-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 3 робочих дні
460 574.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 302.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 302.87 UAH
Період уточнення:
14.08.2025 17:42 - 12.09.2025 00:00
Відповідь надана
доступ
Номер:
eefee1729f404d128921852b5cd97e47
Дата опублікування:
10.09.2025 23:44
Опис:
Надати лист – гарантію про зобов’язання Учасника надання прав віддаленого доступу через мережу Інтернет до системи моніторингу для перегляду інформації стосовно переміщення транспорту реагування. Ви що не розумієте, що охоронна структура має багато клієнтів. які виведені на пульт реагування і інформація стосовно переміщення транспорту раегування є конфіденційною? Навіщо вам слідкувати за рухом транспорту реагування? Приймаючи участь у тендері ми беремо на себе обов'язок прибути протягом 10 хвилин. Навіщо вам моніторити рух наших авто? Читаючи далі ваші вимоги, виникає припущення що або закупівля прописана під конкретну фірму, або ваша УО взагалі не знайома з ЗУ "Про публічні закупівлі", адже її тендерка - збірник дискримінаційних вимог, не інакше.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога щодо надання віддаленого доступу до системи моніторингу транспорту стосується виключно транспортних засобів, задіяних у виконанні договору з Замовником, та є необхідною для контролю дотримання часу реагування, передбаченого умовами закупівлі.
Це не є порушенням конфіденційності, оскільки доступ не поширюється на інші об'єкти чи клієнтів охоронної структури. Вимога є пропорційною, законною та обґрунтованою. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
12.09.2025 20:15
Відповідь надана
перевірки
Номер:
70dcca4e49a742c2887915a01c7c8928
Дата опублікування:
10.09.2025 23:38
Опис:
Учасник надає лист-підтвердження про надання гарантії замовнику щодо можливості здійснення, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 2-ві одиниці) та перевірка часу та одночасного прибуття не менше двох груп швидкого реагування не більше 10 хв. з моменту виклику.
повідомляємо, що такого роду перевірки не є предметом закупівлі. В свою чергу, це по-факту є хибними викликами, що спричиняють додаткові фінансові навантаження на учасника. Вимиагаємо внести зміни до ТД та виключити цю безглузду вимогу.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення стосовно вимоги тендерної документації про надання учасником гарантії щодо можливості здійснення Замовником не більше 2-х разів на місяць контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 2-ві одиниці) та перевірка часу та одночасного прибуття не менше двох груп швидкого реагування не більше 10 хв. з моменту виклику, повідомляємо наступне.
Зазначена вимога не є дискримінаційною та не виходить за межі предмета закупівлі. Навпаки, вона спрямована на забезпечення належного рівня якості надання охоронних послуг та є частиною організаційних заходів контролю з боку Замовника за якісним наданням послуг.
Контрольні перевірки реагування — це стандартна та розповсюджена практика у сфері охоронних послуг, яка дозволяє замовнику:
• об’єктивно перевірити технічну та кадрову готовність виконавця до оперативного реагування,
• запобігти неналежному виконанню договору,
• контролювати дотримання заявлених у тендерній пропозиції строків прибуття ГШР.
Враховуючи викладене, вимога про надання гарантії щодо можливості проведення контрольних перевірок реагування залишається чинною, як така, що відповідає предмету закупівлі, не суперечить законодавству та забезпечує належне виконання майбутнього договору.
Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
12.09.2025 19:54
Відповідь надана
металодетектори
Номер:
864b124aef384970b535440c1b089239
Дата опублікування:
10.09.2025 23:35
Опис:
Наявність у охоронної структури ручних металодетекторів не передбачена ліцензійними умовами. Вимагаємо внести зміни до ТД
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги тендерної документації стосовно наявності в охоронної структури ручних металодетекторів повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у межах процедури закупівлі замовник, згідно пунктом частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Враховуючи специфіку об’єкта охорони та необхідність забезпечення ефективного контролю за недопущенням пронесення заборонених предметів на територію навчального корпусу та гуртожитку, вимога щодо наявності ручних металодетекторів є цілком обґрунтованою, технічно доцільною та такою, що відповідає потребам замовника у безпечному виконанні охоронних заходів.
Зазначена вимога не порушує принципу недискримінації учасників та не суперечить нормам чинного законодавства. Крім того, вона не є надмірною, оскільки сучасні охоронні структури, що реально здійснюють охоронну діяльність, зазвичай мають у своєму арсеналі мінімальний набір спецзасобів для забезпечення стандартних заходів безпеки, включно з ручними металодетекторами.
У зв’язку з цим повідомляємо, що підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
12.09.2025 19:48
Відповідь надана
зброя
Номер:
03b0afac4db54892a9fba8c5e23df230
Дата опублікування:
10.09.2025 23:34
Опис:
Ваша ТД містить суперечності сама собі. Ви вимагаєте наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА БАЛАНСІ ПІДПРИЄМСТВА), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 2 –ох одиниць). Про яке підприємство йде мова? Про учасника? Якщо так - то ви дозволяєте залучати субпідрядників, якими можуть бути групи реагування інших охоронних структур. В такому випадку пристрої для відстрілу перебуватимуть на балансі не учасника, а саме на балансі субпідрядника. Просимо пояснити, чи буде вами враховано як відповідність, якщо учасник надасть інормацію про залучення груп реагування субпідрядника, охоронники якого будуть озброєні пристроями, що перебуватимуть на балансі ПІДПРИЄМСТВА-субпідрядника?
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення стосовно вимоги щодо наявності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них, повідомляємо наступне.
У тендерній документації дійсно зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність відповідних пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них, які перебувають на балансі підприємства в кількості, достатній для забезпечення груп швидкого реагування, що будуть залучені до виконання договору (не менше 2-х одиниць).
При цьому під словом "підприємство" мається на увазі в першу чергу учасник процедури закупівлі, оскільки він є стороною, яка бере на себе зобов’язання щодо виконання договору.
Разом з тим, у випадку, якщо учасник планує залучення субпідрядників (у тому числі — для забезпечення груп швидкого реагування), така модель є допустимою відповідно до чинного законодавства та умов тендерної документації, адже згідно статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, у разі залучення субпідрядника, умова щодо наявності зазначених спецзасобів буде вважатися виконаною, якщо вони перебувають на балансі саме субпідрядної охоронної структури, яка фактично здійснюватиме реагування відповідно до умов договору.
Водночас зауважуємо, що відповідальність за якість, своєчасність і повноту виконання зобов’язань за договором несе учасник, незалежно від факту залучення субпідрядника.
Дата відповіді:
12.09.2025 19:44
Відповідь надана
чисельність працівників
Номер:
717ee079a3b3470ba04744a3a25b1f4c
Дата опублікування:
10.09.2025 23:27
Опис:
Шановний замовнику! Ви вимагаєте надати підтверджуючі документи, що середньооблікова кількість штатних працівників в учасника за 2024 рік становила не менше необхідної кількості працівників, необхідних для виконання умов договору, а саме об’єднаний податковий розрахунок (ПДФО + військовий збір + ЄСВ) із персональними даними у додатку 4ДФ та ЄСВ-частиною в додатку 1). Сьогодні - вересень місяць 2025 року. Вимагаємо надати пояснення, яке відношення має середньооблікова чисельність працівників у 2024 році до предмету даної закупівлі. Ви і ми розуміємо, що ця вимога є дискримінаційною і не має жодного логічного пояснення. Вам подобається коли ваші закупівлі оскаржують і затягується час? Якщо так - до зустрічі в АМКУ
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення стосовно вимоги щодо підтвердження середньооблікової кількості штатних працівників за 2024 рік повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З урахуванням специфіки предмета закупівлі, який передбачає надання охоронних послуг у значному обсязі та у певні строки, Замовником обґрунтовано передбачено необхідність підтвердження того, що учасник має достатній кадровий ресурс, здатний забезпечити виконання договору.
Зокрема, вимога щодо надання об'єднаного податкового розрахунку (з додатками 1 та 4ДФ) за 2024 рік є способом об’єктивної перевірки середньооблікової чисельності працівників у динаміці за звітний рік. Це дозволяє оцінити стабільність кадрового складу та підтвердити, що учасник реально здійснює господарську діяльність з необхідною кількістю працівників, а не формує її штучно перед тендером.
У зв’язку з цим підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
12.09.2025 19:29
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
abf277488a7643d3bab51be1994fed09
Дата опублікування:
10.09.2025 23:23
Опис:
шановний замовнику, відповідно до умов вашої тендерної документації, учасник повинен надати копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні, з присвоєнням робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку. Доводимо до вашого відома, що ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає такий кваліфікаційний критерій, як...наявність працівників відповідної кваліфікації... Кваліфікація працівників визначається ОТРИМАНОЮ освітою, а не фактом перебування на начанні. Саме по собі проходження навчання без отримання документа про його успішне завершення не може бути враховано замовником як достатнє підтвердження кваліфікації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, оскільки її вимога не узгоджується з нормами чинного законодавства України. Ви не можете враховувати лише факт навчання охоронників, без успішного складання заліків/іспитів та отримання свідоцтва встановленого зразка. Якщо ви вже встановили цей каліфікаційний критерій - то пропишіть його так, щоб формулювання відповідало законодавству. В інакшому випадку складається враження - що ви проводите закупівлю під конкретну структуру, яка не має в штаті охоронників 3 категорії, а має таких, які наразі навчаються. Ви повинні розуміти, що якщо переможець закупівлі подасть не свідоцтва, а саме довідку про проходження навчання, то одразу буде видно, що тендерка прописана саме під нього. Чекаємо на відповідну реакцію і уважно слідкуємо за перебігом закупівлі. До зустрічі на аукціоні!
Відповідь:
Шановний(а) учаснику!
Розглянувши Ваше звернення щодо формулювання кваліфікаційного критерію в тендерній документації, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому не конкретизується, що кваліфікація працівника повинна визначатися тільки освітою.
З метою дотримання принципу пропорційності та забезпечення конкуренції серед потенційних учасників, у тендерній документації було передбачено можливість подання:
• або копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання,
• або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні,
що передбачають присвоєння робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку
Звертаємо увагу, що надання можливості подати довідку про навчання не є дискримінаційною умовою, оскільки не створює переваг для жодного з учасників, а навпаки – забезпечує ширше коло потенційних учасників, які здійснюють підготовку персоналу відповідно до вимог законодавства.
Таким чином, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
12.09.2025 19:22