• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

58005 - Стент сечовідний полімерний; 58005 - Стент сечовідний полімерний; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 58005 - Стент сечовідний полімерний; 58005 - Стент сечовідний полімерний; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 13839 - Урологічний трансуретральний катетер-стилет; 46685 - Гнучкі щипці для видалення каменів до ендоскопа одноразового застосування; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 44333 - Кошик для видалення каменів із сечового міхура одноразового використання; 44333 - Кошик для видалення каменів із сечового міхура одноразового використання; 44333 - Кошик для видалення каменів із сечового міхура одноразового використання; 44333 - Кошик для видалення каменів із сечового міхура одноразового використання; 10735 - Нефростомічний катетер; 10735 - Нефростомічний катетер; 10735 - Нефростомічний катетер; 61503 - Голка для введення нефростомічного катетера; 34924 - Катетер дренажний надлобковий; 10406 - Набір для промивання сечового міхура; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 – Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 61875 – Електрод електрохірургічний ендоскопічний монополярний; 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний

Торги не відбулися

2 561 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 807.50 UAH
Період уточнення: 14.08.2025 15:51 - 21.08.2025 00:00
Відповідь надана

послуги консультанта

Номер: e0436d91c30744c7ac5ff8620c1882a7
Дата опублікування: 20.08.2025 14:40
Опис: У відповідності до Бюджетного кодексу України розпорядники беруть бюджетні зобов’язання і здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Зобов’язання, взяті без відповідних асигнувань або з перевищенням повноважень — недійсні. Просимо надати відповідь на запитання Чи передбачена закупівля юридично-консультаційних послуг Вами як Замовником для цієї закупівлі? Чи встановлена ціна цих послуг у розмірі 17500 гривень? Якщо так, то прохання надати копії відповідних документів. Чи відповідають додаткові бюджетні витрати на придбання послуги принципам максимальної економії та ефективності. якими Замовник повинен керуватися (стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на те, що у Вас є уповноважені особи, які несуть персональну відповідальність за умови проведення тендеру. Якщо на всі відповіді у вас відповідь "так", то оплату послуг може зробити Замовник без залучення третіх осіб, а вказана вимога повинна бути вилучена з тексту ТД.
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України "можуть" покладатися (за його згодою) витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити, також вказана норма визначена в ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", була визначена в ЗУ "Про здійснення державних закупівель". Оплата послуг консультанта не передбачає будь якого документального підтвердження від Учасників торгів, тому не порушує його права. Вказана вимога жодним чинном не порушує принципи проведення закупівель, що визначені в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" так як оплата Учасником-переможцем вказаних послуг навпаки надасть Замовнику можливість економії, а також отримання фахової допомоги у сфері здійснення публічних закупівель. Замовник має договір із Консультантом з яким Учасник зможе ознайомитися у випадку його перемоги.
Дата відповіді: 21.08.2025 15:38
Відповідь надана

послуги консультанта 2

Номер: 197d0d0a7abf4a289b915f0172c9b6d0
Дата опублікування: 18.08.2025 14:40
Опис: Ваші відповіді не є фаховими, а є відверто маніпулятивними, які створюють ілюзію законності. 1) тендер UA-2019-04-11-003343-a - торги скасовані на вимогу АМКУ.. Ваше підстава правомірності не підтверджується; 2) рішення суду у справі 916/62/13 ґрунтувалося на старому законі Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010 р., який ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ, тому не може застосовуватися до існуючих правовідносин. 3) Щодо права замовника із Закону "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.). Конструкція цієї норми ЧІТКО зазначає , що ІНША ІНФОРМАЦІЯ може бути в ТД якщо Є така ВИМОГА ЗАКОНОДАВСТВА на про це. норми ЦК не регулюють умови проведення закупівель (ч.2. ст.1 ГКУ "До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом.) Ви не відповіли , тому питання повторно: 1. Яка норма законодавства про публічні закупівлі ВИМАГАЄ включати оплату послуг консультанта в текст тендерної пропозиції? (не повторюйтеся з переліком статей ЦК, ГК, Конституції і всіх інших загальних норм права, які не пов'язані ). 4) Частиною 1 ст. 528 ЦКУ (на яку Ви посилаєтесь) встановлено, що виконання обов'язку може бути покладено боржником на іншу особу, якщо з умов договору, вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства або суті зобов'язання не випливає обов'язок боржника виконати зобов'язання особисто. Для застосування цього пункту Ви як Замовник повинні бути боржником на суму 17 500 гривень перед вашим кредитором, а покладення обов’язку сплати боргу на третю особу повинно бути передбачено у цьому договору. Частиною 1 ст. 636 (на яку Ви посилаєтесь) встановлено, що договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Конструкція цієї статті передбачає наявність невизначеної особи, але яка є КРЕДИТОРОМ (!!!) по відношенню до боржника. Тобто Ви як Змовник можете сплатити вартість послуг будь-якій особі, яка встановлена чи не встановлена договором надання послуг. Тому посилання на цю статтю не надає Вам правових підстав для включення оспорюваних вимог до змісту Вашої ТД. Невизначеним може бути кредитор, а не боржник. Для цього просимо надати відповідь на такі запитання: 2. Чи є у Вас як замовника підтверджуючі документи із заборгованості на суму 17 500 гривень щодо отриманих послуг за цією закупівлею? Якщо так, то прохання надати. 3. Чи передбачено відповідним договором покладення обов’язку на конкретного суб’єкта господарювання? Адже конструкція цієї норми права передбачає делегування свого обов’язку боржником конкретній встановленій особі, а не невизначеній особі. 4. Чи передбачена цим договором умова, викладена у п.2 цієї статті 528 ЦКУ: «2. У разі невиконання або неналежного виконання обов'язку боржника іншою особою цей обов'язок боржник повинен виконати сам.»? Якщо так, то просимо надати відповідну копію такого договору, з такою умовою.
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України "можуть" покладатися (за його згодою) витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити, також вказана норма визначена в ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", була визначена в ЗУ "Про здійснення державних закупівель". Оплата послуг консультанта не передбачає будь якого документального підтвердження від Учасників торгів, тому не порушує його права. Вказана вимога жодним чинном не порушує принципи проведення закупівель, що визначені в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" так як оплата Учасником-переможцем вказаних послуг навпаки надасть Замовнику можливість економії, а також отримання фахової допомоги у сфері здійснення публічних закупівель. Замовник має договір із Консультантом з яким Учасник зможе ознайомитися у випадку його перемоги.
Дата відповіді: 21.08.2025 15:38
Відповідь надана

послуги консультанта

Номер: 7a1817f322e84e6ea521df02f7046821
Дата опублікування: 15.08.2025 14:49
Опис: Добрий день. з тексту вашої тендерної документації: "5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17500,00 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України)." Запитання нижче. Процедура закупівель регулюється спеціальними нормами права, які мають перевагу над загальними положеннями законодавства в тій частині. що не суперечать йому (Див. рішення Верховного Суду України (КГС) та , де чітко розкривається застосування принципу: «lex specialis derogat generali» — тобто спеціальні норми мають перевагу над загальними. ((справа № 918/907/22 та № 916/2550/22). Пунктом 31 частини першу статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що: тендерна документація - документація щодо УМОВ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Процедура закупівлі закінчується етапом укладання договору. У Вашій ТД не вказано жодним чином на якому етапі здійснюється вимога оплати за юридично-консультаційні послуги: до укладення договору з переможцем чи після. Якщо ця умова передбачає сплату після укладення договору, то вона не може бути у ТД! Остання, як відомо, не регулює відносини між переможцем і замовником після укладення договору. Ваша умова про оплату не пов’язана з УМОВАМИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ. Отже, зазначена умова не відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому повинна бути вилучена з ТД. Якщо Ви вважаєте інакше, прошу відповісти на запитання 1) Коли (до чи після укладення договору про закупівлю) підлягає сплаті вартість послуг 17 500,00 грн? 2) Якщо підлягає сплаті після проведення закупівлі, на якій правовій підставі спеціального законодавства (вкажіть стаття Закону "Про публічні закупівлі" чи Особливостей) ця умова передбачена у закупівлі? Вказані умови не уточнюють хто є Консультантом. Ця умова також не відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому повинна бути вилучена з ТД. Якщо Ви вважаєте інакше, прошу відповісти на 3) Хто є (назва фізичної особи, ФОП чи юридичної особи) КОНСУЛЬТАНТОМ, про якого йде мова у вказаній вимозі? Підтвердіть це документами. Ця умова не відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому повинна бути вилучена з ТД. АДЖЕ НИМ МОЖЕ БУТИ ОСОБА, ЯКА, НАПРИКЛАД, ЗНАХОДИТЬСЯ, ПІД САНКЦІЯМИ РНБО. Погодившись на цю умову оплати без належної інформації про отримувача коштів можуть бути складності у її виконанні. 4) Яку відповідальність несе переможець закупівлі за відмову оплатити ці послуги?
Відповідь: Пунктом 5.2.3. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 17500,00 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018. Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Більш того, правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги. Стосовно санкцій РНБО чи інших Санкцій повідомляємо Вас, що на сьогоднішній день перелік осіб чи організацій чи осіб які знаходяться під санкціями є у відкритому доступі, окрім того у випадку Вашої перемоги Ви можете ознайомитися із договором укладеним між Консультантом і Замовником, як зазначалося вище та перевірити бенефіціарів чи власників організації консультанта.
Дата відповіді: 18.08.2025 10:37