-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт моста через струмок на км 88+072 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина - Хуст, Закарпатська область
Завершена
10 243 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 437.94 UAH
мін. крок: 1% або 102 437.94 UAH
Період уточнення:
20.08.2025 14:44 - 05.09.2025 00:00
Відповідь надана
ДОзвіл Держпраці
Номер:
f63ccc5595d344f6b29b82dbdf699d9e
Дата опублікування:
02.09.2025 18:24
Опис:
Шановний замовнику!
П.12. Додатку №1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) вказано необхідність подання копії/скану дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі- Дозвіл) та / або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі- Декларації), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) а саме вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів).
Однак виходячи з предмету закупівлі (капітальний ремонт моста), переліку техніки яку необхідно надати (крани вантажопідйомністю від 10 т. мінімум 3 шт. і інші), а також згідно переліку робіт визначених технічним завданням (додаток №3 до Тендерної документації) Учаснику фактично необхідно буде виконувати роботи за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
При слід зазначити, що згідно Додатку №6 ( ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), виконання таких робіт потребує наявності відповідного дозволу (декларації).
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 також встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
Також в даний час вступила в силу і діє Постанова Кабміну “Стосовно виконання робіт з підвищеною небезпекою та експлуатації (використання) машин, пристроїв, обладнання з підвищеною небезпекою на час дії військового стану” від 24.03.2022 № 357, якою встановлено, що Термін дії дозвільних документів на експлуатацію машин, пристроїв, обладнання з підвищеною небезпекою та на виконання робіт з підвищеною небезпекою, що закінчився під час дії військового стану, автоматично продовжується на протягі військового стану та на один місяць після його припинення або скасування.
Поняття «Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів» фактично суміщається (охоплюється ) поняттям «роботи за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників», оскільки вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою механізмів та підіймачів здійснюються відповідними машинами і механізмами а саме механічними підіймачами та підйомниками.
У зв’язку з цим хочемо уточнити, чи можна на виконання вимоги тендерної документації в частині необхідності подання дозволу на «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів» надати виданий відповідною Державною службою України з питань праці у встановленому чинним законом порядку Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки а саме дозвіл на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників?
Відповідь:
Шановний учаснику! Всі роботи по об'єкту ведуться по технології виконання робіт із залученням необхідних працівників та машин/механізмів. Перелік робіт визначений проєктно-кошторисною документацією. Відповідно до цього, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати Дозвіл на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів
Дата відповіді:
03.09.2025 16:19
Відповідь надана
Мінімальна кількість працівників
Номер:
f08d1bea35f642d9a1e743e98f7291ee
Дата опублікування:
29.08.2025 08:53
Опис:
Частина 2 Додатку 1 (Таблиця 2.1): Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 2.1 для виконання робіт згідно предмету закупівлі, позиція 4. Оператори машин та механізмів (оператори машин /машиністи/, водії) - у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Питання полягає в тому, чи може одна особа керувати декількома транспортними засобами (технікою, тощо), оскільки вся техніка не буде працювати одночасно?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник не втручається у внутрішньо-господарську діяльність Учасника. Оператори машин /машиністи/ водії мають мати необхідні знання та досвід для керування транспортними засобами, основними будівельними (дорожніми) машинами, механізмами, обладнанням та устаткуванням тощо. Організація робочого процесу є відповідальністю Учасника.
Дата відповіді:
01.09.2025 11:20
Відповідь надана
Підтвердження наявності працівників
Номер:
e7efb1f37c8b469b8c3ffb68fd2ecc95
Дата опублікування:
29.08.2025 08:52
Опис:
Частина 2 Додатку 1:
1. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору НАДАННЯ ПОСЛУГ ТЕХНІКИ то в такому договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається разом із працівниками (водіями).
Якщо працівники залучені по договору оренди (з машиністом/водієм), то можна їх включати до довідки?
Як учаснику підтвердити правовідносини з працівником, який керує транспортним засобом, адже правовідносини виникають між надавачем послуг і замовником або орендодавцем і орендарем, а не самим водієм? Чи дана вимога встановлена не дня підтвердження правовідносин водія з учасником, а водія з надавачем послуг?
Чи може учасник надати наказ про прийом на роботу замість наказу про призначення?
Чи може учасник надати наказ про суміщення замість наказу про сумісництво?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно ч.2 Додатку 1. «У випадку, якщо працівники залучені по договору надання послуг техніки, то в такому договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається разом із працівниками (водіями)» Відповідна інформація має бути вказана у Довідці.
Так, учасник в складі своєї тендерної пропозиції може надати наказ про прийом на роботу замість наказу про призначення і наказ про суміщення замість наказу про сумісництво.
Дата відповіді:
01.09.2025 11:21
Відповідь надана
Посвідчення з охорони праці
Номер:
039e84765a634d03aff8a8bd49a4da43
Дата опублікування:
29.08.2025 08:51
Опис:
Частиною 12 Додатку 1 встановлена вимога надати: «…..копії/скан протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання до медичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. ………».
Замовнику, якому НПАОП відповідає ця вимога?
Чи маю право я, як учасник закупівлі, надати пояснення з посиланням на ч.1 р.3 ТД «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі ненадання документів, що не передбачені законодавством для учасників, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.»?
Відповідь:
: Шановний Учаснику! Дана вимога відповідає НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів, НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт,
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, НПАОП 45.21-1.03-98 Правила безпеки праці під час проведення робіт з будівництва мостів, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, НПАОП 0.00-4.12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, НПАОП 0.00-8.24-05 Перелік робіт з підвищеною небезпекою, НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників, НПАОП 63.21-3.03-08 Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам дорожнього господарства.
Згідно ч.1 р.3 ТД «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі ненадання документів, що не передбачені законодавством для учасників, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.». Разом з тим, зазначаємо, що згідно ч.1 р.3 ТД «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації»
Дата відповіді:
01.09.2025 11:21
Відповідь надана
Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази
Номер:
e8763866e76544da8680205c2710a6d9
Дата опублікування:
29.08.2025 08:50
Опис:
Згідно вимог п.3 ч.1 Додаток № 2 до тендерної документації: «3. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації – копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – документи, що підтверджують знаходження такого обладнання (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо).».
ПИТАННЯ: Чи має право учасник надати свідоцтво про реєстрацію машини замість свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Так
Дата відповіді:
01.09.2025 11:23
Відповідь надана
Наявність дозвільних документів
Номер:
8351d2073d1642c992e906d2554e41a3
Дата опублікування:
28.08.2025 12:45
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з умовами тендерної документації та додатками до неї, уважно проаналізувавши склад робіт, які є предметом даної закупівлі, у нас виникло питання стосовно доцільності вимог, що викладені в ч.12 Додатку 1 до тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки на: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) ТА земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, адже в складі робіт відсутні роботи, які потребують отримання таких дозвільних документів.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки, встановлена Вами вимога є некоректною для даної закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимог, щодо надання дозвільних документів на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) ТА земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Буде внесено зміни в Тендерну документацію
Дата відповіді:
01.09.2025 11:23