• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія без розподілу на вересень-грудень 2025 року

Завершена

2 595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 975.00 UAH
Період уточнення: 12.08.2025 19:11 - 20.08.2025 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: f1f1213a39784fe08639cf002bdf4a23
Дата опублікування: 18.08.2025 15:22
Опис: Шановний Замовнику! В додатку 1 до тендерної документації Вами встановлено вимоги щодо надання учасниками закупівлі у складі пропозиції: Довідки про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами) та Довідки про наявність в учасника кол-центру/контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами». ЗАЗНАЧЕНІ ВИМГИ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ! Оскільки відповідно до пункту 8.3.17 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 для учасників роздрібного ринку, які обслуговують МЕНШЕ 100000 споживачів, СТВОРЕННЯ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. А також відповідно до пункту 1.1 Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених Постановою НКРЕКП 12.06.2018 № 373, Ці Мінімальні вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами поширюються на суб’єктів господарювання, що отримали: ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу та які мають споживачів, кількість яких ПЕРЕВИЩУЄ 100000. З огляду на зазначене, створення Центру обслуговування споживачів та кол-центру для постачальників електричної енергії, що обслуговують МЕНШЕ 100000 споживачів є НЕОБОВ'ЯЗКОВЕ. Окрім того, відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)», який не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії Центру обслуговування споживачів та кол-центру. Таким чином, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені вище вимоги. Повідомляємо Вас, що у випадку якщо зазначена вимога буде проігнорована Замовником, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення 18.08.2025 було внесено зміни до ТД Додаток 1 - Перелік УЧАСНИК.
Дата відповіді: 18.08.2025 16:38
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: c3790a8973a94c7f96a2eb573bc80136
Дата опублікування: 16.08.2025 22:45
Опис: Шановний Замовнику! В Розділі 10 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 11 в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення 17.08.2025 було внесено зміни до розділу 11 проекту Договору.
Дата відповіді: 17.08.2025 12:27