-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби
Завершена
138 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 690.00 UAH
Період уточнення:
13.08.2025 16:39 - 18.08.2025 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
61d4e80075a14bb297be39600479ab63
Дата опублікування:
15.08.2025 17:22
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли),тощо вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 30 днів та таке попередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Вашу пропозицію щодо деталізації умов форс-мажорних обставин у проєкті договору.
Повідомляємо, що положення про форс-мажорні обставини у проєкті договору сформульовані з урахуванням вимог чинного законодавства України, зокрема статей 617, 651 Цивільного кодексу України, статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», а також загальної практики договірних відносин.
Згідно з чинним законодавством, підтвердження факту настання форс-мажорних обставин здійснюється Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними палатами. Водночас сам факт наявності воєнного стану в Україні не звільняє сторони договору автоматично від виконання зобов’язань, якщо такі обставини безпосередньо не унеможливлюють виконання договору.
Відповідно до усталеної практики, у договори включаються загальні положення про форс-мажор, які надають сторонам право посилатися на такі обставини виключно за наявності доказів їх впливу на неможливість виконання конкретних зобов’язань. Таким чином, навіть без внесення додаткових положень, умови договору підлягають тлумаченню з урахуванням чинного законодавства та зазначеної довідки ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Разом з тим, у разі виникнення підстав, передбачених законом, Сторони договору зобов’язані виконувати умови щодо належного підтвердження форс-мажорних обставин (у тому числі шляхом отримання довідки Торгово-промислової палати України) та своєчасного інформування іншої сторони про їх настання.
Таким чином, додаткового закріплення зазначених умов у тексті договору не передбачається, оскільки чинна редакція вже охоплює порядок дій Сторін у разі настання обставин непереборної сили.
Дата відповіді:
18.08.2025 09:27
Відповідь надана
проєкт
Номер:
ec47531660df495ea64d26e08bcc6176
Дата опублікування:
15.08.2025 17:19
Опис:
Пунктом 4.5. зазначено, що При поставці товару Постачальник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують якість придбаного товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності) Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару та мати сертифікат відповідності. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ та втратив чинність з 1 січня 2018 р.
ВІдатак Постачальник не зобов’язаний мати сертифікат відповідності, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
4.5. При поставці товару Постачальник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують якість придбаного товару вимогам ТУ виробника (сертифікат якості та/або паспорт якості) .
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за надані роз’яснення та пропозиції щодо уточнення пункту 4.5 проєкту договору.
Повідомляємо, що при формуванні вимог тендерної документації замовником були враховані положення Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», а також загальні вимоги до підтвердження якості товарів, які обертаються на ринку України.
Пунктом 4.5 проєкту договору передбачено обов’язок постачальника надати документи, що підтверджують якість товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності).
Водночас замовник не встановлював виключної вимоги щодо надання саме сертифіката відповідності — у тексті договору використано конструкцію «та/або», яка дозволяє постачальнику надати будь-який документ, що підтверджує якість товару. Таким документом може бути і сертифікат якості, і паспорт якості, і інші документи виробника, що підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ.
Відповідно до чинного законодавства України, у тому числі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», лакофарбові матеріали, зокрема емалі, виготовляються відповідно до технічних умов (ТУ) виробника та не підлягають обов’язковій сертифікації. Таким чином, сертифікат відповідності для таких товарів не є обов’язковим документом.
Отже, вимога пункту 4.5 договору не обмежує учасників у виборі назви документа та не зобов’язує отримувати сертифікат відповідності у випадках, коли він не видається виробником. Замовнику достатньо отримати документ від виробника (сертифікат якості чи паспорт якості), який підтверджує відповідність продукції вимогам ТУ, не суперечить чинному законодавству та не встановлює для постачальника обов’язку отримувати документи, які не передбачені законом. Вона лише гарантує замовнику отримання підтвердження якості продукції від виробника чи постачальника у будь-якій формі, яка відповідає законодавству та практиці виробника.
З огляду на викладене, підстав для внесення змін до проєкту договору немає.
Дата відповіді:
18.08.2025 09:45
Відповідь надана
проєкт
Номер:
191a23f0d7c8419b894e6f245fcca463
Дата опублікування:
15.08.2025 17:11
Опис:
Пунктом 4.3. зазначено, що Якість товару має відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, санітарним, гігієнічним та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований, відповідно Постачальник не може підтвердити відповідність товару скасованому документу. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Якість товару має відповідати вимогам діючих ТУ виробника санітарним, гігієнічним та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за надані роз’яснення та приклади чинних стандартів щодо лакофарбових матеріалів.
Пункт 4.3. проєкту договору визначає, що якість товару має відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, а також санітарним, гігієнічним та іншим нормам, встановленим для даного товару, і підтверджуватись відповідним документом. Така редакція застосована з метою недопущення постачання продукції, яка не відповідає чинним вимогам нормативно-технічної документації, а також для забезпечення максимально широкого кола потенційних учасників, незалежно від того, за якими стандартами вони працюють.
Щодо зазначення ГОСТ повідомляємо, що у разі відсутності чинного ГОСТ для окремого виду продукції, підтвердження його відповідності здійснюється за іншими чинними стандартами або технічними умовами виробника.
Змінювати п. 4.3. у запропонованій Вами редакції немає підстав, оскільки вимоги до якості товару, встановлені у поточній редакції, відповідають законодавству України та є універсальними для різних категорій продукції, у тому числі для лакофарбових матеріалів. При цьому, на підтвердження якості товару приймаються документи виробника (паспорт якості, сертифікат якості, посвідчення якості або інший аналогічний документ), що містять показники, визначені у відповідних ТУ та/або стандартах.
Дата відповіді:
18.08.2025 09:16
Відповідь надана
проєкт
Номер:
746e47b0ae2f49ccb41796cfe175b017
Дата опублікування:
15.08.2025 17:07
Опис:
Шановний Замовник, умовами договору передбачений строк оплати товару 60 календарних днів , а також ще + 30 календарних днів в рахунок загальної кількості відтермінування строку оплати, без права Постачальника виставити претензію . В той час як строк поставки товару обмежений 32 ГОДИНАМИ! Чи не здаються Вам, шановний Замовник, такі умови нерівнозначними та такими, що порушують права Постачальника?? Жодна логістична компанія не гарантує здійснити доставку товару на адресу Замовника у вказані договором строки! Такі умови є дискримінаційними для Учасників з інших міст. Вимагаємо збільшити строк поставки товару до 10 календарних днів з дати отримання заявки від Замовника.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та висловлені зауваження щодо умов договору.
Строк поставки товару, передбачений у проєкті договору, визначено виходячи з виробничої необхідності та оперативної потреби Замовника в отриманні безперервного виконання завдань. КП «КАТП-1628» відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, тому, шановний Учаснику, права на участь у процедурі закупівлі є однаковими для всіх. Строк поставки товару можливо забезпечити з будь-якої території України у визначений договором час. Такі строки можуть бути дотримані за умови наявності товару на складі Постачальника або його представників/партнерів у відповідному регіоні, що не обмежує коло потенційних учасників, а передбачає лише оперативну логістику.
Щодо строків оплати: джерелом фінансування є власні кошти підприємства. Законодавством України не встановлено заборони для замовника визначати строки оплати товару з урахуванням фінансових можливостей підприємства. Саме тому договором передбачено строк оплати протягом 60 календарних днів з можливістю додаткового відтермінування до 30 календарних днів. Такі умови застосовуються з метою належного планування витрат та виконання інших фінансових зобов’язань підприємства.
Таким чином, підстав для внесення змін до строків поставки товару та строків оплати немає.
Дата відповіді:
18.08.2025 09:14
Відповідь надана
щодо часу висихання емалей на відлип
Номер:
793f9538243f480eaf0280427ce4e6d2
Дата опублікування:
15.08.2025 09:20
Опис:
Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ для всіх емалей ПФ-115 у ТУ виробників відсутній показник як Час висихання до відлипання. Деякі виробники пишуть це на банці в якості маркетингового ходу, але в ТУ даний фізико-хімічний показник не визначається. Просимо відкоригувати тендерну документацію, внести зміни і видалити вимогу щодо Часу висихання до відлипання. Завчасно вдячні!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надану інформацію щодо наявності показника "Час висихання до відлипання" у технічних умовах виробників емалей ПФ-115.
Повідомляємо, що встановлені у тендерній документації технічні вимоги сформовані замовником з метою забезпечення належної якості та характеристик продукції, яка є предметом закупівлі.
Наведена Вами інформація буде розглянута замовником. У разі, якщо за результатами аналізу буде встановлено, що вимога щодо показника "Час висихання до відлипання" не ґрунтується на чинних технічних умовах та не є необхідною для досягнення цілей закупівлі, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель у порядку, визначеному законодавством.
Дата відповіді:
15.08.2025 15:12
Відповідь надана
щодо часу висихання емалей
Номер:
f136c634280942248b2804cbbfbd92c6
Дата опублікування:
15.08.2025 09:17
Опис:
Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ для всіх емалей ПФ-115 стандартно час висихання по вимогах ( вкзаано у ТУ виробників) становить не більше 24 годин. Емалі ПФ-115 у всіх виробників мають такий час висихання, це характерно для такого продукту, адже він виготовляється на алкідному лаці. Просимо відкоригувати тендерну документацію, внести зміни і вказати коретну вимогу до часу висихання ПФ-115: Час повного висихання: до 24 год
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надані роз’яснення щодо технічних характеристик емалей ПФ-115.
Повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації, встановлені замовником з урахуванням потреб та умов експлуатації, а також з метою забезпечення належної якості продукції. Кожен виробник у своїх технічних умовах (ТУ) уточнює конкретні значення цього показника залежно від кольору, рецептури та умов сушіння.
Разом з тим, інформація щодо часу повного висихання емалей ПФ-115, наведена у Вашому зверненні, буде розглянута замовником.
У разі якщо за результатами розгляду буде встановлено, що зазначена у тендерній документації вимога не відповідає чинним технічним умовам та є необґрунтованою, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель у встановленому законодавством порядку.
Дата відповіді:
15.08.2025 15:12