• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015 50110000-9)

Завершена

399 938.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 999.69 UAH
Період уточнення: 15.08.2025 16:40 - 20.08.2025 00:00
Відповідь надана

викласти ворд документи, чи зняти паролі з документів, аби можливо було підготувати пропозицію.

Номер: f4f97da5f24a456891aa2693c10e2e49
Дата опублікування: 19.08.2025 23:33
Опис: Доброго дня, просимо викласти документацію в ворд форматі, оскільки файли в пдф заблоковані, лише форма для читання. з метою, аби не тільки ФОП "ПРАВДИВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" підготувала документи, що є стабільним переможцем останніх закупівель одна з однієї , просимо іншим учасникам також надати змогу прийняти участь, а саме викласти документи в робочому форматі, водр. дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання повідомляємо, що законодавство про публічні закупівлі не містить конкретних вимог до формату розширення файлів, у яких повинна бути створена тендерна документація Замовником, та не зобов’язує використовувати конкретний тип розширення файлів під час оприлюднення тендерної документації, зокрема TXT, RTF, ODT, DOC(X), PDF. Відповідно до пункту 15 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”, обов’язок Замовника щодо розміщення інформації у машинозчитувальному форматі стосується публікації договору про закупівлю, а також додатків до договору та додаткових угод, зазначених в абзаці другому частини першої статті 41 Закону “Про публічні закупівлі”. Окрім того, згідно офіційних роз’яснень ДП «Прозорро» (Інфобокс Prozorro) https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-u-mashinozchituvalnogo-formatu-publikaciji-dokumentiv, до машинозчитувального формату відноситься pdf, що був перетворений з word.
Дата відповіді: 22.08.2025 22:56
Відповідь надана

штучні перешкоди в тендерній документації- встановлено пароль на ТД

Номер: 9c58d1c3014a46278d9c2000b90a6453
Дата опублікування: 19.08.2025 23:17
Опис: Доброго дня, вся тендерна документація збережена в pdf форматі з блокуванням в конвертацію word. просимо надати пароль, який Ви встановили на документі.Дане необхідно для можливості підготувати тендерну пропозицію, аби не перенабирати всі тексти вручну. чекажмо на пароль до документа, аби мати змогу БЕЗ ШТУЧНИХ ПЕРЕШКОД надати і підготувати пропозицію . Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання повідомляємо, що законодавство про публічні закупівлі не містить конкретних вимог до формату розширення файлів, у яких повинна бути створена тендерна документація Замовником, та не зобов’язує використовувати конкретний тип розширення файлів під час оприлюднення тендерної документації, зокрема TXT, RTF, ODT, DOC(X), PDF. Відповідно до пункту 15 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”, обов’язок Замовника щодо розміщення інформації у машинозчитувальному форматі стосується публікації договору про закупівлю, а також додатків до договору та додаткових угод, зазначених в абзаці другому частини першої статті 41 Закону “Про публічні закупівлі”. Окрім того, згідно офіційних роз’яснень ДП «Прозорро» (Інфобокс Prozorro) https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-u-mashinozchituvalnogo-formatu-publikaciji-dokumentiv, до машинозчитувального формату відноситься pdf, що був перетворений з word.
Дата відповіді: 22.08.2025 22:56
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: f9febb62f7c34f46baeeb7c9939e43d5
Дата опублікування: 18.08.2025 09:48
Опис: Шановний Замовнику, у переліку районів м. Києва, де повінна розташавана СТО Учасника відсутній Солом'янський район. Вважаємо, що він не знаходиться найбільш видаленим серед перелічиних районів правобережжя Києва. Вимагаємо долучити Солом'янський р-н до переліку можливих розташувань СТО Учасників, у противному випадку будемо змушені звернутися до Органу обжалування, а саме до АМКУ за дискримінаційною ознакою проведення закупівлі, що обмежує проведення конкурентної та прозорої закупівлі. Дякую за розуміння.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання повідомляємо, що вказаний перелік районів розташування СТО, встановлений замовником з урахуванням місць дислокації службового транспорту, та з метою зменшення витрат на паливно-мастильні матеріали під час руху до місця надання послуг. Тому замовник, як суб’єкт закупівель, що наділений правом встановлення вимог до предмету закупівлі, вважає обґрунтованим визначений перелік районів м. Києва, де може бути розташована СТО Учасника
Дата відповіді: 21.08.2025 22:04