-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт спортивного майданчику та об’єктів благоустрою території Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151». Коригування
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
17 005 744.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 028.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 028.72 UAH
Період уточнення:
14.08.2025 10:47 - 29.08.2025 00:00
Відповідь надана
електрик
Номер:
69a8746067364b36a87f26c054bb6fa0
Дата опублікування:
22.08.2025 12:15
Опис:
В Додатку 7 в переліку робіт технічної специфікації немає електротехнічних робіт, навіщо тоді електрик?
Відповідь:
Доброго дня!
В Додатку 7 "Технічна специфікація" до тендерної документації є електротехнічні роботи, що потребують залучення електрика.
Дата відповіді:
25.08.2025 18:25
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
e9ed4f3fa6d043edab33d5565a395ae8
Дата опублікування:
18.08.2025 19:23
Опис:
Шановний замовник!
ТД вимагається:
«копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527).»
При більш детальним ознайомленням з цією вимогою вбачаємо, що вона є необгрунтовною, протиправною та такою що підлягає виключенню.
В організації медичних оглядів будь-який суб’єкт господарювання, а також і наша компанія керуємося наступними документами:
1.) ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ОХОРОНУ ПРАЦІ"
(1.4. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою:
- визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу;
- виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text
2.)Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій (НАКАЗ № 246 від 21.05.2007р.)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0846-07#Text
3.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі (ДНАОП 0.03-8.06-94)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0018-95#Text
У результаті проходження медичних оглядів ми отримуємо наступні документи:
1.)Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій «Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника»
2.)Психофізіологічна експертиза:
1. «Роботи на висоті,верхолазні роботи, верхолазні роботи, підйомом на висоту»
2. «Роботи по обслуговуванню діючої електроустановки напругою до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань, роботи під напругою в електроустановках до і вище 1000 В, роботи пов'язані з діючим енергетичним обладнанням»
3.)Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
4.)Ренген легень та серця або флюорографія
5.)Картка працівника, який підлягає попередньому (періодичниму) медичному огляду
Таким чином надання медичних книжок законодавством не передбачено.
Наказом же Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 передбачено, що: «1. Ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
2. Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.»
Підрядник за цією закупівлю буде виконувати будівельні роботи, і ця діяльність не відповідає вищезазначеним вимогам.
Тому просимо виключити ці вимоги з ТД
Відповідь:
Під час виконання робіт з капітального ремонту працівники підрядної організації (надалі – робітники) будуть знаходитися в приміщеннях, будуть відвідувати санвузол установи. Тобто, протягом дня робітники постійно будуть перетинатися і контактувати з працівниками установи, що може призвести до зараження працівників установи. Тому Замовник вважає за потрібне зазначити інформацію щодо обов’язкової наявності у працівників робітничих спеціальностей підрядної організації медичної книжки та медичної довідки за формами, встановленими нормами чинного законодавства України, бо зобов’язаний убезпечити працівників установи від ризику зараження хворобами, що можуть передаватись в тому числі повітряно-крапельним шляхом, включаючи гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, відсоток захворювання яким наразі значно збільшився. Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення. Вимога замовника закупівлі не є дискримінаційною, бо не потребує значних вкладень коштів та часу для проходження медичного огляду робітниками учасника, тобто, доступна до виконання усіма учасниками без будь-яких обмежень.
Дата відповіді:
21.08.2025 15:58
Відповідь надана
підтвердження аналогічного досвіду
Номер:
fd7d1262bb73428cae84ec9b1dfa687d
Дата опублікування:
18.08.2025 19:08
Опис:
Шановний замовник!
ТД передбачено:Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції учасником надається інформація та скановані копії відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва класом наслідків (відповідальності) об’єкта СС1/СС2/СС3, листа – відгуку від контрагенту та документу, який підтверджує клас наслідків об’єкта (проєктна документація чи дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, чи сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 2500,0 тис. грн та укладений не раніше 2020 року.
Наша компанія має договір з Міжнародною організацією з міграції і там вказано в предметі "Ремонт гуртожитку..." Сума договору в 5 разів більше очікуваної вартості закупівлі.Але ми не можемо надати:проєктна документація чи дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, чи сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо. Чи буде вважатись нас досвід аналогічним?
Відповідь:
Учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію в повному обсязі у відповідності до вимог замовника.
Дата відповіді:
21.08.2025 15:58
Відповідь надана
досвід
Номер:
9a844c9111b340c9a1e855bbca670cb7
Дата опублікування:
18.08.2025 19:05
Опис:
Шановний замовник! Документацією вимагається:Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції учасником надається інформація та скановані копії відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва класом наслідків (відповідальності) об’єкта СС1/СС2/СС3, листа – відгуку від контрагенту та документу, який підтверджує клас наслідків об’єкта (проєктна документація чи дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, чи сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 2500,0 тис. грн та укладений не раніше 2020 року.
Виникає питання: якщо вимагаєте будь-який клас наслідків відповідальності: СС1/СС2/СС3? Для чого тоді проєктна документація чи дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ.Просимо виключити цю вимогу, оскільки вона ні на що не впливає і ускладнює підготовку до тендеру
Відповідь:
У відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, зокрема, це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Нормами чинного законодавства з питань публічних закупівель не встановлено конкретний перелік документів, які мають/можуть вимагатись замовником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Замовником визначено вимоги та вказано в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», що не суперечить чинним нормам законодавства з питань публічних закупівель
Дата відповіді:
21.08.2025 15:58
Відповідь надана
Технічна частина
Номер:
6021a97aebed421697d273af3838e369
Дата опублікування:
18.08.2025 19:00
Опис:
Шановний замровник.П.15.додатку 4 передбачено:
Інша інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам відповідно до Додатку №
Матеріали, які будуть використовуватися при проведенні робіт, повинні мати належну якість, відповідати технічним вимогам їх використання та бути дозволені до використання в установах громадського призначення.
Надійність та якість робіт і змонтованих матеріальних ресурсів, досягнення показників щодо можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку повинні відповідати усім технологіям монтажу та умовам, передбаченим виробниками, вимогам нормативних актів чинного законодавства України, що ставляться до робіт такого характеру, а також вимогам Замовника.
Усі посилання у закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». У разі зазначення учасником в кошторисній документації будівельних матеріалів, виробів, конструкцій (далі – матеріали), що є еквівалентами, вказаним Замовником матеріалам, то такі матеріали учасника повинні мати рівноцінні або кращі технічні та якісні характеристики ніж матеріали, визначені Замовником.
Якщо учасник пропонує використання еквівалентних матеріалів, то технічні та якісні характеристики таких матеріалів учасника повинні мати відповідні показники не гірші, ніж матеріали замовника.
Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання робіт, не мають перевищувати середні по регіону.
Але не вказано який же це додаток:?? "Інша інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам відповідно до Додатку №".Просимо конкретизувати який же все таки номер додатку
Відповідь:
До тендерної документації, а саме, до пункту 15 додатку 8 до тендерної документації, будуть внесені зміни для уточнення номеру додатку.
Дата відповіді:
21.08.2025 15:57
Відповідь надана
забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
76ce874d4c3447fe862ed34c8361dddd
Дата опублікування:
18.08.2025 18:56
Опис:
Шановний замовник! Долатком 4 ТД передбачено:Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 85 028,00 грн. (вісімдесят п`ять тисяч двадцять вісім грн. 00 коп.). Питаня в тому що вказано може становити, а може і не становити? Можливо повинен становити?Конкретизуйте будь-ласка цю вимогу і приведіть ТД у відповідність до законодавства.Дякуємо
Відповідь:
В Тендерній документації чітко зазначено розмір забезпечення.
Дата відповіді:
21.08.2025 15:56