• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Підйомник TLT-235SB-380 LAUNCH

Завершена

92 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 462.00 UAH
Період уточнення: 20.08.2025 18:57 - 26.08.2025 00:00
Відповідь надана

принцип недискримінації

Номер: c00243babbb44cddb55b570704bdffd4
Дата опублікування: 23.08.2025 14:44
Опис: Принцип недискримінації в Законі України «Про публічні закупівлі» означає, що замовник зобов'язаний створювати рівні умови участі в закупівлях для всіх потенційних постачальників, незалежно від їхньої країни походження, форми власності чи організаційно-правової форми. Будь-які дії або вимоги, що необґрунтовано обмежують коло потенційних учасників або надають перевагу одним перед іншими, є дискримінаційними та заборонені. Невстановлення дискримінаційних вимог: Замовник не може встановлювати вимоги, яким можуть відповідати лише один учасник, незважаючи на те, що інші постачальники спроможні виконати договір. Сума закупівлі у Вас 92400 грн з ПДВ, у вимогах ТД вказаний підіймач, вантажепід'ємністю 3.5 т, ми готові надати Вам підіймач 4т, з ідентичними технічними характеристиками за 83 000 грн. Тобто, в умовах військового стану, Ви свідомо перевитрачаєте бюджетні кошти України, хоча за зекономлені кошти Ви можете ще докупити якесь обладнання. Колізія між принципом недискримінації та статтею 14 (абзац 2) Закону України «Про публічні закупівлі» полягає у забороні замовнику вимагати від учасників подання в тендерній документації інформації про конкретну торговельну марку чи фірму, яка може створити дискримінаційні умови для учасників та обмежити конкуренцію, порушуючи принцип недискримінації. В той же час, закон дозволяє зазначати "або еквівалент" при посиланні на торговельну марку, щоб уникнути дискримінації. Принцип недискримінації: Забезпечує рівні умови для всіх учасників, сприяє конкуренції та запобігає дискримінації, забезпечуючи прозорий процес закупівель. Заборона на посилання на торговельну марку: Забороняє замовнику вимагати від учасників подавати інформацію, що стосується конкретної торговельної марки чи фірми. Виняток та дозвіл на "або еквівалент": Замовник може використовувати посилання на торговельну марку, але в такому випадку він повинен чітко зазначити можливість подання "або еквівалент", що дозволить учасникам запропонувати аналогічні за характеристиками товари чи послуги. Будь ласка, внесіть зміни до закупівлі. В іншому випадку, ми змушені будемо скаржитись на порушення принципів публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до абзацу 2 частини 4, статті 14, розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), встановлено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів) з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства. Разом з цим, пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція подається відповідно до вимог, установлених замовником в оголошенні про спрощену закупівлю.
Дата відповіді: 24.08.2025 17:44
Відповідь надана

Внесіть зміни про аналог

Номер: e0afc976c8ff4cfc8b34711bfc3fe60a
Дата опублікування: 22.08.2025 15:31
Опис: Тобто, подібні дії наводять на думку, що у Вас є певні домовленості та лобіювання обладнання, яке імпортує ТОВ «Лаунч Україна» або ТОВ «Топтул», де одні і ті самі бенефеціарні власники. Дані підіймачі завозять лише вони. Просимо внести зміни у спрощену закупівлю та дотримуватись ЗУ про публічні закупівлі та принципів публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до абзацу 2 частини 4, статті 14, розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), встановлено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів) з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства. Разом з цим, пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція подається відповідно до вимог, установлених замовником в оголошенні про спрощену закупівлю, зміни вносититися не будуть.
Дата відповіді: 23.08.2025 13:53
Відповідь надана

додайте інформацію про евівалент

Номер: 3502fa2ebec14079aa9e37ec2caaa959
Дата опублікування: 21.08.2025 16:07
Опис: Доброго дня! Додайте будь ласка еквівалент, дотримуючись принципів публічних закупівель. Можемо надати такий самий за технічкою товар. Наголошуємо, що один з принципів публічних закупівель-НЕДИСКРИМІНАЦІЯ.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання! Відповідно до абзацу 2 частини 4, статті 14, розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), встановлено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів) з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства. Разом з цим, пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція подається відповідно до вимог, установлених замовником в оголошенні про спрощену закупівлю.
Дата відповіді: 22.08.2025 13:20