• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання бензину А-95 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки проводяться на підставі видаткової накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.

Торги не відбулися

99 693.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.47 UAH
Період уточнення: 21.08.2025 13:46 - 26.08.2025 00:00
Відповідь надана

Звернення щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 0505cf1b80064ddf8e81c2b02730eb89
Дата опублікування: 25.08.2025 16:24
Опис: Шановний Замовнику! Вважаємо вимогу щодо кількості АЗС, а саме «Продавець має мати мережу автозаправних станцій власних або орендованих АЗС або АЗС-партнерів у межах міста Івано-Франківськ в кількості не менше трьох АЗС», що передбачена Додатком 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації дискримінаційною. Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1-2 учасників ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників. Встановлення такого бар’єру як зазначена кількість АЗС з чітко окресленими територіальними межами може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії. Зважаючи на специфіку діяльності Замовника було б більш логічно та економічно вигідно змінити дискримінаційні пункти тендерної документації. Внесення змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так. Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації. Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідь: Добрий день, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною, оскільки вона обумовлена об’єктивною необхідністю та відповідає принципу забезпечення ефективного та безперервного виконання договору про закупівлю. Аргументи: 1. Забезпечення оперативності – транспорт Замовника щоденно виконує завдання у різних частинах міста, тому наявність кількох заправних станцій дає змогу уникнути зайвих витрат часу та пального на доїзд до АЗС. 2. Безпека та безперервність – наявність кількох АЗС дозволяє здійснювати заправку навіть у випадку технічних проблем чи черг на одній зі станцій. 3. Раціональне використання бюджетних коштів – відсутність достатньої кількості заправних станцій у межах міста призвела б до додаткових витрат часу та пального, що суперечить принципу економії та ефективності використання публічних коштів. 4. Недискримінаційність – у м. Івано-Франківську наявні мережі АЗС різних операторів, які мають 3 і більше станції, тому вимога не обмежує коло потенційних учасників лише однією компанією. Таким чином, зазначена вимога обґрунтована специфікою діяльності Замовника, не звужує коло потенційних учасників та спрямована виключно на забезпечення належного та ефективного виконання предмета закупівлі і використання бюджетних коштів.
Дата відповіді: 27.08.2025 15:02