-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Алюмінієві конструкції зі склопакетами
Завершена
4 332 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 661.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 661.13 UAH
Період уточнення:
19.08.2025 10:30 - 24.08.2025 00:00
Відповідь надана
Строк постачання
Номер:
caa822adb47745ddacd06f3cff2d2a8a
Дата опублікування:
19.08.2025 17:05
Опис:
Добрий день.
В п. 6 додатку 1 технічного завдання на закупівлю алюмінієвих конструкцій зі склопакетами
(код та назва згідно ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби) до тендерної документації МРЦ МВС України «Перлина Прикарпаття» щодо закупівлі «Алюмінієві конструкції зі склопакетами» (Столярні вироби) код ДК 021:2015 – 44220000-8
вказано :"... - Строк постачання: постачання та монтаж продукції, а також усі інші дії, необхідні для введення конструкцій в експлуатацію, здійснюються у строк не більше ніж 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту надіслання Замовником відповідної заявки на електронну адресу Учасника (Постачальника). Днем отримання заявки вважається день її фактичного надсилання Замовником."
Чи входить в цей строк постачання -15 календарних днів, строк виробництва 20 алюмінієвих конструкцій з фарбуванням та безпечними склопакетами та виробництво 20 автоматичних розсувних дверей ?
Це було риторичне запитання тому що 15 календарних днів це не реальний строк навіть тільки для постачання та монтажу 20 алюмінієвих конструкцій з 20 автоматичними дверимами, а виробництво такого обладнання займає не менше 60 календарних днів.
Також доводжу до Вашого відома, що монтаж 20 алюмінієвих конструкцій з 20 автоматичними дверима силами 2-х монтажних бригад ( по 2 чоловіка) займає від 20 РОБОЧИХ ДНІВ, при цьому місце монтажу повинно бути підготовленим до виконання робіт до початку монтажу.
Прошу встановити в тендерній документації РЕАЛЬНІ строки виробництва, поставки та монтажу - 90 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з моменту надіслання Замовником відповідної заявки на електронну адресу Учасника (Постачальника)
Відповідь:
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення щодо продовження строку поставки товару, повідомляємо наступне.
Строк поставки товару, передбачений пунктом 6.7. проекту Договору, встановлено на рівні 15 календарних днів з дати надсилання заявки, виходячи з аналізу комерційних пропозицій, які були отримані під час підготовки до проведення закупівлі. Саме цей строк був визначений як найбільший серед запропонованих строків поставки, що надавали потенційні постачальники.
Крім того, встановлений строк відповідає інтересам Замовника, зокрема в частині забезпечення своєчасного виконання запланованих заходів, ефективного використання бюджетних коштів та мінімізації ризиків затримки постачання. Це є особливо важливим з урахуванням того, що придбання товару здійснюється з метою створення належних умов для осіб з інвалідністю, зокрема осіб, які пересуваються за допомогою крісел колісних, що вимагає оперативності у постачанні та введенні товару в експлуатацію.
Щодо зазначеного в електронній системі закупівель строку поставки «до 10.12.2025» повідомляємо, що цей строк означає кінцеву дату, до якої Замовник має право ініціювати надсилання заявки на поставку товару, а не строк виконання поставки з моменту укладення договору.
Такий підхід надає Замовнику можливість гнучко планувати закупівлю відповідно до наявного фінансування, внутрішнього графіка робіт та з урахуванням найбільш зручного періоду для встановлення обладнання чи введення товару в експлуатацію. Це, своєю чергою, дозволяє мінімізувати незручності для споживачів послуг медичного реабілітаційного центру та забезпечити безперервність його роботи.
Таким чином, вказана умова не є дискримінаційною, а сформульована з урахуванням результатів ринкового аналізу та потреб Замовника.
Дата відповіді:
22.08.2025 16:32
Відповідь надана
Термін виконання договору який обмежує конкуренцію серед учасників
Номер:
08f468042ea3439db041e4032295abe4
Дата опублікування:
19.08.2025 16:57
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку 1, п.6 тендерної документації зазначено наступну умову: «Строк постачання: постачання та монтаж продукції, а також усі інші дії, необхідні для введення конструкцій в експлуатацію, здійснюються у строк не більше ніж 15 (п’ятнадцять) календарних днів з моменту надіслання Замовником відповідної заявки на електронну адресу Учасника (Постачальника)».
Вважаємо зазначену вимогу такою, що є неможливою до виконання з огляду на об’єктивні виробничі процеси, а саме: потребу у замовленні та постачанні необхідної сировини й комплектуючих, час, необхідний для виготовлення алюмінієвих конструкцій зі склопакетами відповідно до технічних вимог, проведення контролю якості та підготовки продукції до відвантаження та організацію доставки і монтажу конструкцій на об’єкті Замовника.
Встановлений строк фактично унеможливлює участь більшості добросовісних виробників та постачальників, що призводить до обмеження конкуренції та ризику укладення договору за завищеними цінами, а також – до неефективного використання бюджетних коштів. Зазначені умови суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1.Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, п.4 "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників."
2.Стаття 22. Тендерна документація, п.4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
З метою забезпечення якісного та своєчасного виконання договору, пропонуємо встановити строк постачання і монтажу продукції – 45 календарних днів, з яких 30 календарних днів відводяться на виготовлення конструкцій та 15 календарних днів – на монтажні роботи.
Відповідь:
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення щодо продовження строку поставки товару, повідомляємо наступне.
Строк поставки товару, передбачений пунктом 6.7. проекту Договору, встановлено на рівні 15 календарних днів з дати надсилання заявки, виходячи з аналізу комерційних пропозицій, які були отримані під час підготовки до проведення закупівлі. Саме цей строк був визначений як найбільший серед запропонованих строків поставки, що надавали потенційні постачальники.
Крім того, встановлений строк відповідає інтересам Замовника, зокрема в частині забезпечення своєчасного виконання запланованих заходів, ефективного використання бюджетних коштів та мінімізації ризиків затримки постачання. Це є особливо важливим з урахуванням того, що придбання товару здійснюється з метою створення належних умов для осіб з інвалідністю, зокрема осіб, які пересуваються за допомогою крісел колісних, що вимагає оперативності у постачанні та введенні товару в експлуатацію.
Щодо зазначеного в електронній системі закупівель строку поставки «до 10.12.2025» повідомляємо, що цей строк означає кінцеву дату, до якої Замовник має право ініціювати надсилання заявки на поставку товару, а не строк виконання поставки з моменту укладення договору.
Такий підхід надає Замовнику можливість гнучко планувати закупівлю відповідно до наявного фінансування, внутрішнього графіка робіт та з урахуванням найбільш зручного періоду для встановлення обладнання чи введення товару в експлуатацію. Це, своєю чергою, дозволяє мінімізувати незручності для споживачів послуг медичного реабілітаційного центру та забезпечити безперервність його роботи.
Таким чином, вказана умова не є дискримінаційною, а сформульована з урахуванням результатів ринкового аналізу та потреб Замовника.
Дата відповіді:
22.08.2025 16:32
Відповідь надана
Терміни
Номер:
108193f0b9754584a1526d17cee7c0c6
Дата опублікування:
19.08.2025 11:59
Опис:
Просимо розглянути терміни доставки з монтажем. Термін доставки який ви зазначили для таких конструкцій є неможливим.
середній термін виготовлення доставки та монтажу такого обсягу становить 2 місяці!
Відповідь:
Відповідь:
Розглянувши ваше звернення щодо продовження строку поставки товару, повідомляємо наступне.
Строк поставки товару, передбачений пунктом 6.7. проекту Договору, встановлено на рівні 15 календарних днів з дати надсилання заявки, виходячи з аналізу комерційних пропозицій, які були отримані під час підготовки до проведення закупівлі. Саме цей строк був визначений як найбільший серед запропонованих строків поставки, що надавали потенційні постачальники.
Крім того, встановлений строк відповідає інтересам Замовника, зокрема в частині забезпечення своєчасного виконання запланованих заходів, ефективного використання бюджетних коштів та мінімізації ризиків затримки постачання. Це є особливо важливим з урахуванням того, що придбання товару здійснюється з метою створення належних умов для осіб з інвалідністю, зокрема осіб, які пересуваються за допомогою крісел колісних, що вимагає оперативності у постачанні та введенні товару в експлуатацію.
Щодо зазначеного в електронній системі закупівель строку поставки «до 10.12.2025» повідомляємо, що цей строк означає кінцеву дату, до якої Замовник має право ініціювати надсилання заявки на поставку товару, а не строк виконання поставки з моменту укладення договору.
Такий підхід надає Замовнику можливість гнучко планувати закупівлю відповідно до наявного фінансування, внутрішнього графіка робіт та з урахуванням найбільш зручного періоду для встановлення обладнання чи введення товару в експлуатацію. Це, своєю чергою, дозволяє мінімізувати незручності для споживачів послуг медичного реабілітаційного центру та забезпечити безперервність його роботи.
Таким чином, вказана умова не є дискримінаційною, а сформульована з урахуванням результатів ринкового аналізу та потреб Замовника.
Дата відповіді:
22.08.2025 16:32