Місце поставки : вул. Спаська, буд.75, м. Миколаїв, Миколаївська обл., 54001
Кількість : 40165 кВт*год., в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 3194 кВт*год :
1) закупівля електричної енергії в обсязі 30865 кВт*год,в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 2488 кВт*год, за групою «а» (з АСКОЕ) – за тарифами на електричну енергію, диференційованими за періодами часу, що відпускаються юридичним особам;
2) закупівля електричної енергії в обсязі 9300 кВт*год, в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 706 кВт*год, за групою «б» (без АСКОЕ) – за тарифами на електричну енергію, що відпускаються юридичним особам.
Строк поставки товарів : 01 жовтня 2025 — 31 грудня
2025, ДК 021:2015: 09310000-5—
Електрична енергія Оплата за електричну енергію здійснюється за фактичними обсягами споживання електричної енергії
Торги не відбулися
311 280.52UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 556.40 UAH
Період уточнення:12.08.2025 13:55 - 17.08.2025 00:00
Відповідь надана
Група А
Номер:6ddc889bfc164a8f8d30924af9d136fc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.08.2025 22:33
Опис:Шановний Замовнику просимо надати погодинний графік споживання для групи А
Відповідь:Дякую за звернення. Погодинний грфік споживання для групи А взначається залежно від погодних умов у відповідний опалювальний період.
Дата відповіді:18.08.2025 08:09
Відповідь надана
Порядок вирішення спорів
Номер:751715fc2b3c49c3aea365dadb34fb1c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.08.2025 14:01
Опис:Шановний Замовнику! В Розділі 11 проекту Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 11 в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь:Дякую за звернення, внесено зміни у тендерну документацію та додаток 5 до ТД