-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44160000-9 « Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби»: (1. Труба водопровідна ПЕ 100 400х23,7 SDR 17 – 12 м, 2. Буртова втулка стик 400 і SDR17 – 4 шт, 3. Коліно зварне 45° 400 ПЕ100 SDR 17 №-0,8) – 4 шт, 4. Коліно зварне 90° 110 ПЕ100 SDR 17 №-0,8) – 6 шт, 5. Трійник звар.110 ПЕ100 SDR 17 сегм 90" – 2 шт, 6. Коліно зварне 45° 160 ПЕ100 SDR 17 №-0,8) – 6 шт, 7. Перехід редукційний SDR 17 ПЕ 100 160/110(подовжений) – 6 шт, 8. Коліно зварне 90° 315 ПЕ100 SDR 17 №-0,8) – 3 шт, 9. Труба водопровідна ПЕ 100 90х5,4 SDR 17 – 300 м)
Завершена
204 601.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 023.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 023.01 UAH
Період уточнення:
12.08.2025 14:27 - 20.08.2025 00:00
Відповідь надана
Протокол вхідного контролю
Номер:
45acbabeac404809ac480613e0010767
Дата опублікування:
15.08.2025 11:49
Опис:
Відповідно до додатку 4 ви вимагаєте: - Протокол вхідного контролю на партію поліетилену, з якого виготовляється аналогічна до предмету закупівлі продукція. Дані випробовування повинні бути проведені акредитованою в НААУ лабораторією (надати атестат та сферу акредитації лабораторії)
Встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання Протоколу вхідного контролю на підтвердження якості поліетилену є не зрозумілим, оскільки необхідність наявності даного документу в тендерній пропозиції Учасника жодним чином не гарантує використання тим же Учасником іншої партії поліетилену для виготовлення продукції.
Тобто Протоколи вхідного контролю, надані Учасниками разом з тендерною пропозицією, ніяким чином не гарантують Замовника якість поліетилену, який буде використовуватися для виготовлення Товару по даній закупівлі, оскільки навіть закуплений поліетилен тим самим Учасником вже може буде використаний для іншого замовлення тощо.
З огляду на вищевикладене, Протоколи вхідного контролю на поліетилен можуть бути надані безпосередньо при поставці товару Замовнику, а для того щоб Замовник пересвідчився, що продукція буде поставлена у відповідності до технічних характеристик встановлених Замовником і надаються в складі тендерної пропозиції Учасника документи, в тому числі сертифікати якості на поліетилен, який в подальшому буде використовуватися при виготовленні продукції, яка постачатиметься Замовнику з такими технічними характеристиками, які зазначені в тендерній пропозиції учасника.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Відповідь:
Дякуємо за ваше запитання та конструктивну пропозицію.
Вимога про надання Протоколу вхідного контролю на партію поліетилену є обґрунтованою і має на меті підтвердити не лише наявність сертифікованої сировини на момент подачі пропозиції, а й встановити відповідність технічних характеристик поліетилену, з якого виготовлятиметься продукція.
На відміну від Сертифікату якості на сировину, який засвідчує її відповідність стандартам, Протокол вхідного контролю є додатковим механізмом перевірки. Він підтверджує, що виробник дійсно проводить необхідні лабораторні випробування кожної партії сировини, що надходить на склад. Цей документ є свідоцтвом того, що виробничий процес організований належним чином, а не просто декларацією про наявність сертифіката. Це дозволяє Замовнику бути впевненим, що Учасник використовує систему контролю якості, що мінімізує ризики постачання неякісної продукції.
Надання Протоколу вхідного контролю на партію сировини, з якої було виготовлено аналогічний товар, демонструє, що Учасник має досвід і технічні можливості для виробництва продукції, яка відповідає найвищим стандартам.
Вимога щодо надання Протоколу вхідного контролю є універсальною та застосовується до всіх учасників однаково, що не є дискримінацією. Вона вимагає від Учасника не просто надати документи, а й підтвердити, що процес виробництва відповідає належним практикам контролю якості, що є критично важливим для забезпечення довготривалої надійності труб.
Враховуючи вищевикладене, виключення цієї вимоги не планується. Наявність цього документу в тендерній пропозиції є важливою частиною підтвердження компетентності Учасника та його готовності забезпечити високу якість товару.
Дата відповіді:
18.08.2025 10:50
Відповідь надана
Додаток 4
Номер:
3e3ae681d3bc4ef4b3556ac08822b618
Дата опублікування:
14.08.2025 09:27
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику. Ви вимагаєте такий документ Додаток С ДСТУ EN 12201-2:2018 (для напірних багатошарових труб типу PE100-RC/PE100/PE100-RC із захисним покриттям із поліпропілену (РР)., але даний документ стосується не поліетиленових труб. Предметом закупівлі являються поліетиленові труби. Внесіть зміни в тендерну документацію видаливши цей документ Додаток С ДСТУ EN 12201-2:2018 (для напірних багатошарових труб типу PE100-RC/PE100/PE100-RC із захисним покриттям із поліпропілену (РР).,.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Дякуємо за ваше звернення до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
18.08.2025 08:07
Відповідь надана
Свідоцтво про калібрування
Номер:
e5880a3a24be41b3987936f95da02e9c
Дата опублікування:
14.08.2025 09:12
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику ви вимагаєте свідоцтво про калібрування на поліетиленові труби згідно з ч. 4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію або призводять до переваги певних учасників. Даний документ, який ви вимагаєте, фактично може бути наданий лише обмеженим колом учасників (наприклад, ті, хто співпрацює з конкретними лабораторіями або виробниками), це можна вважати обмеженням конкуренції. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність»: повірка і калібрування обов’язкові лише для засобів вимірювальної техніки, що застосовуються у сферах, визначених законом. Якщо лабораторія не проводить вимірювання у сфері законодавчо регульованої метрології — вимога надання такого свідоцтва являється надмірною. До чого тут поліетиленові труби, цей товар не являється засобом вимірювальної техніки.Вимога надати свідоцтво калібрування (повірки) обладнання не є передбаченою обов’язковою нормою для випробувань труб Ця умова обмежує коло учасників і суперечить ч. 4 ст. 5 Закону.Підтвердження якості продукції та результатів випробувань можна здійснювати іншими документами сертифікати відповідності, ISO 9001 . Калібрування обладнання лабораторії — це зона відповідальності самої лабораторії, а не учасника тендеру, і вимагати від постачальника такий документ немає правових підстав. Внесіть зміни в тендерну документацію видаливши цей документ.
Відповідь:
Дякуємо за ваше запитання та висловлені зауваження.Проте Ваше тлумачення вимог є не зовсім коректним. Замовник не вимагає свідоцтво калібрування на самі поліетиленові труби, оскільки вони не є засобом вимірювальної техніки, що ми чудово усвідомлюємо.
Ми вимагаємо надання свідоцтва про калібрування (повірку) випробувального обладнання лабораторії, яке застосовувалося для проведення приймально-здавальних та періодичних випробувань продукції Виробника.
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки, що застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, є обов'язковими. Акредитація лабораторії, згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025, саме і передбачає, що вся її вимірювальна техніка, яка використовується для випробувань, є повіреною або каліброваною. Таким чином, вимога про надання цих документів є логічним продовженням вимоги про наявність акредитації, і має на меті пересвідчитися, що якість вимірювань підтверджена документально.
Надання свідоцтв про калібрування обладнання, на якому проводились випробування, є одним з інструментів підтвердження того, що Учасник співпрацює з дійсно компетентною лабораторією, що відповідає своїм зобов'язанням. Це знижує ризики для Замовника щодо отримання неякісного товару та підтверджує належну сумлінність Учасника.
Вимога надання свідоцтв калібрування не є дискримінаційною, оскільки стосується всіх учасників однаково. Наявність у лабораторії каліброваного обладнання є базовою умовою для її акредитації та ведення діяльності. Відповідно, будь-яка акредитована лабораторія повинна мати ці документи, і їх надання не є обтяжливим для жодного сумлінного Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає вимогу обґрунтованою та такою, що не суперечить принципам публічних закупівель. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситися не будуть.
Дата відповіді:
18.08.2025 10:49