-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг, а також інших долучених осіб в межах реалізації спільного проекту з Мінсоцполітики за участю Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) стосовно надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання
Постанова КМУ від 17.01.2025 № 40 "Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту стосовно надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання"
Завершена
787 257.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 532.01 UAH
мін. крок: 0.1% або 532.01 UAH
Період уточнення:
20.08.2025 18:52 - 30.08.2025 00:00
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
b698ad0b99834e06ad3452c8674f092a
Дата опублікування:
24.08.2025 15:18
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:20
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
98f281ecb162462eb2b8838f3eb0c80b
Дата опублікування:
24.08.2025 15:18
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:19
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
cdfed1e7cf1c4b37810f7442db4d71c3
Дата опублікування:
24.08.2025 15:17
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:19
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
a304f760804743d880f9e495dc8270c7
Дата опублікування:
24.08.2025 15:16
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:19
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
e4c34306d9bd41bb8a54d866f853635e
Дата опублікування:
24.08.2025 15:16
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:19
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
a1056a9dab04486daafbef02a523b145
Дата опублікування:
24.08.2025 15:13
Опис:
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю
Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце надання: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнити)
Шановний Замовнику!
Після аналізу тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві порушення, що унеможливлюють належне формування пропозиції та створюють ризики неефективного/непрозорого використання коштів, у т.ч. міжнародної технічної допомоги.
1) Абстрактність і «порожність» технічного завдання
Опис послуг у Технічній специфікації зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «підтримує взаємодію» тощо) без конкретних вимірюваних результатів, обсягів, одиниць виміру, KPI, тривалості, географії охоплення, складу продуктів (deliverables), правил ціноутворення і критеріїв приймання. За таких умов неможливо:
об’єктивно розрахувати ціну;
забезпечити порівнянність пропозицій;
перевірити фактичне виконання та результативність.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета закупівлі з достатньою деталізацією; відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи прозорості, максимальної економії та ефективності, недискримінації. А тому чинна редакція Технічної специфікації не відповідає вимогам Закону і створює передумови для суб’єктивного визначення обсягів/результатів після укладення договору.
2) Відсутність систематизованих переліків документів
У документації відсутні окремі структуровані додатки: «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки/форми подання тощо), що порушує пп. 1–3 ч. 2 ст. 22 Закону і створює ризик довільного трактування та відхилення.
Просимо (вимога щодо усунення порушень)
Оновити Технічну специфікацію, чітко визначивши щонайменше:
охоплення (кількість громад/надавачів, регіони);
обсяги (людино-дні/години, кількість консультацій, виїздів/сесій, пакетів документів);
продукти (deliverables): методичні матеріали, типові пакети закупівельної документації, чек-листи, плани-графіки (назви, обсяг, мова, кількість);
KPI та критерії приймання (вимірювані показники, SLA відповіді, поріг виконання, підстави відмови/штрафи);
правила ціноутворення (фікс/поштучно), звітність (періодичність, форма, підтвердні докази).
Оприлюднити окремими файлами «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» з чіткими формами/строками.
Продовжити строк подання пропозицій після внесення змін у порядку ст. 23 Закону, щоб забезпечити належну підготовку пропозицій.
Попередження про звернення до органів контролю
Відповідно до статті 23 та статті 18 Закону встановлено право учасника на отримання роз’яснень та оскарження умов документації до АМКУ. А тому, у разі невнесення змін та неусунення наведених порушень ми будемо змушені:
подати скаргу до Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо дискримінаційних/непрозорих умов (ст. 18 Закону);
звернутися до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) із повідомленням про порушення принципів ст. 5 Закону та ризики неефективного використання коштів, що підлягає державному фінансовому контролю (Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»);
поінформувати Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) про ознаки можливого завищення вартості/імітації діяльності («процеси заради процесів») і потенційні корупційні ризики під час використання коштів міжнародної технічної допомоги (Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»).
Звертаємо увагу, що абстрактне технічне завдання та відсутність чітких показників результату можуть свідчити про ризики нецільового чи неефективного використання бюджетних/донорських коштів. Повідомлення відповідних органів контролю буде здійснено у разі неусунення порушень у строки, визначені законодавством.
Просимо надати відповідь та оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, передбачені статтею 23 Закону.
З повагою,
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:19
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
56d35a860fbd4fb19b5a654cf67aaa46
Дата опублікування:
24.08.2025 15:12
Опис:
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю
Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце надання: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнити)
Шановний Замовнику!
Після аналізу тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві порушення, що унеможливлюють належне формування пропозиції та створюють ризики неефективного/непрозорого використання коштів, у т.ч. міжнародної технічної допомоги.
1) Абстрактність і «порожність» технічного завдання
Опис послуг у Технічній специфікації зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «підтримує взаємодію» тощо) без конкретних вимірюваних результатів, обсягів, одиниць виміру, KPI, тривалості, географії охоплення, складу продуктів (deliverables), правил ціноутворення і критеріїв приймання. За таких умов неможливо:
об’єктивно розрахувати ціну;
забезпечити порівнянність пропозицій;
перевірити фактичне виконання та результативність.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета закупівлі з достатньою деталізацією; відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи прозорості, максимальної економії та ефективності, недискримінації. А тому чинна редакція Технічної специфікації не відповідає вимогам Закону і створює передумови для суб’єктивного визначення обсягів/результатів після укладення договору.
2) Відсутність систематизованих переліків документів
У документації відсутні окремі структуровані додатки: «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки/форми подання тощо), що порушує пп. 1–3 ч. 2 ст. 22 Закону і створює ризик довільного трактування та відхилення.
Просимо (вимога щодо усунення порушень)
Оновити Технічну специфікацію, чітко визначивши щонайменше:
охоплення (кількість громад/надавачів, регіони);
обсяги (людино-дні/години, кількість консультацій, виїздів/сесій, пакетів документів);
продукти (deliverables): методичні матеріали, типові пакети закупівельної документації, чек-листи, плани-графіки (назви, обсяг, мова, кількість);
KPI та критерії приймання (вимірювані показники, SLA відповіді, поріг виконання, підстави відмови/штрафи);
правила ціноутворення (фікс/поштучно), звітність (періодичність, форма, підтвердні докази).
Оприлюднити окремими файлами «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» з чіткими формами/строками.
Продовжити строк подання пропозицій після внесення змін у порядку ст. 23 Закону, щоб забезпечити належну підготовку пропозицій.
Попередження про звернення до органів контролю
Відповідно до статті 23 та статті 18 Закону встановлено право учасника на отримання роз’яснень та оскарження умов документації до АМКУ. А тому, у разі невнесення змін та неусунення наведених порушень ми будемо змушені:
подати скаргу до Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо дискримінаційних/непрозорих умов (ст. 18 Закону);
звернутися до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) із повідомленням про порушення принципів ст. 5 Закону та ризики неефективного використання коштів, що підлягає державному фінансовому контролю (Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»);
поінформувати Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) про ознаки можливого завищення вартості/імітації діяльності («процеси заради процесів») і потенційні корупційні ризики під час використання коштів міжнародної технічної допомоги (Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»).
Звертаємо увагу, що абстрактне технічне завдання та відсутність чітких показників результату можуть свідчити про ризики нецільового чи неефективного використання бюджетних/донорських коштів. Повідомлення відповідних органів контролю буде здійснено у разі неусунення порушень у строки, визначені законодавством.
Просимо надати відповідь та оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, передбачені статтею 23 Закону.
З повагою,
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:18
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
3981531c8b0b4b14b235c9c791d75e49
Дата опублікування:
24.08.2025 15:12
Опис:
Повідомлення (вимога) про усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації, з попередженням про звернення до органів контролю
Предмет: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце надання: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнити)
Шановний Замовнику!
Після аналізу тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві порушення, що унеможливлюють належне формування пропозиції та створюють ризики неефективного/непрозорого використання коштів, у т.ч. міжнародної технічної допомоги.
1) Абстрактність і «порожність» технічного завдання
Опис послуг у Технічній специфікації зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «підтримує взаємодію» тощо) без конкретних вимірюваних результатів, обсягів, одиниць виміру, KPI, тривалості, географії охоплення, складу продуктів (deliverables), правил ціноутворення і критеріїв приймання. За таких умов неможливо:
об’єктивно розрахувати ціну;
забезпечити порівнянність пропозицій;
перевірити фактичне виконання та результативність.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета закупівлі з достатньою деталізацією; відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи прозорості, максимальної економії та ефективності, недискримінації. А тому чинна редакція Технічної специфікації не відповідає вимогам Закону і створює передумови для суб’єктивного визначення обсягів/результатів після укладення договору.
2) Відсутність систематизованих переліків документів
У документації відсутні окремі структуровані додатки: «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки/форми подання тощо), що порушує пп. 1–3 ч. 2 ст. 22 Закону і створює ризик довільного трактування та відхилення.
Просимо (вимога щодо усунення порушень)
Оновити Технічну специфікацію, чітко визначивши щонайменше:
охоплення (кількість громад/надавачів, регіони);
обсяги (людино-дні/години, кількість консультацій, виїздів/сесій, пакетів документів);
продукти (deliverables): методичні матеріали, типові пакети закупівельної документації, чек-листи, плани-графіки (назви, обсяг, мова, кількість);
KPI та критерії приймання (вимірювані показники, SLA відповіді, поріг виконання, підстави відмови/штрафи);
правила ціноутворення (фікс/поштучно), звітність (періодичність, форма, підтвердні докази).
Оприлюднити окремими файлами «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» з чіткими формами/строками.
Продовжити строк подання пропозицій після внесення змін у порядку ст. 23 Закону, щоб забезпечити належну підготовку пропозицій.
Попередження про звернення до органів контролю
Відповідно до статті 23 та статті 18 Закону встановлено право учасника на отримання роз’яснень та оскарження умов документації до АМКУ. А тому, у разі невнесення змін та неусунення наведених порушень ми будемо змушені:
подати скаргу до Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо дискримінаційних/непрозорих умов (ст. 18 Закону);
звернутися до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) із повідомленням про порушення принципів ст. 5 Закону та ризики неефективного використання коштів, що підлягає державному фінансовому контролю (Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»);
поінформувати Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) про ознаки можливого завищення вартості/імітації діяльності («процеси заради процесів») і потенційні корупційні ризики під час використання коштів міжнародної технічної допомоги (Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»).
Звертаємо увагу, що абстрактне технічне завдання та відсутність чітких показників результату можуть свідчити про ризики нецільового чи неефективного використання бюджетних/донорських коштів. Повідомлення відповідних органів контролю буде здійснено у разі неусунення порушень у строки, визначені законодавством.
Просимо надати відповідь та оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, передбачені статтею 23 Закону.
З повагою,
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:18
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
701965b8087646348a04495916fa18a9
Дата опублікування:
24.08.2025 15:10
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:18
Відповідь надана
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Номер:
50c69107cb604a7b9d9002db8c83ebf5
Дата опублікування:
24.08.2025 15:10
Опис:
Повідомлення (вимога) щодо усунення порушень та надання роз’яснень до тендерної документації
за предметом: «Послуги з питань управління для забезпечення організаційного супроводу, консультативної та методичної підтримки територіальних громад і надавачів послуг у межах Проєкту з Мінсоцполітики та ЮНІСЕФ»
Код ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість: 1 послуга
Місце: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, 28
Строк надання: до 30.09.2025
ID закупівлі: UA----__- (заповнює Замовник/Учасник)
Шановний Замовнику!
Після аналізу Тендерної документації та Додатку 2 (Технічна специфікація) повідомляємо про суттєві помилки та невідповідності, що перешкоджають належній підготовці пропозиції та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
1) Відсутні структуровані додатки «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця»
У документації відсутні окремі вичерпні переліки документів, які:
(а) подає Учасник у складі пропозиції;
(б) подає Переможець на підтвердження відсутності підстав за ст. 17 Закону та/або інших умов укладення договору.
Відповідно до пунктів 1–3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити повну та однозначну інформацію для підготовки пропозицій, у т.ч. вимоги до кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження, а також перелік документів переможця. А тому відсутність таких переліків створює простір для довільного трактування, підвищує ризик суб’єктивного відхилення та порушує принципи прозорості та рівного ставлення (стаття 5 Закону).
Просимо: додати окремими файлами:
— «Перелік документів Учасника» із чіткими формами/вимогами та строками дії;
— «Перелік документів Переможця» (докази за ст. 17 Закону, строки подання, форма).
2) Технічна специфікація сформульована абстрактно та не містить вимірюваних результатів/обсягів
У Таблиці 1 Додатку 2 опис послуги зведено до переліку процесів («скоординовує», «надає консультації», «інформує», «підтримує взаємодію»), без визначення конкретних показників, обсягів, тривалості, географії, інструментів, результатів та критеріїв приймання. Водночас міститься суперечлива вимога до виконавця — «1 особа, менше ніж 5 років досвіду» (встановлення верхньої межі досвіду є нелогічним та обмежує участь більш досвідчених фахівців).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що технічна специфікація має містити опис предмета із достатньою деталізацією для підготовки обґрунтованої ціни та порівнянності пропозицій; а тому опис «процесів заради процесів» без кількісних орієнтирів створює ризики неефективного використання коштів і непрозорої оцінки. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принципи максимальної економії та ефективності, а також прозорості; а тому чинна редакція ТЗ не дозволяє зрозуміти, за що саме сплачуються кошти, у якій кількості, за якою методикою приймання.
Просимо конкретизувати Технічне завдання, зокрема:
Географія та охоплення: скільки територіальних громад (шт.), скільки надавачів послуг (шт.), в яких областях/категоріях.
Обсяг робіт/час: мінімальна кількість людино-годин/людино-днів, кількість консультацій (індивідуальних/групових), кількість виїздів/зустрічей/онлайн-сесій (шт./міс.).
Продукти (deliverables):
методичні матеріали/гайди/шаблони (назва, обсяг стор., мова, кількість одиниць);
типові пакети закупівельної документації (напр., ToR, техспецифікації, критерії оцінки) — кількість комплектів;
плани-графіки підтримки громад;
матриця регуляторних вимог та чек-листи відповідності.
Канали підтримки: години роботи «гарячої лінії»/help-desk, SLA на відповіді (напр., 24–48 год).
KPI та приймання: чіткі показники результату (кількість опрацьованих запитів, % громад, що пройшли відбір, кількість погоджених закупівельних пакетів, кількість навчальних сесій та учасників, рівень задоволеності, виконання графіку ≥Х%).
Звітність: періодичність (щомісяця/щокварталу), структура (розділи, таблиці KPI, ризики, рекомендації), підтвердні матеріали (списки присутності, лінки, скріни, акти).
Команда й компетенції: мінімальні кваліфікаційні вимоги (освіта, релевантний досвід не менше Х років — просимо прибрати обмеження «менше ніж 5 років» як дискримінаційне), ролі (керівник проєкту, експерт(и) з публічних закупівель, експерт(и) із соцпослуг/раннього втручання, фахівець з регуляторки/комплаєнсу), частки зайнятості.
Правила ціноутворення: чи ціна фіксована за весь пакет робіт, чи поштучна (за консультацію/за комплект документів/за тренінг/за виїзд).
Критерії/підстави відхилення й дострокового припинення: поріг невиконання KPI, штрафні санкції, порядок заміни експертів.
Без наведених параметрів неможливо коректно сформувати ціну та порівняти пропозиції, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та принципам ст. 5 Закону.
3) Просимо виправити дискримінаційну умову «1 особа, менше ніж 5 років досвіду»
Умова встановлює верхню межу досвіду, що виключає фахівців із більшим стажем і звужує конкуренцію без обґрунтованої мети. Відповідно до статті 5 Закону встановлено принцип недискримінації та рівного ставлення; відповідно до частини третьої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути пропорційними. А тому просимо замінити на «не менше ніж Х років релевантного досвіду» або опис релевантних кейсів/компетенцій без обмеження «до 5 років».
4) Необхідність внесення змін і продовження строку подання пропозицій
Відповідно до статті 23 Закону встановлено, що у разі внесення змін до документації Замовник зобов’язаний продовжити строк подання пропозицій на достатній період для підготовки. Просимо:
надати письмові роз’яснення по пп. 1–3 цього повідомлення;
внести зміни до документації, додавши відсутні додатки та конкретизувавши ТЗ за переліком вище;
продовжити строк подання пропозицій на розумний термін після оприлюднення змін.
5) Попередження про можливе оскарження
Відповідно до пунктів 56, 59 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (Особливості) скарги на умови документації подаються та розглядаються органом оскарження у встановленому порядку. У разі невиконання законних вимог і невнесення змін залишаємо за собою право звернутися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні та непрозорі умови. Формулювання чинної Технічної специфікації створюють враження процесоорієнтованості без вимірюваних результатів, що не узгоджується з принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів (ст. 5 Закону).
Просимо надати відповідь і оприлюднити оновлену редакцію документації у строки, визначені Законом.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
1. «Перелік документів Учасника» та «Перелік документів Переможця» знаходяться у Додатках 4 та 5 до тендерної документації та є вичерпними.
2. Під час дії правового режиму воєнного стану відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України
Затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вищенаведеного Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей (ст..17 Закону замінена п.47 Особливостей)
3. Технічна специфікація містить повний та вичерпний опис предмета закупівлі достатній для підготовки пропозиції
Дата відповіді:
25.08.2025 11:18