• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів, вивісок, табличок (конструкцій, об’єктів) за замовленнями

Торги відмінено

998 449.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 984.50 UAH
Період уточнення: 14.08.2025 11:28 - 31.08.2025 00:00
Відповідь надана

Внесення змін

Номер: d03b087942c14c2dbdf14f9187fc4b79
Дата опублікування: 15.08.2025 12:46
Опис: Шановний Замовнику Ваша відповідь це пряме знущання над Учасником!!!! Замість того щоб прописати чіткі умов, з чітким зазначенням кількості аналогічних договорів Ви навмисно відмовляєтесь внести відповідні зміни які ж самі підтверджуєте у відповідях на наші питання і Ваші відповіді не співпадають з тим, що прописано у Вашій тендерній документації.Тому ми Вас і просимо внести зміни та не порушувати принципи здійснення закупівель. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги тендерної документації викладені чітко та зрозуміло. На ваше питання замовником надано розгорнуту та конкретну відповідь, що не передбачає інших тлумачень. Внесення змін до тендерної документації за Вашою вимогою створить дискримінаційні умови для інших учасників. Також у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів є правом Замовника.
Дата відповіді: 15.08.2025 17:27
Відповідь надана

ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Номер: 77bdfe7ab54d4932a3eae682f0f032a8
Дата опублікування: 15.08.2025 09:36
Опис: Шановний Замовнику просимо Вас внести зміни до тендерної докуиаентації так як у Вас в умовах ззначено: -що учсаник повинен надати Довідку за формою наведеною нижче за підписом учасника процедури закупівлі/керівника учасника процедури закупівлі/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі з інформацією про виконання протягом 3 (трьох) останніх років аналогічнНИХ договорІВ (Ви вказали АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВІР у множині ) На наше питання о кількості аналогічних договорів які учасник поивнен надати у складі тендерної пропозиції Ви зазначили 1- н Аналогічний договір за останні три роки тому для виправлення стилістичного формулювання просимо Вас внести зміни до тендерної докуметації. Щоб було всім зрозуміло що Ви вимагаете надання " Інформації про виконання протягом 3 (трьох) останніх років аналогічного договору. Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до закупівлі. Замовником вже надано роз'яснення з цього питання. Окрім цього, у відповідності до тендерної документації, учасники можуть надати декілька аналогічних договорів. У разі якщо учасника буде дискваліфіковано з цієї підстави, він зможе її оскаржити, з огляду на надані роз'яснення
Дата відповіді: 15.08.2025 11:32
Відповідь надана

ЗАЛУЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ

Номер: bc63bc86a6e24df983e8b98ba5effea8
Дата опублікування: 14.08.2025 22:00
Опис: Якщо Учасник залучає для надання послуг осіб на підставі цивільно-правових договорів ТО ЯКІ САМЕ копій документів, що підтверджують стаж (досвід) виконання, надання такими особами відповідних послуг УЧАСНИК МОЖЕ НАДАТИ ??? НАПРИКЛАД ??? ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! ДЯКУЄМО!
Відповідь: У разі, якщо учасник має намір залучити до виконання договору інших осіб, які раніше виконували аналогічні роботи або надавали аналогічні послуги, учасник повинен надати документальне підтвердження їхнього досвіду. Такими документами можуть бути копії договорів, акти приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, листи-відгуки від замовників або інші належним чином оформлені докази. Якщо залучення таких осіб перебуває на стадії планування, вони обов’язково зазначаються в тендерній пропозиції як співвиконавці. Враховуючи, що договір цивільно-правового характеру є видом договору про надання послуг, участь співвиконавців повинна бути оформлена відповідно до вимог чинного законодавства України та умов тендерної документації. Співвиконавець може залучатись учасником на підставі договору цивільно-правового характеру, передбачених умовами договору про закупівлю. Співвиконавець не є стороною договору про закупівлю із замовником та діє виключно в межах повноважень, наданих йому учасником. Обсяг, строки та умови виконання робіт/надання послуг співвиконавцем визначаються у договорі між учасником та співвиконавцем. Всі документи повинні бути належним чином оформлені та містити реквізити, що дозволяють ідентифікувати співвиконавця, його досвід та обсяг робіт/послуг.
Дата відповіді: 15.08.2025 09:23
Відповідь надана

АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР

Номер: be7c74b8afd64c5d9e992fe15ea54360
Дата опублікування: 14.08.2025 21:56
Опис: Просимо пояснити учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ДОГОВОРИ ЗА 2023 ТА 2024 ТА 2025 ЗАГАЛОМ 3-ри ДОГОВОРИ ЗА КОЖНИЙ ПЕРЕРАХОВАНИЙ РІК ? так?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до вимог тендерної документації необхідно надати не менше одного аналогічного договору, який було виконано протягом останніх 3 років
Дата відповіді: 15.08.2025 08:45
Відповідь надана

КІЛЬКІСТЬ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ

Номер: e738e2580b34471aadad4710d2605031
Дата опублікування: 14.08.2025 21:53
Опис: Шановний Замовнику скільки учасник повинен у скалді тендерної пропозиції надати аналогічних Договорі - один який був виконаний протягом 3 (трьох) останніх років ???? або 3-ри аналогічні договори, які були виконані протягом 3 (трьох) останніх років??? З умов тендерної документації не зрозуміло яку саме кількість Договорів Ви вимагаєте надати. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до вимог тендерної документації необхідно надати не менше одного аналогічного договору, який було виконано протягом останніх 3 років
Дата відповіді: 15.08.2025 08:43