропозиції учасника. Таким чином. в разі наявності питань, щодо технічного завдання, запрошуємо вас відвідати об'єкт будівництва, за для уточнення зазначених нюансів, а також, можливості ознайомлення із повним пакетом проектно-кошторисної документації, щодо зазначеного будівництва.
Дата відповіді: 26.08.2025 23:33