• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-45233142-6 Ремонт доріг(Послуги з поточного ремонту доріг комунальної власності Петропавлівської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області по вулиці Благодатна селища Петропавлівка)

Завершена

73 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368.00 UAH
Період уточнення: 15.08.2025 15:46 - 21.08.2025 00:00
Відповідь надана

Некоректна інформація у додатку 4

Номер: 825f5eb759c144009a970fb1e641ea81
Дата опублікування: 20.08.2025 16:19
Опис: Шановний Замовнику, додаток 4 Тендерної документації зі змінами усіх тьох оголошених Вами закупівель містить ідентичний дефектний акт на Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 площею 64м2. Прошу вказати коректні види та обсяги робіт та внести зміни до додатку 4 Тендерної докумемнтації.
Відповідь: Замовником було розглянуто Ваше звернення, щодо видів та обсягів робіт (вулиця Благодатна) додаток 4 Тендерної документації зі змінами від 19.08.2025р. Повідомляємо наступне: у даній закупівлі в дефектному акті зазначена вірна інформація щодо ямкового ремонту асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2- площею 64м2.
Дата відповіді: 21.08.2025 14:47
Відповідь надана

Корупційні зловживання уповноваженої особи в інтересах ФОП «ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ»

Номер: 03d79eea549642079ba8afccb77abddc
Дата опублікування: 18.08.2025 19:56
Опис: Шановна уповноважена особа Петропавлівської селищної ради, Корх Вікторія Григорівна, прошу не порушувати принцип п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону, не зловживати своїм службовим становищем та припинити корупційні дії в інтересах учасника ФОП «ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ». Прошу уважно ознайомитися з викладеними в попередніх зверненнях порушеннями в вимогах Тендерної документації та усунути їх. За порушення вимог Закону щодо складання і затвердження вимог Тендерної документації закупівлі відповідальність несете особисто Ви, Вікторія Григорівна, як уповноважена особа Замовника. Причому як адміністративну, так і кримінальну.
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення. Повідомляємо наступне: Щодо звинувачень у корупційних діях. Замовник категорично відхиляє твердження про зловживання службовим становищем чи корупційні дії в інтересах будь-якого учасника. Усі дії уповноваженої особи Петропавлівської селищної ради здійснюються виключно в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (зі змінами). Щодо складання тендерної документації. Тендерна документація сформована у відповідності до вимог законодавства та з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація, об’єктивне та неупереджене визначення переможця, відкритість і прозорість усіх процедур. Щодо відповідальності уповноваженої особи. Уповноважена особа діє в рамках покладених на неї обов’язків та несе відповідальність відповідно до законодавства. Замовник підкреслює, що будь-які необґрунтовані звинувачення у корупційних діях є безпідставними. Щодо попередніх звернень. Усі Ваші зауваження були розглянуті по суті. У випадках, де було виявлено можливість неоднозначного тлумачення вимог документації, Замовником вже повідомлено про готовність розглянути внесення змін з метою забезпечення максимальної прозорості та рівних умов участі. Замовник запевняє, що процедура закупівлі проводиться відкрито, неупереджено та у суворій відповідності до Закону. У разі якщо учасник вбачає у діях Замовника порушення законодавства, він має право скористатися механізмами оскарження, передбаченими статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 19.08.2025 10:10
Відповідь надана

Порушення вимог частини 3 статті 5 Закону щодо прихованої від учасників інформації, яка необхідна для підготовки пропозиції торгів та укладання договору

Номер: fd2152a20cad42c8a259e5b3d4bb8777
Дата опублікування: 16.08.2025 14:58
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 4 Тендерної документації встановлено вимогу: «Відвідування об'єкта. Учасник має відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів послуг згідно предмету закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції торгів та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». Доводжу до Вашого відома, що Тендерна документація на закупівлю складена з порушеннями вимог закону, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – «Закон»). Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Тобто Закон зобов’язує Замовника надати у складі тендерної документації всю вичерпну інформацію про закупівлю для підготовки пропозиції торгів та укладання договору, а не вимагати відвідування об’єкту та надавати її лише конкретним учасникам, які відвідають та оглянуть об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів послуг. Крім того, зазначена вимога явно порушує принцип п. 6 частини 1 статті 5 Закону, яким передбачено запобігання корупційним діям і зловживанням, адже Замовник може не надати учаснику, який йому «не потрібний», «не зручний» і т.п. інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції торгів та укладання договору, а надати її виключно заздалегідь обраному Замовнику учаснику, про якого ми усі знаємо. Вами надано в Додатку 4 Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі. Чи є ще якась інформація, яка необхідна учасникам для підготовки пропозиції торгів та укладання договору, яку Замовник приховує від усіх учасників та може повідомити її тільки особисто при огляді об’єкту? Прошу уповноважену особу Петропавлівської селищної ради Корх Вікторію Григорівну не порушувати вимоги частини 3 статті 5 Закону, та надати у складі тендерної документації ту приховану інформацію, яку ви бажаєте надавати особисто при огляді об’єкту. Нагадую, що статею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за тендерну документацію, складену не у відповідності із вимогами закону.
Відповідь: З метою усунення неоднозначного трактування та забезпечення рівних умов для всіх учасників, Замовником буде розглянуто внесення змін до тендерної документації, шляхом уточнення вимоги Тендерної документації
Дата відповіді: 19.08.2025 10:08
Відповідь надана

Порушення вимог частин 1 та 4 статті 5; частини 4 статті 22 Закону щодо договору оренди складських приміщень на території Петропавлівської селищної ради

Номер: 4c04c4860460410ca7016772fe76c163
Дата опублікування: 16.08.2025 14:55
Опис: Шановний Замовнику, додаток 4 Тендерної документації містить вимогу «Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для надання послуг, шляхом укладання договорів оренди складських приміщень на території Петропавлівської селищної ради». В моєму розумінні вимога складена так, що у складі пропозиції учасник зобов’язаний надати відповідний договір. Доводжу до Вашого відома, що Тендерна документація на закупівлю складена з порушеннями вимог закону, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – «Закон»). Зокрема, вимога подання у складі пропозиції договору оренди складських приміщень на території Петропавлівської селищної ради є такою, що суперечить вимогам, які встановлені частиною 1 статті 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлюючи дану дискримінаційну вимогу, Замовник діє виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі у закупівлі виключно суб'єктів господарювання, які орендують складське приміщення на території Петропавлівської сільської ради на момент участі у закупівлі. Необґрунтовано вимагати у учасника наявність орендованого складського приміщення для участі у закупівлі, оскільки участь у закупівлі не гарантує перемогу в ній. Факт подання пропозиції учасником не свідчить про те, що учасник гарантовано буде надавати послуги Замовнику і йому знадобиться це приміщення. Замовник має право зазначити, що Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, а яким чином і де буде це робити Учасник, Замовник не має права вирішувати. Крім того, що має зберігати Учасник у орендованому складському приміщенні на думку Замовника? Гарячі асфальтобетонні суміші? Чи асфальтоукладач і подібну будівельну техніку, для якої якщо і потрібно приміщення, то явно не складське. Зазначена техніка може вільно зберігатися на будь-якій відритій площадці, навіть на самому об’єкті з дотриманням Правил дорожнього руху. Крім того, дана вимога є не лише необґрунтованою, а й абсурдною, оскільки Замовник, «дбаючи» про збереження матеріалів, інструментів та обладнання учасника, обмежує можливість участі у закупівлі учасників, які мають власні складські приміщення на території Петропавлівської сільської ради, а не орендовані. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаю увагу, що аналогічна дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ. На сайті АМКУ розміщено велику кількість рішень на користь Учасника з даного питання, просимо ознайомитися як приклад: від 08.11.2024 №18100-р/пк-пз. Прошу привести Тендерну документацію у відповідність до вимог частин 1 та 4 статті 5; частини 4 статті 22 Закону та внести відповідні зміни, шляхом виключення з Тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо надання учасником у складі пропозиції договору оренди складських приміщень на території Петропавлівської сільської ради, або довідки/листа згоди учасника орендувати складське приміщення на території Петропавлівської сільської ради для збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для надання послуг після перемоги у закупівлі. Нагадую уповноваженій особі Петропавлівської селищної ради Корх Вікторії Григорівні, що статею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за тендерну документацію, складену не у відповідності із вимогами закону.
Відповідь: З метою усунення неоднозначного трактування та забезпечення рівних умов для всіх учасників, Замовником буде розглянуто внесення змін до тендерної документації, шляхом уточнення вимоги у Додатку 4
Дата відповіді: 19.08.2025 10:07
Відповідь надана

Порушення вимог частин 1 та 4 статті 5; частини 4 статті 22 Закону щодо акту огляду об’єкта

Номер: 06d42d40bed74f828e2c54c71dfc08cd
Дата опублікування: 16.08.2025 14:51
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 4 Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник надає акт огляду об’єкта, підписаний Учасником та Замовником, щодо згоди на фактичний об’єм послуг з поточного ремонту (Додаток 10 до тендерної документації)»; Також у Додатку 10 Тендерної документації приведено саму форму акту огляду об’єкту з вимогою «Інформуємо про те, що _______ (назва учасника, юридична адреса, уповноважена особа), здійснив огляд об'єкту Замовника перед подачею пропозиції з метою встановлення фактичних обсягів і видів робіт». Шановний Замовнику, доводжу до Вашого відома, що Тендерна документація на закупівлю складена Вами з порушеннями вимог Закону, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – «Закон»). Зокрема, вимога попереднього огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені частиною 1 статті 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в закупівлі необхідно отримувати Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель, закріплені в частині 1 статті 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводжу до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Вами надано в Додатку 4 дефектний акт та місце надання послуг. Для нас, як учасника, наданої інформації достатньо і необхідності огляду об’єкту немає. А якщо вона і є, то ми можемо самі, без участі Замовника, у будь-який час зручний для нас час оглянути стан існуючого покриття дороги по вул. Благодатна селища Петропавлівка Синельниківського району Дніпропетровської області. Прошу привести Тендерну документацію у відповідність до вимог частин 1 та 4 статті 5; частини 4 статті 22 Закону та внести відповідні зміни, шляхом виключення з Тендерної документації дискримінаційної вимоги щодо надання учасником акту огляду об’єкта. Нагадую уповноваженій особі Петропавлівської селищної ради Корх Вікторії Григорівні, що статею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за тендерну документацію, складену не у відповідності із вимогами закону.
Відповідь: Замовником було уважно розглянуто Ваше звернення щодо вимоги Додатку 4 та Додатку 10 тендерної документації стосовно обов’язкового подання Акту огляду об’єкта. Повідомляємо наступне: Тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами). Усі вимоги мають на меті забезпечення належного та якісного виконання робіт за предметом закупівлі. Вимога щодо огляду об’єкта передбачена з огляду на особливості виконання робіт з поточного ремонту. Замовник вважає, що попередній огляд забезпечує більш якісне складання тендерної пропозиції та реалістичне визначення учасниками фактичних обсягів робіт, що у свою чергу дозволяє уникнути ризиків у процесі виконання договору. Замовник не має на меті створювати будь-які обмеження для учасників чи порушувати принципи, закріплені у статті 5 Закону. .
Дата відповіді: 19.08.2025 10:02
Відповідь надана

Порушення вимог абзацу 10 п. 28 Особливостей, п. 3 та п. 6 частини 1 статті 5 Закону

Номер: 126971dc65624affbd363c903edf42ef
Дата опублікування: 16.08.2025 14:39
Опис: Шановний Замовнику, доводжу до Вашого відома, що Тендерна документація на закупівлю складена з порушеннями вимог закону, а саме Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами)» (надалі – «Особливості»). Згідно вимог абзацу 10 п. 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції містить лише загальні посилання на інші розділи Тендерної документації та не містить чітко визначеного переліку документів, які подаються учасником. Наприклад, у п. 8 Додатку 1 зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». Додаток № 4 викладений на 4 аркушах та містить безліч необґрунтованих вимог «надати довідку про те, що надано довідку про надання листа». Стосовно лише асфальтобетонного заводу потрібно надати чотири довідки/листи: 1. довідку в довільній формі про наявність власного чи орендованого асфальтобетонного заводу (стаціонарного чи орендованого); 2. довідку в довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у Виробника; 3. Гарантійний лист від Виробника (постачальника) асфальтобетонних сумішей із зазначенням обсягів поставки протягом строку надання послуг; 4. Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В 2.7-119:2011, про що учасник надає довідку в довільній формі. А фактично текст Додатку № 4 складений так, що на кожен його абзац Замовник ніби вимагає надати довідку чи якийсь інший документ. Наприклад, Додаток № 4 містить вимогу: «Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів , інструментів, обладнання, необхідного для надання послуг, шляхом укладання договорів оренди складських приміщень на території Петропавлівської селищної ради». Що означає дана вимога? Учасник зобов’язаний надати довідку/лист з погодженням на зазначену вимогу, чи надати відповідний договір? Вважаю, що Замовником зумисно складено Тендерну документацію з порушенням вимог абзацу 10 п. 28 Особливостей з метою ввести учасника в оману і зробити так, щоб він якусь довідку не подав. Цим самим Замовник порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, закріплений п. 3 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015. Крім того, складається враження, що Замовник порушує ще й принцип, передбачений п. 6 частини 1 статті 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням, адже в цілому тендерна документація складена під конкретного, відомого нам учасника, але про це пізніше. Враховуючи вищевикладене, прошу уповноважену особу Петропавлівської селищної ради Корх Вікторію Григорівну не порушувати п. 3 та п. 6 частини 1 статті 5 Закону, привести Тендерну документації у відповідність до вимог абзацу 10 п. 28 Особливостей (адже статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за тендерну документацію, складену не у відповідності із вимогами закону) шляхом надання у складі Тендерної документації додатку з однозначним, конкретним і вичерпним переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Замовник, розглянувши Ваше звернення, повідомляє наступне: Тендерна документація була розроблена та оприлюднена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). При її складанні Замовник керувався принципами відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції. Додатки до тендерної документації, у тому числі Додаток № 1 та Додаток № 4, містять конкретний перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам до предмета закупівлі. Посилання на інші додатки у тексті є способом структурування та уникнення дублювання, що не суперечить вимогам законодавства. Вимоги, викладені у Додатку № 4, спрямовані виключно на підтвердження наявності у учасника необхідних ресурсів для належного виконання предмета закупівлі. Формулювання «довідка у довільній формі» означає, що учасник має право самостійно обрати форму документа, яким він підтвердить відповідність зазначеним умовам. Замовник не встановлює зайвих чи дискримінаційних вимог. Щодо окремих прикладів (наявність асфальтобетонного заводу, гарантійні листи від виробників, вимога про збереження матеріалів тощо) повідомляємо, що такі умови визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі та необхідності забезпечення безперебійного та якісного надання послуг. Вони жодним чином не спрямовані на обмеження конкуренції чи створення переваг для окремих учасників. Замовником не було допущено порушень вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей. Тендерна документація містить чітко визначені вимоги та відповідні переліки, оформлені у вигляді додатків. При цьому жодних намірів ввести учасників в оману Замовник не мав. Разом з тим, у разі виникнення неоднозначного тлумачення певних положень, учасник має право звертатися за роз’ясненнями, і Замовник надаватиме їх у межах строків, визначених законодавством.
Дата відповіді: 19.08.2025 09:58